Ovo vrijeme ubija svako raspoloženje u meni -.-
4 sata a već noć i izgubim volju da radim bilo što. A i ne mogu nigdje ni ići jer mi je sve daleko. Ako se i hoću nać s nekim potrošim pola dana dok se nađemo xD
Kad je bilo ljeto , u 5 i 30 sam došao kući sa posla , išao spavati ,popio kavu i onda na kupanje i tek oko 9 bi bio mrak.

Prije dva tjedna došao mi je prijatelj iz mog mjesta , ide živjeti u Ameriku pa eto da se oprostimo na naš tradicionalni način (Mcdonalds,kava,Mcdonalds,kino ...al umjesto kina još smo jednom išli u mcdonalds)

A prošli puta sam čak izašao vani i to na Grdovića u club Roko , i to sam izašao samo zato jer mi je to blizu :)
Bilo je dobro ali je gužva bila prevelika i nas 6 smo se izgubili. Mene su od Grdovića izgurali skroz do šanka na drugoj strani, a već kad sam na šanku naručio sam pivu i tako proveo dva sata pričajući s nekom dvojicom kako je grad Šibenik sranje , na kraju se ispostavilo da smo zajedno išli u srednju školu.
Onda me prijatelj pronašao i odlučili smo da je vrijeme da idemo kući , baš su tramvaji krenuli i bez većih problema sam došao kući :D
Ne volim se vraćati kući kasno u noć u ovom Zagrebu , prije mjesec dana sam bio kod kolege sa faksa (on je iz luksemburga). On je tamo negdje kod ekonomskog faksa a ja u novom zagrebu. I oko 3 ujutro sam krenio kući , fulao bus,izgubio se,neki se beskućnik izrigao pokraj mene, smrznuo sam se itd xd , ali u 7 ujutro sam uspio doći kući iako sam u 8 trebao već biti na tjelesnom.

U zadnje vrijeme ne gledam baš anime , osim onih standardnih kao One Piece,Parasyte,Terra Formars,Log Horizon 2,Naruto
Počeo sam čitat mangu Yowamushi pedal , nije loša iako nije moj tip mange, likovi se utrkuju na biciklima :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.