Post :D

četvrtak , 18.09.2014.

Ljeto je prošlo... imam jos 15 dan odmora ali svaki dan mi je isti tj dosadan :D
Stvarno nemam pojma šta raditi a i ako se sjetim nečega ne da mi se, radio sam cijeli 7 i 8 mjesec od 10 ujutro do 5 popodne i to mi je nekako ubilo raspoloženje.
Ali isto je bilo dobrih trenutaka :) , počelo je zanimljivo...otišao u split da se ispišem s faksa i dolazim u referadu i ona kaže:" u redu dođi za tjedan dana po papire". Ja njoj kažem a meni to treba već danas jer idem sutra u Zagreb upisat se na fakas......
MOLIIIIIM JESIIII TI NORMALAAAAN, KAKO MOŽEŠ ISPISAT SA FAKSAAA DAN PRIJEEE UPISAAAA.
Iskočila joj žila na čelu, ja se pristrašija da se neću sad moć upisat u Zg
Onda kad se smirila poslala me vani i rekla da se vratim za sat vremena da će vidit šta može...ugl uspio sam se upisat na ekonomiju u Zg xD
Eto za 15 dana idem u Zagreb kod brata , dijelimo stan...ne znam kako će to ispasti nikad nismo mogli zajedno biti u jednoj prostoriji neko vrijeme a da se ne potučemo. To je bilo u redu dok smo bili djeca ali sada kad ja imam 20 a on 26 to izgleda malo brutalnije. Srećom ima on Xbox One pa se isplati riskirati :D
Sada pokušavam pročitati što više mangi da ne moram u Zagrebu dok je faks jer je to bio jedan od krivaca što nisam sve položio u Splitu.
Pročitao sam Battle Royal ,Shokugeki no Souma,Lone wolf and the cub , GTO , Akame ga kill i danas sam bas procitao Vinland Saga
VINLAND SAGA je predobra manga iako jos nije gotova, ugl radi se o vikinzima i nisam ocekivao da ce biti tako dobra :D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.