Top 10 Anime

četvrtak , 05.06.2014.


Moja lista za top 10 anime
1. One Piece
2. Gintama
3. Hunter x Hunter
4. Code Geass
5. Shingeki no Kyojin
6. Soul Eater
7. Honey and Clover
8. Samurai Champloo
9. Bakuman
10. Mirai Nikki


Od kada gledam anime mislim da sam otprilike pogledao njih 40-tak , i ovo je lista za mojih 10 omiljenih anime-a , prvu polovicu je bilo teže izabrat nego drugu.

10 Mirai Nikki - anime koji me uvijek držao u iščekivanju i tjerao da stalno stisnem next episode , jako mi se svidjelo to napeto iščekivanje, ali prvi razlog zašto mi je jedan od najdražih anime-a je Gasai Yuno. Njezino psihičko stanje je bilo jako zanimljivo iako je pri kraju ipak bilo malo pretjerano. Predzadnja epizoda me rastužila ali zadnja mi je opet malo podigla raspoloženje iako sam skroz drukčije zamišljao kraj.

9 Bakuman – Prvo sam pročitao mangu i ona me oduševila pa sam također pogledao anime i zadovoljio je moja očekivanja. Stvarno sam uživao u priči i njihovim avanturama dok su se pokušavali probijati u svijetu mangake. Kazuya Hiramaru je moj omiljeni lik i nekako sam se našao u njemu. Uvijek sam bio sretan kad bih bilo poglavlje o njemu jer sam znao da će biti jako smiješno.

8 Samurai Champloo – Jako su mi se svidjeli glavni likovi, svaki je na svoj način bio zabavan ali ipak mi je najdraži Mugen. Epizoda gdje su igrali bjezbol sa amerikancima me tako nasmijala da sam je još najmanje 5 puta pogledao taj isti dan. Ovaj anime je baš po mom ukusu, ima svega pomalo i bilo ga je zabavno gledat.

7 Honey and Clover – Kad sam počeo gledat ovaj anime nisam imao neka očekivanja od njega, ali me je ugodno iznenadio. Baš sam se nekako našao u priči.
Ovo je jedan od rijetkih animea gdje je radnja o studentskome životu , inače je uvijek srednja škola i to. Pošto sam i sam student ovaj mi se anime jako svidio.
Našao sam se u ovom animeu jer neki se likovi nalaze u istim situacijama kao ja , ali oni se tih problema ponekad riješavaju na humorističan način pa se i ja osjećam bolje.

6 Soul Eater – Ovaj anime sam pogledao u 3 dana, nisam ni izlazio iz stana.
Ta 3 dana nitko nije čuo za mene, nisam otišao ni na faks iako je bilo kritično vrijeme i bilo je poželjno da dođem na predavanja i vježbe. Ta tri dana doslovno nisam ništa radio osim što sam gleda Soul Eater. I mogu reći da nisam požalio ni sekunde, radnja je fenomenalna iako skroz drukčije završava od mange.

5 Shingeki no Kyojin – kad sam krenio gledat Snk bilo je ponoć i tada je bilo 11-12 epizoda , rekao sam sebi da ću pogledati dvije-tri epizode jer ujutro moram u školu.
Ništa od toga... pogledao svih 12 epizoda i bio sam šokiran. Bio sam presretan jer ovakav anime postoji i uopće nisam požalio što sam u školu otišao pospan i krvavih očiju. Cijeli dan sam morao uvjeravati profesore da nisam napušen nego nisam dobro spavao xD

4 Code Geass – preeedobar anime, koja jebena radnja i svi ti događaji, sve te genijalne taktike.
Počeo sam skroz drukčije gledat na svijet J
A kraj me rasplakao i uopće nisam htio da tako završi...jedan od najboljih animea svih vremena.

3 Hunter x Hunter – oduvijek mi je bio odličan anime ali nikad nisam mislio da će biti na mojoj listi najboljih. Ali nakon Chimera arc ostavio me bez riječi , imam osjećaj da jedna epizoda traje svega 5 minuta jer se stvarno uživin uz svaku epizodu. Animacija je predobra , nisam nigdje vidio tako dobru animaciju borbe kao u HxH a najdraži dio animea mi je što gledam perspektivu svih likova i njihovo razmišljanje.

2 Gintama – ahhh Gintama, mnogi kažu da Gintama nije dobar jer ima malo ozbiljnih scena.
Meni to nije problem jer ja preferiram humor a Gintama je u tome najbolji.
Sakata Gintoki je moj najdraži anime lik ikada i moj idol xD

1 One Piece – je prvi anime koji sam počeo pratit ( gledao sam neke i prije ali tada nisam znao da je to anime) i eto nakon mnogo godina i dalje ga gledam. Da nakon 15 god OP nije izgubio tu svoju genijalnost, svaka čast Oda. Taj cijeli svijet i različiti likovi , a tek borbe i događaji, ima puno razloga zašto je One Piece moj broj jedan. Jedini anime od kojeg imam tetovažu xD


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.