Neke stvari s ebaya :D

ponedjeljak , 03.02.2014.

Kada su završili zimski praznici i kada sam krenuo na faks , dobio sam malo veću svotu novaca i odlučio sam se počastiti s nečim :D , i tako sam išao malo na ebay i gledao stvari i naravno prve stvari koje su mi pale napamet su : One Piece,Gintama , itd... i tako sam naručio nekoliko stvarčica...ali kako treba čekati najmanje mjesec dana da to dođe do mene i još kako sam otišao na faks a paketi su mi došli na adresu roditelja , morao sam čekati dosta vremena da to dođe u moje ruke xD


Većinom sam kupovao na aukciji tako da čak nisam ni nešto pretjerano platio...najviše sam platio ovaj set figurica One Piece ,otprilike 10$

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.