Code Geass: Boukoku No Akito

srijeda , 15.01.2014.

Code Geass je jedan od mojih najdražih animea i zato me veseli što je izašao nastavak, to je zapravo nešto između nastavka i OVA.
Zasada su izašle samo dvije epizode i mislim jedna epizoda izlazi svaki mjesec (nisam siguran) , ugl jedna epizoda traje 60 minuta. Radnja se odvija u Europi i to je rat između Velike Britanije i Europske Unije.
Ove 2 epizode koje sam pogledao stvarno su dobre i animacije je nekako drukčija ali sviđa mi se. Koliko sam shvatio glavni lik je Akito Hyuga, on je japanac a Europska Unija stavlja japance na prve fronte jer ne žele gubiti svoje vojnike i diskriminiraju ih.
U 2 epizodi sam vidio ono što sam cijelo vrijeme čekao............. Lelouch is back :D , ali se predstavio kao neki general.
To je to što mogu zapravo reći jer su zasad izašle svega 2 epizode.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.