Anime tetovaže

srijeda , 08.01.2014.

Jeste li ikad razmišljali kako bi bilo cool tetovirati svog omiljenog lika ili logo iz najdražeg animea?
Pa čujete neke kako kažu da je to glupa ideja, da ćemo požaliti kad ostarimo, da će nam to dosaditi i morat ćemo je imati na svom tijelu cijeli život.
To što mi drugi kažu mene uopće nije briga, ako ja nešto želim ja ću to napraviti bez obzira što mi ostali govore.
Ja sam se zapravo i tetovirao :D , prošle godine nakon što sam pisao maturu ošao sam u tatto salon i pokazao sliku koju želim. Tetovirao sam lubanju iz One Piece na lijevoj nozi. Tatto majstor mi je rekao da i njegov sin također gleda anime, sin mu je trenutno u vojsci a tamo u slobodno vrijeme čita mangu :)
Što se tiče tetovaže dosad nisam požalio jedino mi je glupo ljudima objašnjavati što je to pošto u mojoj okolini nitko ne gleda anime. Brat mi je rekao da ću kad ostrarim požaliti što sam se tetovirao , ali mene nije briga , zapravo želim natjerati budućeg sebe da nikad ne zaboravi anime xD.
Od svih animea koje volim odlučio sam tetovirati One Piece jer mi je on najviše prirastao srcu. Možda ovo zvuči glupo ali puno sam naučio iz njega , i pomogao mi je s nekim stvarima u životu, ovo ne mogu zapravo nikome reći jer ispada da sam neka curica koja životne lekcije izvlači iz "crtića" xD . Ti tkz problemi su završili u 8 raz i kad sam krenio u srednju školu nije bilo više nikakvih problema i sve je išlo najbolje, sada sam na faksu i sve je super, iako mi nedostaju prijatelji iz mjesta gdje sam prije živio.
Ugl da se vratim na tetovaže :) , razmišljao sam još jednu tetovažu staviti, mislio sam Luffya na desnu nogu ali ta mi je ideja nekako izbljedila i odlučio sam da se ipak neću tetovirati neko vrijeme. Ali jednog dana sigurno ću još jednu tetovažu (vjerovatno na nogu) , od svih stvari koje mi je brat nabrajao kao nedostatke pri tetovažama jedino me zabrinula to da kad budem tražio posao da poslodavci ne preferiraju tetovaže i zato sam odlučio tetovirati samo donji dio tijela a ruke ne , tako da ih ipak mogu sakriti, Možda kad završim faks i nađem neki sigurni posao sa dobrim šefom mogu i jednu staviti na ruku :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.