Katekyo Hitman Reborn

ponedjeljak , 23.12.2013.

Ovo je jedan od rijetkih shounen manga čiji je autor zapravo žena , tj Akira Amano
Tu se radi o mafiji ali ne baš na tradicionalan način, jer ipak glavni likovi imaju super moći i zapravo su pozitivci.
Glavni lik je Tsunayoshi "Tsuna" Sawada koji se sa svojim čuvarima bori da bi spasio svijet ( u future arc)
Moj najdraži lik je zapravo glavni negativac Byakuran, razlog je to što ima zakon sposobnost :D
On ima znanje od svih paralelnih svijetova, npr u jednom paralelnom svijetu je tehnologija jako napredovala, dok u drugom paralelnom svijetu medicina je dosegla maksimum i sve su bolesti izlječive itd... i on ima sva ta znanja na jednom mjestu.
Anime mi se jako svidio ali ipak pocetak mi je bio jako dosadan, zato jer nije bilo zapravo nikakve posebne radnje, samo svakidašnji život. Tek možda negdje oko 30-35 epizode je postalo zanimljivo kada je zapravo i počela borba :D
Future arc je bila posljedna u anime i nije se nastavila dok se manga nastavila,pa sam nakon toga počeo čitat mangu i žao mi je što su prestali s anime jer ona događanja nakon future arc su jednostavno nevjerovatna i sva pitanja koja sam se pitao dok sam gledao anime sam saznao u mangi. Pa ako pogledate ili ste pogledali Hitman Reborn obavezno nastavite mangu :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.