SAO - Sword Art Online

nedjelja , 22.12.2013.

Anime s 25 epizoda čija se radnja odvija u virtualnom svijetu. Kad sam čuo prvi puta za SAO mislio sam da se radi o tome da ljudi igraju igricu u virtualnom svijetu i to mi se nije učinilo nešto posebno. Kada sam ga ipak odlučio pogledat bilo je sve onako kako sam zamišljao ali mi se odmah svidio. Radnja je jednostavno nevjerovatna i svaka je epizoda zanimljiva tako da čim pogledaš jednu epizodu odmah krenes gledat i drugu, nije ni čudo što sam ga pogledao u 3 dana :D
Sword Art Online je virtualna igra tj VRMMORPG - što znači Virtual Reality Massively Multiplayer Online Role-Playing Game
Zaplet radnje je kad igrači otkriju da se ne mogu izaći iz igre dok je netko ne prijeđe tj ne porazi šefa na 100 katu , ali problem je kad umreš u igri umreš i u stvarnom životu. SAO je definitivno moja preporuka za sve koji traže neki novi anime za gledanje :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.