One Piece

srijeda , 18.12.2013.

One Piece je moj najdraži anime. Pratim ga već godinama, čak imam i tetovažu iz One Piece-a.
Kad sam ga počeo gledat tada je imao vec otprilike 450 dovršenih epizoda i sjećam se da bi cijelu noć provea gledajući epizode.
Svaku noć bih možda pogledao oko 5-6 epizoda i zato sam uvijek imao problema s ustajanjem iz kreveta ujutro za školu.
Nema smisla pisati o čemu se radi u One Piece jer svatko tko gleda anime zna za one piece. Nije ni čudo da je već godinama najpordavanija manga na tržištu, u 2013 godini prodano je 18,151,599 primjeraka.
Dvije stvari koje mi se najviše sviđaju u one piece su: velika količina humora i mnoštvo EPIC trenutaka s odličnom glazbom tj OST. Sadašnji problem je to što su nove epizode spore tj radnja se sporo odvija...razlog je to što se anime približava mangi pa producenti odugovlače da bi se manga odmakla, to je razumljivo ali problem je to što imamo samo jednu epizodu svaki tjedan,a sad će i još početi sa Filler arc , to je zapravo i dobra stvar, valjda ce ubuduće radnja biti malo brža,pogotovo sada kada dolazi Dressrosa Arc za koju kažu da je jedna od najboljih, a bia bi i red da bude dobro pošto je Punk Hazard po mom mišljenju jedna od najlošijih, zapravo jedina loša jer su mi sve druge predobre.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.