subota, 27.10.2007.

Odlazim

Evo Domich me čeka dolje u autu. Spremio sam stvari. Uzeo sam si čak i pidžamu. e četkicu si još moram uzet Ja nikad ne spavam u pidžami, pa ustvari nikad ne pišem ni ovo glupo slovo dž? Jučer mi se opet dogodila sranja više veća nego manja. Policija.... Ne vole me... :) Evo uzeo sam četkicu i binaca kalodont kako ste mi savjetovali i pokupio svu lovu po svim računima koje imam. Neka je čudna klima u zraku. Kažu biometeorolozi da je situacija krajnje nepovoljna. To definitivno i osjećam. Nekakav glup suludi osjećaj... koji je to k u zraku? Najvjerojatnije ću se jako rijetko vraćati u mali ćađavi gradić koji bez obzira na sve obožavam. Malo mi se ova verzija naslova čini kao da ga je Lana Jurčević pisala. A jbg žuri mi se jako ovaj me čeka dolje ispred zgrade i već je lud.... Uglavnom nemam pojma šta više da kažem, idem ja polako, ajde budite pozdravljeni...

- 15:14 - komentari (5) - print - Odlazim -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.