ponedjeljak, 15.10.2007.

The Prestige (istinite laži)

Jedno veliko hvala a onda i osmijeh svima vama :) bloggerima a i ostalima (za koje se uspostavilo) da svraćaju na ovaj blog. Zašto prestige, hm.. netko je zasigurno uvijek korak ispred pa sam tako i ja morao napraviti jedan mali test oko značenja tog koraka i oko njegove praktične primjene. Uff a jesam bezobrazan zbilja, ali ja sam eto zamišljeno ostvario. Završni rezultati čak su me se jako dojmili i pohvale svima koji su sudjelovali. Moram reći da sam u zadnja 2 dana digao poveću prašinu i buku kada je u pitanju posljednji post. Hm možda je bilo i malo manipulacije ali sve u granicama dopuštenoga, a kada na kraju podvučem crtu, ajmo reći da se moj mali esperiment isplatio i da sam si potvrdio činjenice na koje sam tražio odgovore. Da vam odmah kažem svi koji su se zabrinuli, samnom vam je sve apsolutno u redu. Nema nikakvih prevelikih kriza ili nepremostivih i tajnovitih problema. Dragim prijateljima koji čitaju ovu moju blog "self-promotion" ludoriju s natruhama humora hvala na promptnom nazivanju mog broja mobitela. To mi puno znači. Nekima još dugujem objašnjenja. Jebiga nemojte sada slijedeći put ako će stvarno biti frke zatajiti, pa mi uletavati sa pričom o onome vuku i pastiru koji je izvodio ludorije, a kasnije u frci nitko mu nije pritekao u pomoć. Ajmo reći da je ovo bila jedna vrsta društvenog eksperimenta. Određenih društvenih uvjetovanosti i kompleksnih normi koje su postavljene pred nas. Svi koji su bili uključeni vjerujem da im nije žao, a meni je na kraju ostao Prestige. Netko je bio upleten više netko manje a netko tek malo i pasivno, a neka si svatko sam protumači kako kada i gdje. A što reći za ovo na kraju? Stojim sam na vrhu pozornice i potvrđujem teoriju o kreiranju stvarnosti. Svojim namjerama zaista možete učiniti sve što poželite pa makar kako to u određenome trenutku suludo i neostvarivo izgledalo. Granice naših želja ne postoje i sve nam je nadohvat ruke. Završni čin tako vjerojatno dosta puta prođe u životu a da niste niti bili svjesni što vam se dogodilo i tko stoji iza svega. Upravo ti igrači iz sjene, manipulatori i analizatori mogućega, doživljavaju "Prestige" - uzdignuti uspravno na tronu taštine u tišini vlastitog trijumfa. Upleli ste se u mrežu za koju ste mislili da ju pletete upravo vi, a zapravo ste i prije samoga početka svi već bili zapleteni. Otvorite sva čula i pitajte se ... jeli sve onakvo kakvo vidimo? Jeli svrha svega, pa možda i ovoga bloga ;) bila ono što smo mislili? Ili je možda u pitanju bilo nešto drugo? Neočekivano? Poput onih velikih preokreta od kojih vam se preokreće sve ono što je tog dana završilo na dnu vaših želudaca? Ma kako bilo pažljivo pogledajte oko sebe i pokušajte se prenuti iz sna čekaonice života, jer gdje god se okrenuli, mreža je ispletena. Pitanje jeli ona vaša dovoljno čvrsta?

Svaki mađioničarski trik
se sastoji iz tri dijela.

Prvi dio se zove vizualizacija.

Mađioničar prikazuje neki predmet.

Drugi se zove zamjena.
Mađioničar uzima nešto obično


i od toga pravi nešto neobično.

Ali tu nije kraj.

Jer učiniti da nešto nestane nije dovoljno.

Morate to i vratiti.
ALi vi i dalje ne znate istinu... vidite ju, ali ju ne primjećujete, tražite ju, ali ne nalazite odogovor?

Vi pristajete i želite biti prevareni! :)


Pozdrav od Bojana - vidimo se jednom ponovo! ...ubrzo...

- 17:12 - komentari (9) - print - The Prestige (istinite laži) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.