utorak, 31.07.2007.

"U LOVI"

Da obećao sam malo ispričati kako to izgleda...Dakle "ajde Bojane dođi dobra je lova uzeli su te da glumiš nekog konobara.. par epizoda nešto šta ja znam malo ima i teksta i to je to". Mislim si jebe mi se živo ako sam mogao mahat s torticom ovo je još milina. Znam sve kako to ide ali opet sam napravio amatersku grešku i došao na vrijeme. Na tim setovima uvijek sve jebeno kasni po 3 sata... A onda ono najgore slušanje priča o tome di je koja glupačica šta kupila, tko šta vozi i di ide na krstarenje. Pa onda di je njezin dečko kupio onak super sound za auto... Zatreptao mi lijevi kapak od muke, ali glas u meni govorio je "mir mir potpuni mir". Nakon petsto cigareta i milijardu čaša vode iz automata za cattering koji je usput bio presmiješan (neka jadna kava i sok za razrijeđivanje + 1 sengula po osobi) počelo je i snimanje konačno. Kao doček nove godine a kako bi se čuo razgovor glumaca ljudi su morali plesati na suho (znači bez mjuze se glumata ples pa to je strahota) a poslije se ubacuje glazba.. presmiješno...Moja zadaća kao "konobara Tomislava" bila je prijkorom gledati "Čega" (Janka Popovića), a kada se ovaj toliko ubije u alkoholu i pištolj (plastični) mu pada na pod ja onda moram ovo: - Dio sinopsisa - "Opasno se klateći, Čeg ispija viski. Čaša mu pada na pod. Padne i Čeg. Pištolj se otkotrlja koji metar od njega. GOSTI se razmiču. Konobar dolazi do Čega. KONOBAR:Ajmo prijatelju. Pomoć ću ti!" Ovo je bila konačna prilika da isprobam jel to ono stvarno imaju tako glupe tekstove ili jednostavno to uče napamet i ne smiju improvizirat. Kad je došao red da ga dignem s poda i kažem tu rečenicu ja sam izvalio nešto sasvim treće.. vidjet ću kad krene emitiranje šta je to točno bilo. Moram nažicat frenda da mi pošalje par fotki da ih puknem na blog...Inače svi su onako relativno normalni ti glumci, ali Veljačićica si je stvarno u nekom filmu.. ozbiljna ovo ono....kuiš ono fakat e kaj ja znam ono ne... Završio sam s tim oko ponoći nakon što smo još ton snimali i tako neke sprdnje i krenem prema stanu, upalim mobitel i dobijem poruku od stare: "Bojane obavezno se javi nekoj Anji rekla je da te hitno treba!. E sad tko je Anja i šta me je trebala napisati ću uskoro točnije u srijedu navečer kada budem 100% siguran u neke stvari. Pozdrav!

A da ne zaboravimo da je Domagoj konačno odlučio puknut i svoj drugi spot na youtube pa evo kako izgleda! Inače baš smo ovaj petak svi bili u "Dinosauru" nakon 100 godina... Pozdrav Domichu, Danijeli(pleše u spotu) Ivi ... ma svima!!!!

- 11:36 - komentari (20) - print - "U LOVI" -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.