subota, 14.04.2007.

LJETNE OPASNOSTI

Otvorim ormar, dolje pretinac i imam šta za vidjeti napale me moje japanke direktno skočile za vrat i taman kada su mi pregrizle žile na vratu i kada sam zašpricao cijelu sobu kao priklana kokoš, probudio sam se. Poanta? Japanke bi u ovo doba još trebale spavati zimski san i probuditi se tamo negdje sredinom 5 mjeseca, a ja svoje jučer probudio. Poanta? Bolje japanka nego medvjed koji iziritiran turistima mutantima napada čovjeka... Dobro je da tu u Moslavini nemamo ništa opasno što bi nas napalo dok se navečer šmucamo kletima, a i ovi šta ne mogu doma pa moraju u autu, štošta bi ih moglo napasti po razznoraznim mjestima koja su ujutro puna svakakvih sranja. Baš si mislim jedina prijetnja bi bila neka krvoločna krtica ili neka od amonijaka mutirana spodoba. Kako bilo ljeto se vratilo u grad i to malo ranije nego što sam mislio, ali eto kod nas za razliku od jadnika po kojima drma tsunami jedine opasnosti su nešto veća količina bratelica i obnaženosti zdrave po muške oči i naravno produženje turističke sezone, a uskoro i vjerojatno čupanje vinograda i sađenje ananasa. No eto subote danas pa ću malo promotriti situaciju ima li još bolesnika koji su doživjeli napad japanki, ili bi mi bilo bolje da ih vratim na još malo spavanja? Evo i nove stvari da se malo porati ovaj post :)

- 17:02 - komentari (6) - print - LJETNE OPASNOSTI -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.