Manchi

PRVI KORAK

Tko treba učiniti prvi korak, dečko ili cura ? To je pitanje o kojem sam često razglabala sa svojim frendicama kad sam bila srednjoškolka. Tada sam bila za opciju broj jedan, tj. da to ipak bude dečko. No, na vrijeme sam shvatila da je to zapravo glupo, a ponekad može biti i « pogubno «, jer možda ta druga strana razmišlja kao vi, pa ostanete sami. Vremena su se promijenila, a na sreću i razmišljanja su liberalnija, pa je normalno da cura učini prvi korak. Po mom mišljenju, uopće nije bitno tko će učiniti prvi korak, nego je bitno što će se dogoditi poslije.
Naravno, ima žena, ali i muškaraca koji su previše ponosni da bi učinili prvi korak. Ima i onih nesigurnih, sa premalo samopouzdanja, pa razumijem da zaziru od tog « prvog koraka « zbog straha od odbijanja i ismijavanja. E taj strah je stvarno kočnica.... Da njega nema, možda bi te osobe imale više vjere u sebe. No, da se vratimo ovim ponosnima. Žene, ali i muškarci vole biti zavođeni. Vole kad im netko poklanja pažnju, kada trči oko njih kao psić, odnosno kada ih samim tim zavođenjem čini još poželjnijima i neodoljivima. Hm, kad malo razmislim, lagala bih kad bih rekla da ne volim dobivati pažnju, ali ne na taj način. Volim da ta pažnja bude dana ravnopravno, odnosno da ni druga osoba ne bude uskraćena.
Što se tiče tog prvog koraka, svakako zagovaram mišljenje da je to zapravo nebitno. Bitniji je način kako to učiniti. Kako se na greškama uči, možda prvi put neće biti uspješan. No, nije smak svijeta kao što mnogi misle, bit će još prilika. Svatko ima svoj specifičan način kojim prilazi osobi koja mu se sviđa. Što se tiče žena, ima nas svakakvih, koketa, sramežljivih, kulerica... Što se tiče mog načina, ne znam kako bih ga definirala... Nisam ništa od navedenog, jednostavno se ponašam prirodno, opušteno, više prijateljski. To naravno može imati neželjene posljedice, jer vas dečko može doživjeti kao nezanimljivu tj. ne doživjeti uopće. Mnogi dečki, kao što sam prije napisala, vole biti zavođeni, pa ipak « padaju « na kokete. Mnoge žene uživaju u tome da zavode i moram priznati da im se na neki način divim. Ja jednostavno nisam takva, nekako mi više leži prijateljski način. Stvar je u tome da to može biti jako dobar način za pronalaženje partnera s kojim ćete započeti vezu, dok kokete mogu na taj način pronaći idealnog partnera za «jednu noć «. Opet, može biti i obrnuto.
Što se tiče muškaraca, čula sam katastrofalne, smiješne, ali i jako zanimljive « ulete «. Mislim da je sve stvar kemije. Može se dogoditi da ti se osoba svidi, unatoč tome što joj/mu se u tom trenu spetljao jezik, to može ispasti jako simpatično na zabavan i pozitivan način. Kao što sam već rekla, jako je bitno ono što se dogodi poslije. Pod time smatram ono poslije brijanja, hvatanja, seksa, što god. Mnogi muškarci i žene tada učine veliku pogrešku « gušeći « osobu koju su upoznali sa bezbrojnim porukama i pozivima. Možda se ta druga osoba zaista i zainteresirala za vas, ali zbog tog, nazovimo ga gušenjem, sve lagano pada u vodu. Koliko znam, neki dečki imaju prešutni kodeks ponašanja kad su takve stvari u pitanju npr. neću je zvati 3 dana i sl. Ako ste se spetljali s takvim tipom, onda ćete se načekati da vas nazove. Zato, ako osjećate potrebu nazovite vi prvi, odnosno, pošaljite poruku. Ako se ne javi, nema veze, može biti bezbroj razloga, ne pomišljajte odmah na najgore tj. da mu se ne sviđate. Ja sam osoba koja voli sagledati stvari objektivno, iz različitih stajališta. Ako mislim da meni ne bi bilo ugodno, odnosno da mi se ne bi sviđalo određeno ponašanje ili postupanje, odustanem od toga, smatrajući da vjerojatno i ta osoba razmišlja isto. Naravno, nije uvijek tako, ovo govorim samo za ekstremne slučajeve, poput navedenog « gušenja « . Zar netko uživa u tome da dobiva bezbroj poziva i poruka i da se prati svaki njegov / njezin korak? Možda sam u krivu, možda to nekome i godi.
Kod upoznavanja se mora najprije prijeći barijera « prvog koraka «. Možda je najbolje razmišljati ovako : « što je najgore što mi se može dogoditi? Da li to mogu preživjeti? « . Ako je odgovor pozitivan, onda samo hrabro naprijed, a u slučaju negativnog, još malo skupljajte hrabrosti i suočite se sa svojim strahovima, te im ne dozvolite da izgubite priliku koja se možda neće vratiti.

16.08.2005. u 21:00 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

zanimljivosti iz života

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr