Roberta, 54, BrežiceUpoznavanje.org - Datiranje za seks

utorak , 01.01.2019.










Click here: Roberta, 54, BrežiceUpoznavanje.org






Resno sem posvecena poslu, ni dneva brez tr... Pazim na svoj videz, vadim jogo in se zdravo prehranjujem. Saj veste, kako pravijo, zdrav duh v zdravem telesu. Resno sem posvecena poslu, ni dneva brez tr...



Roberta, 54, BrežiceUpoznavanje.org

Iščem moškega za srečanja pri meni, diskretnost zag... Tražim: Že dolgo nisem imela moškega in to na vseh področjih. Manjkajo mi nežnost, pozornost, poljubi, seks … Iščem resnega gospoda, približno istih let, za daljšo zvezo.



Roberta, 54, BrežiceUpoznavanje.org

- Pazim na svoj videz, vadim jogo in se zdravo prehranjujem.



Roberta, 54, BrežiceUpoznavanje.org

O sebi: Zadovoljna in osebno izpolnjena mlada babica. Ukvarjam se s kulinariko, pred kratkim sem se ločila. Pazim na svoj videz, vadim jogo in se zdravo prehranjujem. Saj veste, kako pravijo, zdrav duh v zdravem telesu. Tražim: Že dolgo nisem imela moškega in to na vseh področjih. Manjkajo mi nežnost, pozornost, poljubi, seks … Iščem resnega gospoda, približno istih let, za daljšo zvezo. Kratke avanture me ne zanimajo. Bila sem v razmerju s poročenim moškim, ki se je odloč... Rada imam analni in oralni seks, pa tudi bolj gro... Imam malo prostega casa, rada bi ga porabila za mar... Resno sem posvecena poslu, ni dneva brez tr... Iščem moškega za srečanja pri meni, diskretnost zag...



Su historia Roberta Pardo Parte 56.
Saj veste, kako pravijo, zdrav duh v zdravem telesu. O sebi: Zadovoljna in osebno izpolnjena mlada babica. Manjkajo mi nežnost, pozornost, poljubi, seks … Iščem resnega gospoda, približno istih let, za daljšo zvezo. Ukvarjam se s kulinariko, pred kratkim sem se ločila. Iščem moškega za srečanja pri meni, diskretnost zag... Imam malo prostega casa, rada bi ga porabila za mar... Resno sem posvecena poslu, ni dneva brez tr... Bila sem v razmerju s poročenim moškim, ki se je odloč...

[Sex sms oglasi -- Mali Oglasi # Goglasi.com|Masaža međice video|Seks u osijeku]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.