mama u nevolji

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovdje ćete moći pročitati sve što muči ili će mučiti ili je mučilo oko 90 posto žena. A tiče se majčinstva. Dakle; pelene, dudice, buci buci, gu gu... od začeća do rođenja i tako dalje.
Najviše se veselim naravno svom muškom čitateljstvu koji će ovaj blog čitati radije nego gledati neke oskudno odjevene tete na netu.
Je li tako? Jel' je?
Yeah right :)

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

26.01.2008., subota

Čujte i počujte...

... trudna sam! Hi, hi.
Nešto što na ultrazvuku što izglada kao vanzemaljac nastanilo se u meni i odlučilo jednom me zvati "mama".
A ja sam još uvijek na fakultetu, još uvijek nisam dovoljno pila i bančila, ljubila se i nisam još sasvim spremna svoje bujne sise ponosnog broja 2! davati u neke druge svrhe koje ne uključuju "ah! oh! too!" zvukove.

Šok i nevjerica. Tako sam se osjećala kad je nekakav plusić na nekakvom testu po prvi put označio postojanje tog nekakvog bića.
Doduše, ne znam otkuda taj šok i nevjerica, kad znam da sam se seksala. Jest da sam pokoji put zaspala dok sam to činila, ali znam da se događalo, bila sam tamo, više- manje :) , čak pokoji put u ulozi zločestog inicijatora.
A što ako se to desilo baš jedan od tih puta kada sam ja svog nevinog i dobrog dečka nagovarala na zločesti seks, i on je jadan pristao... to znači da sam ja glavni i odgovorni krivac?
Eh, onda ću ipak ja morati skidati pokakane pelene...

Ne znam ni sada zašto sam bila toliko šokirana tom viješću. Kao da ne znam otkuda bebe dolaze i kao da sam se bunila da taj plusić tu ne može biti, jer ja nisam vidjela nikakvu rodu sa zamotuljkom.
Ali bez sumnje, on je tu. I ja sam eto trudna. I naravno da ću tu bebu pokušati roditi. Ja, ovako smotana cura...
Pa dijelite sa mnom sve što me čeka, blog čitatelji!
Naravno, nije da morate. Na vašem mjestu ja ni ne bih. Ali možete, ako vam je gušt. Možda dobijete i pokoji koristan savjet... Evo vam prvi:
Ne se seksati!!
- 11:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.