mama na kvadrat

četvrtak, 17.03.2005.

DEPRESIJA

Kad ja padnem u depru… e , to je pad. A « i pad je let…» kažu Indexi. Dakle, bila sam u nekoj gadnoj depri, jedva sam se dizala iz kreveta, nisam se javljala na telefon, a ni moja omiljena muzika nije pomagala. Priznajem da ovih dana nisam bila baš super društvo, ironična, cinična, svadljiva ili u najboljem slučaju- nezainteresirana.
Sve oko mene je bilo obojano u sivo… sve nijanse sive… Katastrofa.
Onda napunim kadu svim mogućim solima i kupkama i ležim dugo, dugo… dok se skroz ne zgužvam. Poslije mi otac moje djece izmasira stopala i kaže da sam lijepa. Pomaže.
U glavi pravim popis dobrih strana života. Ovih je dana nekako kratak.
I konačno je gotova zima.
Na popis dodajem sunce, ispijanje kave na terasi, poneku novu krpicu,
Bit će bolje…

- 21:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #