...L!nKoW!...

ewo owo josh nisan dopunila al che josh malo bit adrese blogowa koje chitan...smokinzujo

...sWaShTa...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



1.Volim te ne zbog toga tko si, vec zbog toga tko sam ja kad sam pored tebe
2.Nitko ne zasluzuje tvoje suze, a onaj tko ih zasluzuje, nece te nikad rasplakati
3.Zato sto te netko ne voli onako kako ti zelis, ne znaci da te ne voli cijelim svojim bicem
4.Pravi je prijetelj onaj tko te drzi za ruku i dirne te u srce
5. NAJGORI NACIN DA TI NETKO NEDOSTAJE JE DA SJEDIS PORED NJEGA,A ZNAS DA GA NIKAD NECES IMATI
6.Nikad se nemoj prestati smijesiti, cak ni kad si tuzan, jer mozda se netko zaljubi u tvoj smjesak
7.Na ovom svijetu mozda si samo jedna osoba, no za nekog-ti si citav svijet
8.Ne provodi vrijeme s nekim tko ga ne zeli provoditi s tobom
9.Mozda Bog zeli da upoznas mnogo krivih osoba prije nego sto upoznas onu pravu, kako bi, kad se to desi, mogao biti zahvalan........
10.Ne placi kad se nesto zavrsi. Nasmijesi se jer se desilo
11.Uvijek ce biti ljudi koji ce te povrijediti,pa moras nastaviti vjerovati, samo oprezno
12.Postani bolja osoba i budi siguran u to tko si, prije nego sto sretnes nekog novog i ponadas se da on zna tko si ti......
13.Ne bori se toliko- najbolje stvari se dogadaju kad ih ne ocekujes...

Image Hosted by ImageShack.us

**Prva Ljubav**

Vidim ti drugove, samnom se svako pozdravlja a ti samo prodes pored mene kao da sam od otrova.Nasmejes se i svima kazes zdravo a mene gledas kao da se prvi put vidimo.Djevojke oko tebe i svaka red ceka kao da si najljepsi od svi oti momaka.Stjela bi te svaka a vide da ja stojim tu, to me iznenadilo i to vjerovati nemogu.Kad sam stobom bila svaka je o tebi lose pricala sad se prave kao da me ni jedna nikad nije vidjela. Nabacuje ti se svaka a tebi to prija nezanima te kako je meni i kako mi se srce osjeca. Poljubi je koju god pozelis, slazi je da samnom nista ne djelis. Svaka drugarica je postala lazna zaboravile su me jer bez tebe ja nisam vazna.Uspjeli su me otrovati sa lazima samo da bi bila ostavljena. sada vide samnom se ne pozdravljas u mene nikako negledas.Iskoristi te priliku da bude te prevarena ljubi te ga sve redom a mene zaboravite.Nisam ja niko i nista odkad me on ostavi i zbog njega postose mi lazni drugovi.

**DA LI...**
Da Li mi morate reci da ste ga vidjeLi,sad kad ga pocinjem zaboravljati....

Da Li me morate pitati voLim Li ga,kad znate odgovor...

DA Li mi morate reci da je sretan,kad sam sva u suzama....

DA Li me morate potsjetiti na njega,kad je i onako svemu KrAj....

**Laz **

Kad te opet sretnem ne znam sta da ti kazem, najlakse bi bilo da ti ovo slazem, ne volim te vise oprastam ti sve, ne trazi me vise i ne zovi me.

Suza ce mi niz lice teci, ne znam sta cu ti na to reci, vidjet ces ljubav u ocima mojim, zato cu te izbjegavati jer toga se bojim.

**ne volim te vise**

Ne volim te više,pa šta...
Zar misliš da ću zauvijek
plakati za nekim
kome ne značim ništa!?
Ne volim te više,znaš li to?
Odavno sanjam drugog
nekog ko me iskreno zavolio.
Ne mislim na tebe više ja
ti si moja prošlost
nova ljubav je moja utjeha.
Zašto da te volim,
reci mi još samo to?
Zar si opet ostao sam,
i nju si izgubio?
Ja ne volim te više
ne računaj na mene
okrenuo si mi leđa
kad je bilo najteže.
A sada odlazi od mene ti
samo plači,nek ti druga suze briše
jer ja dušo,ne volim te više!!

Evanescence - Fallen

Long lost words, whisper slowly to me...
Still can't find what keeps me here...
When all this time, I've been so hollow inside...

( I know you're still there...)

Watching me, wanting me,
I can feel you pull me down.
Fearing you, loving you,
I know if I knew somehow.

Hunting you, I can smell you, alive...
Your Heart pounding in my head...

Calling me, fearing me,
I won't let you pull me down.
Saving me, Raping me, Watching me...
.....

Watching me, wanting me,
I can feel you pull me down.
Fearing you, loving you,
I won't let you pull me down.


Evanescence - Going under

Now I will tell you what I've done for you
50 thousand tears I've cried
Screaming, deceiving and bleeding for you
and you still won't hear me(going under)
Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once
Not tormented daily defeated by you
just when I thought I'd reached the bottom
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
(falling for forever)
I've got to break through
I'm going under

Blurring and stirring the truth and the lies
(so I don't know what's real and what's not)
(so I don't know what's real and what's not)
Always confusing the thoughts in my head
so I can't trust myself anymore
I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
(falling forever)
I've got to break through

So go on and scream
scream at me I'm so far away
I won't be broken again
I've got to breathe, I can't keep going under

I'm dying again

I'm going under
Drowning in you
I'm falling forever
(falling forever)
I've got to break through
I'm going under
I'm going under
I'm going under

Evanescence - Forgive Me

Can you forgive me again?
I don't know what I said
But I didn't mean to hurt you
I heard the words come out
I felt like I would die
It hurt so much to hurt you
Then you look at me
You're not shouting anymore
You're silently broken
I'd give anything now to hear those words from you
Each time I say something
I regret I cry
"I don't want to lose you."
But somehow I know that you will never leave me, yeah.
'Cause you were made for me
Somehow I'll make you see
How happy you make me I can't live this life
Without you by my side I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry
And you forgive me again
You're my one true friend
And I never meant to hurt you

--->mOj MsN--dorkelja@hotmail.com(adresa je bolesna al to mi je rođak uwalia...lud:blabla)

EWO NEKE DOMACHE PISME KOJE SU DOBRE;;;

Tose Proeski
Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)

Tose Proeski
Ubijas me usnama

Tvoje ime necu spomenuti nikad vise
a bila si svjetlo, moja duga poslije kise
sve je bilo bajka, kao dodir tvoga tijela
sada igras kvarno, a to stvarno ne bi smjela

Kao ti, niko tako jako ne ljubi
priznajem bojim se, opet necu znati
s' tobom biti i prestati

Ref. 2x
Ubijas me usnama, znam te ja
za to si rodjena
ne znam da ti odolim i oprostim
bar da te ne volim

Uzalud me trazis, mene vise nema za te
dao sam ti sebe, cekao te duge sate
boljelo me jako, al' ti nikad necu reci
to je stara prica kada dodje neko treci

Kao ti niko tako jako ne ljubi
priznajem, bojim se, opet necu znati
s' tobom biti i prestati

Ref. 2x

Ref. 2x

Tose Proeski
Vezi me za sebe

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Ref.
Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem

Ref

Magazin
Andjele

Sto sad stojis, sto me gledas
zar jos mislis da mi trebas
u tom kucnom ogrtacu
kojeg poslje obuc ja cu
i onako izgubio si sebe
sad ovako, sad ovako

Ref.
E, moj andjele, crni andjele
kako si to nisko pao
krevet moj za njezin dao

Reci andjele, pljuni na sebe
jel ti bilo bolje sa njom
il' se ne da mjerit sa mnom

Reci andjele, gdje je puklo sve
tijelo Boga narav muska
a od covjeka samo ljuska

Sto sad stojis, sto me gledas
zar jos mislis da mi trebas
u tom kucnom ogrtacu
kojeg poslije obuc ja cu
i onako, izgubio si sebe
sad ovako, sad ovako

Ref. 2x

Magazin
Ginem

Ja na koljenima sam
i bicu tako znam
dok se budem sjecala
tebe pod prstima
ja izgubila sam vid
i koje je boje zid
iza kojeg sanjas ti

Ref. 2x
Ginem za tobom, ljubavi, ginem
k'o vojnik na nocnoj strazi
k'o covjek koji srecu trazi

Evo idem
samo za jedno jos brinem
sto priznacu si sve ja
kad ubiju me sjecanja

Ref.

Emina Arapovic
Hipoteka

Kraj tebe sam uvijek bila sama
i obrazi su moji crvenjeli od srama
imala sam razlog vjerovati u lazi
jer ipak privid srece od istine je blazi

Ja ne ljubim vise, usta su mi suha
osjecam se prazno, bez snage i duha
i nemam vise tajnu koja cini zenu
nestala je s tobom u istome trenu

Ref.
Ti si hipoteka
sto mi ne da mira
vise ne podnosim nikog
da me ljubi, da me dira

Cuvas moje srce
kao svoje blago
da me sretnu ne vidis
jer ti ne bi bilo drago

Pogodilo me ono sto pogadja druge
sto puta sam zbog tebe umrla od tuge
a ne bojim se Boga, voljela sam cisto
da mogu ponovo bi ucinila isto

Ref.

Magazin
Minut srca tvog

Vezati cu sjecanja
da ne lete nikuda
da ne lete nikuda
jer su gorkog okusa

Nije more toliko
veliko ni duboko
veliko ni duboko
da u njega stanu sve
uspomene na tebe

Ref.
Sve da hocu
ja ne mogu sebi sakriti
da sam na te
slaba ljubavi

Sve da hocu
ja ne mogu tebi priznati
da je cjeli zivot moj
samo minut srca tvog

Magazin
Nemam snage da se pomirim

Tko me je tjerao
Da te bez uvjeta zavolim ja
Sad nemam snage te moliti
Da budemo zajedno
Zasto zvijezde rade suprotno
Tko me je tjerao da budes ti
Dozivotno u meni

Zasto si trazio
Srecu da osobno dodje po nas
A onda da joj se izgubi glas
Zivot je tekao
Kao med i mlijeko, ugodno
Tko me je tjerao
Da budes ti dozivotno u meni

Nemam snage da se pomirim
Al' bez tebe ja ne postojim
Hocu da mi budes ti
Prvo sto cu vidjeti kad se probudim

Nemam snage da te ne volim
Jer bez tebe ja ne postojim
Hocu da mi budes ti
Zadnje sto cu vidjeti i dodirnuti

Magazin
Suti

Sto si dobio time
sto si stavio kljuc u bravu
za sve one stvari
sto se ljubavi ticu

Ja zagrizem do kraja
kad nekog volim ja se borim
s tim se covjek rodi
i zauvijek suti

Jer ljubav je ljubav
a ponos je ponos
tvrdo korijenje, jace od mene
sad ne govori, kasno je za sve

Ref.
Suti kad te ne pitam
ne govori lazi na glas, na glas
idi, ja te ne gledam
sutra bice sto i danas, danas

Suti kad te ne pitam
imao si pricat' kada, kada
idi, ja te ne gledam
sutra bice sto i danas, sto i danas

I koliko si puta
bio u prilici da kazes
rijeci, dvije
da me tjese i smire

I sto si dobio time
sto si stavio kljuc u bravu
za sve one stvari
sto se ljubavi ticu




  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KoMeNtaRi D@/N3...?

diZaJn By: zRinE

...OpIs BlOgA...

...pA lJuDi mOi...OvAj BlOg Je o SvEmU i SvAChEmu...cerek(iZlAsCi,sHkOlA,pRiJaTeLjStWo,
tReNiNzI,jUbAw...)
StVaRnO nEzNaN kAkO dA gA DaLjE oPiŠen...PrOsUdItE sAmI...party
nAdAn Se dA ćE vAn Se SViDIt....smokin pA lIpO kOmEnTiRaJtE.....zujo

...o MeNi...& MeNi DrAgIn LjUdImA...

($l!k3 n!k@k0 d@ pr!b@c!n,@l !m@t3 !h u0$t@l0n n@ m$n-u...)

!ME-dOrA...
RAZRED-8.b-nAjLuĐi RaZrEd U sHkOlI.....
GRAD-sPlIt.....
KVART&SHKOLA-LuChAc(4 3V3R).....
GOD!NE-13.iPo......
BAW!N SE-pLeSoN...i To WeCh OkO 8iPo GoDiNa...MiSlIn Da Mi NiKaD nEcHe DoJaDiT...smokin
OBOZHAWAN-PlEs,IzLaSkE,eKiPu(kOjE iMa DoStA),mOrE,lItO,cRnO...
MRZ!N-uMiShLjEnE i DwOlIcHnE lJuDe,sHkOlU,zImU......
SLUSHAN-$LU$@N $V3 @L N@JDR@Z3 M! J3 P0$LU$@T:eVaNeScEnCe,LiNkIn PaRk
,rHcP,fAlL oUt BoY,aVrIl...pjeva
Friendster

Friendster (moj MsN je na kraju boxewa...rolleyes)

eto pošto san opisala sebe,bia bi red da opišen i moju ekipu s kojin se družin;

DEBAKICAsmokin--super ženska,od 6.razreda se družimo...puno toga smo prošle....
ide s menon u razred...sluša svašta,zabavna...ide na odbojku i dobro joj ide al je lina da bi se trudila....uvuče van se pod kožu...
jedna od mojih naj prija......lipa...mosh joj swe rech..

PEKYmah--ide u 8.a...simpatična...draga...ide na odbojku,lipa je...
jedna mi je od naj prija...sluša rnb&pop...nosi skejte...ma ženska je predobra...

EMAparty--ide u drugu gimnaziju...simpa ženska...sa st3je...
lipo piva...sluša METAL....stvarno je ZAKON...s njon buden cilo lito...ma obožavan je...

ENIcerek--zgodna,dobra...ide u 8.a...dobro igra odbojku...LUDA.....(HEHE)

KIKEnut--super je...ciparošica...sluša svašta..ide u 8.c...stwarno je luda,opićena....uwik je tu za pomoć...

NENAyes--luda i opićena...voli se zezat...ide u 8.c...stalno se smije...MA BAŠ JE SIMPATIČNA...

KULIĆ-on van je sa brda,zaljubljen je....ma kralj je- baš je drag i simpatičan....mogu mu ama bash swe reć
bez razmisljanja i uwik ce mi pomoc...

MRDULJASHKA--ma ona je super,kraljica,zabawna....ide u 8.c....mosh lipo s njon
prichat....pomoch che ti....ima lipu plawu kosu i meni se lipo i oblachi....
zaljubljena.....

KARLAcerek--prije smo bile super...al smo se udaljile-al opet je ona meni dobra....trenira
van ples...nosi skejte...sluša hip hop...lipo se oblači...draga...

SANDA S POJIŠANA-ženska je zgodna,simpa,dobra,ide u 8.razred....nosi skejte i starke...volin plesat s njon u mastersa...

ANAeek--luda je...zabavna...nosi skejte...uvik je tu za pomoć...ide na judo već dugo,
nesebična je i opaljena...

KATEthumbup--super je,smišna...uvik će ti pomoć...ide u 8.d...nesebična...
simpatična...baš mi je draga(hehe)...

BUBA-prije mi e bila naj prija al se to prominilo jer mi je učinila nešto shta me i najutilo al vishe razocharalo...al opet smo ka ok i pričamo...slusha wan svashta,lipo pleše.....8.a je...wolin prichat s njon...

SANDAwave--dobra je...ZABAVNA...
ide s menon na ples...lipo piva...

ANTEAparty--kraljica,simpatična,
IDE U 1...nosi skejte & StArKe..zhivi odma priko
puta mene...partyide na hip-hop...ima jedna lipa stvar koju je učinila za mene i koja je
pokazala da je dobra osoba i neću joj to zaboravit...rolleyes

ANDRIJANA-luda ženska,hipijevka,simpatična i iskrena...baš je draga..prvashica...

DUNJArolleyes--zbunjena ženska...dobra je...ide s menon u razred...sluša nirvanu...i nosi starke...UVIK JE TU ZA POMOĆ...

STEFANY-darkerica,slusha METAL,nosi starke i marte...ide u 7.c...luda je totalno,volin
prichat s njon jer te lipo saslusha....uwik che ti dat ako ti shta triba i pomoch ti...

KLARAnut--mala slatkica...draga i simpatična....lipo pleše...IDE U POJIŠANa...

HRVOJEwink--super je...ide u srednju školu....
PRIKO LITA SMO STALNO SKUPA...KRALJ...jedan od naj prijatelja...

PEROsmokin--ma kralj teshki,s manuša je,simpatičan,dobar...

MAJA-ide u ekonomsku,lipo se oblači,kraljica je...simpatična i draga...obožavan pričat s njon...iskrena...

DAMIR-iz rogoznice je,nosi skejte,sluša cajke i techno,lud je i opićen......drag....ide u 2.srednje...lip,zgodan,smishan...stalno san bila s njin...

BUBLEsmokin--ma cili je lud i opićen....ide s menon u razred...izlazi u mastersa...sluša techno
i nosi skejte...

GOJA-s bola je,ma meni je on kralj,bash je simpa i lud cili......ide u 8...

IVO-lik s bola,8.razred,predrag i dobar...smišan...

MARTINAcerek--ide u 1...luda...opićena...
iskrena...simpatična...
ženska je stvarno za pet :)

CHERINA-s bola je,ide u 8.razred...meni je on predrag jer je skroz simpatichan i
mogu normalno s njin prichat a da se ne naljuti odma...

INAyes--super ženska,ide u srednju...lipo se oblači...simpatična,iskrena...volin
bit s njon...

GIGA-iz rogoznice je,kralj teshki,obozhawan ga,ide 8....sluša cajke...

TINA-iz rogoznice je,ženska je smišna i zgodna,kraljica,simpa,bila san s njon cilo lito,
zabawna,sad će 7...

LUCE-iz rogoznice je,luda skroz,smišna,sluša hip-hop,lipo se oblači,sad će 8...cilo wrime san bila s njon...

MARIO-ajme njega obožawan,on wan je iz rogoznice isto,ima lipu plawu dugu kosu,šminker,sluša swe i svashta,predobar ka prijatelj,zabavan...

RUS-on je iz rogoznice,sad će 1.,super je,lud...

BAJO-s bola,ide 7.cili je smishan i bash je dobar...

ANGELA-iz rogoznice,mala šminkerica,opaljena prewiše...

SARAsmijeh-prvašica je,zakon je i draga....volin bit s njon....zgodna...slatka...
sluša svašta i baš je luda...cerek

IVA--ide u 8.a...dobra,zabavna,iskrena...uvik je tu za pomoć.....

MATIJA-iz zagreba je,osmaš,simpatičan....drag...lud,
opićen....

DINO-on je isto lud,ide u 2.srednje...nosi skejte...sluša svašta....

FILIP-drag je...ide u 7.razred,simpatičan...baš je OK...

PAJO-dobar lik,iz rogoznice,1.je razred,sluša svašta,zabavan...

DORA-s bola je,meni je bash ok i stalno se zjb...

*ima ih josh dosta tako da se nemojte ljutit jer ih zaborawin swih napisat..........nut





nedjelja, 31.12.2006.

2006...najbolja godina....:)

Yo-ljudovi....:)ewo ja pišen ka ono ka post....nekako mi se baš piše...
Uglavnon-da van ja sad ne objašnjavan zašto pišen post...prić ću na teme....ka šta i sam naslov
kaže...ova godina mi je definitivno najbolja....:)!!bila mi je takoo super...imala san punoo događaja...sreće...a malo i tuge...(u ovon polugodištu)...jednostavno mi je naj,naj,naj....:)mislin-izlet-koji je bia super...izlasci na pojišan...lito...6.razred-2.polugodište...druženje sa eni,kikon,peky,bubon,anon,nenon...ima tu naravno još bar milijun stvarčica....(hehe)al dobro...pošto san malu inventuru 2006.godine napisala u moj dnevnik...neda mi se i u blog...a tako je napravila i moja prija deby...baš smo maloprije pričale poprilično dosta na telefon....hehe....ovih dana san bila dosta na netu...pa san se zbližila sa mojon martinon....ženska je luda,opićena,osmašica,legenda....itd....:)tako da joj šaljen
jedan big PoZz!!ana i ja smo se bile jučer slikavale s njenin digitalnin...tako da san te slike stavila na slide show....:)al pošto ljudi imaju obićaj da ne čitaju ni bixeve ni ništa...(a to je na poč.strani)ja ću to stavit i u post...(iako ni njega baš ne čitaju...)ajme jedva čekan lito....(opet ja s liton...a ono tek za 6miseci...)grr....:(...e sad šta se tiče dočeka—ja san ga mislila dočekat u
gradu....al ću na kraju ipak možda u kući...pa ću pozvat anu...il neznan ni ja...ma briga me....(meni ti dočeci ne predstavljaju nešto posebno)...al zato ću ja sutra lipo izać sa svojon deby....(i još nekima...)...kad samo razmislin da će još malo škola!?a meni se tako needaa....i još se moran potrudit jer su mi ovo polugodište bile ocjene shit tako da ih sad ka moran ispravit...eto neda mi se više pisat o mojin retardiran mislima...pa ću van stavit neke anketice
i ka šta san već rekla-onaj slide show...pa vi komentirajte...:)...za kraj-sritna van nova godina...puno sreće,ljubavi,zdravlja i ostalih stvari....







.........eto-to bi bilo to...molin vas da obavezno GLASUJETE!!vElIkI pOzZ:DeBy,KaRlI,nEnI,eNi,StEfAnNi,aNi,MaRtInI,pAvIčKi,InI,eMi,BuBi,PeKy,
KiKi,DoRi Sa St-3.....ako san koga zaboravila.....znate da nisan namjerno....:(

P.S.SLJEDEĆI POST ĆU PISAT TEK ZA 7-8DANA DA VIDIN KOLIKO ĆU KOMENTARA NAKUPIT-JER SAN PROŠLI PUT U 10DANA IMALA 413KOMENTARA....PA SE NADAN DA ĆU SAD IMAT VIŠE....:(



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (643) | ...pA pRiNtaJ... | # |

četvrtak, 28.12.2006.

.....neman inspiracije.....:(

yo,ljudi...smokiniskreno...pišen ovaj post jer bi bilo ka vrime, al neman blage veze o čemu da pišen.....po prvi put u mon životu dani su mi nekako....dosadni....namcorišla san jučer vanka s ENI,KIKON,DEBY,ANON,NENON,NAZORKON....wavebilo mi je dobro...bile smo u lunaparku...pa svugdi pomalo....(hehe...)dogovarale smo se za doček nove godine i tako.....vidila san i borovinu....svi smo mu čestitali božić....pa smo se i međusobno i izljubili....partye i želin samo reć da mi je stvarno drago šta iman svoje prije koje će uvik bit uz mene...a ne neke koje se priko noći posvađaju sa menon pa zamalo i potuku...jer one su mi dokazale da mi očito nisu bile prave prije...pa sad bar znan njihovo pravo lice...lud!!uglavnon-boli me * za njih!
ljudovi moi...evo van sad riči pisama od evanescencea......cerek

EVANESCENCE LYRICS

"Lithium"

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
Oh, but God, I want to let it go.

Come to bed, don't make me sleep alone.
Couldn't hide the emptiness, you let it show.
Never wanted it to be so cold.
Just didn't drink enough to say you love me.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, I want to stay in love with my sorrow.

Don't want to let it lay me down this time.
Drown my will to fly.
Here in the darkness I know myself.
Can't break free until I let it go.
Let me go.

Darling, I forgive you after all.
Anything is better than to be alone.
And in the end I guess I had to fall.
Always find my place among the ashes.

I can't hold on to me,
Wonder what's wrong with me.

Lithium, don't want to lock me up inside.
Lithium, don't want to forget how it feels without...
Lithium, ...stay in love with my sorrow.
I'm gonna let it go.


"My Last Breath"

hold on to me love
you know i can't stay long
all i wanted to say was i love you and i'm not afraid
can you hear me?
can you feel me in your arms?

holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight

i'll miss the winter
a world of fragile things
look for me in the white forest
hiding in a hollow tree (come find me)
i know you hear me
i can taste it in your tears

holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight

closing your eyes to disappear
you pray your dreams will leave you here
but still you wake and know the truth
no one's there

say goodnight
don't be afraid
calling me calling me as you fade to black

holding my last breath
safe inside myself
are all my thoughts of you
sweet raptured light it ends here tonight
...........................................................................................
i jedan spot od gunsa:

Music Video:PARADISE CITY (by Guns N' Roses)

Music Video Code provided by Video Code Zone


a ovo san ja napravila........

.......a sad iden....kiss svima i ostavljajte komentare....zujo





| ...Aj kOmEnTiRaJ... (198) | ...pA pRiNtaJ... | # |

petak, 22.12.2006.

.....sritan božić.....

yo,ljudi.....eto puklo me pa moran napisat novi post....ovih dana bilo mi je super....ovih dana san bila s KATON,NENON,ENI,STEFANNY,KIKON,DEBY,ANON,BUBON I PEKY...bilo mi je super!!lolin ih...baš smo se super zabavile...hehe... škola je napokon završila....cili dan smo se zezali...a muški su radili takve gluposti...bacili su smrdljivca...našminkali su se da bi iznervirali profe...pivali su...rušili klupe...ma kraljevi...baš zato obožavan moj razred...jer se uvik zezamo al smo opet spremni drugima pomoć ka šta smo jučer boži...ma duga priča....uglavnon-bili smo se isto zezali na matiši jer nije bilo razrednika...šporkali su muški kameru...a mi smo svi tješili božu jer je triba bit izbačen iz škole...al mislin da neće bit...bili smo SVI picali vjeronauk...meni se nije dalo al kad su svi-onda ću i ja...ka šta su neki već primjetili na komentarima...ja i antea smo se gadno posvadile...a i karla se s menon posvadila...neznan šta će bit na kraju...al ja se bome nikome neću ispričat...uglavnon-nisu one sad vridne mog pisanja...preskočimo ih...ajme poslala san emi poruku al mi gospoja ne odgovara...pa san i zbog toga živčana...hehe...bia mi je nastup...proša je ok.ajme tako san happy jer je škola gotova...ne toliko zbog učenja...(iako je naravno i ZBOG TOGA)..nego zato jer neću fala bogu morat gledat neke face...yees...mislin da ću za božić bit uglavnon u splitu i rogoznici...evo van neke riči pisama od najboljeg NU METAL BENDA-LINKIN PARKA!
BY MYSELF!!

Myself
Myself
What do I do to ignore them behind me
Do I follow my instincts blindly
Do I hide my pride from these bad dreams
And give in to sad thoughts that are maddening
Do I sit here and try to stand it
Or do I try to catch them red-handed
Do I trust some and get fooled by phoniness
Or do I trust nobody and live in loneliness
Because I can't hold on when I'm stretched so thin
I make the right moves but I'm lost within
I put on my daily facade but then
I just end up getting hurt again

Chorus:
By myself (myself)
I ask why
But in my mind I find
I can't rely on myself (myself)
I ask why
But in my mind I find
I can't rely on myself
I can't look around
(It's too much to take in)
I can't hold on
(When I'm stretched so thin)
I can't slow down
(Watching everything spin)
I can't look past
(Its starting over again)

If I turn my back I'm defenceless
And to go blindly seems senseless
If I hide my pride and let it all go on
Then they'll take from me till everything is gone
If I let them go I'll be outdone
But if I try to catch them I'll be outrun
If I'm killed by the questions like a cancer
Then I'll be buried in the silence of the answer

Chorus

Repeat 6X:
Don't you (know)
I can't tell you how to make it (go)
No matter what I do, how hard I (try)
I can't seem to convince myself (why)
I'm stuck on the outside

FAINT!!!

I am
Little bit of loneliness
A little bit of disregard
A handful of complaints
But I can't help the fact
That everyone can see these scars
I am
What I want you to want
What I want you to feel
But it's like
No matter what I do
I can't convince you
To just believe this is real
So I let go
Watching you
Turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here
'Cause you're all I got

Chorus:
I can't feel
The way I did before
Don't turn your back on me
I won't be ignored
Time won't heal
This damage anymore
Don't turn your back on me
I won't be ignored


I am
A little bit insecure
A little unconfident
'Cause you don't understand
I do what I can
But sometimes I don't make sense
I am
What you never want to say
But I've never had a doubt
It's like no matter what I do
I can't convince you
For once just to hear me out
So I let go
Watching you
Turn your back like you always do
Face away and pretend that I'm not
But I'll be here
'Cause you're all I got

Chorus

No
Hear me out now
You're gonna listen to me
Like it or not
Right now

Chorus 2X
.......šta kažete na ove pisme...?meni su zakon...

Music Video:SWEET CHILD O' MINE (by Guns N' Roses)

Music Video Code provided by Video Code Zone


i.......evo video...od gunsa...(TO JE ZA tebe ema...haha...)MORAN SE POHVALIT DA SAN DANAS KUPILA U PRIME CRVENE STARKE!!NARAVNO...ORGINAL...haha...kupit ću još i crne...al tek za tjedan dana...jer mi mater više ni nema baš love jer je puunoo potrošila na darove...bor...kolače i ostale gluposti...do sada san imala 4puta starke crne boje pa san mislila da mi dobro dođe jedna promjena...al ipak ću ja opet kupit i crne...ne mogu ja bez crne boje...haha...ETO POŠTO JE SUTRA BADNJAK..IĆ ĆU SA ANON NA PONOĆKU...(yees..)a vama svima želin LIP I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ!!ZABAVITE SE...BUDITE SRITNI JER NEMA ŠKOLE...OSTAVLJAJTE MI KOMENTARE...ja van u ponediljak iden u rogoznicu...tako da neću bit na blogu 3-4dana al zato ne brinite...kad dođen u split...napisat ću novi post...i komentirat vaše...lolin vas ljudi...
................................................................................................
My Immortal Video - Evanescence lyrics
Evanescence Music Videos
Music Video Codes by VideoCure

......pošto san stavila video od gunsa...onda ću i od evanescencea....
............................................................................................................
a sad iden...kiss svima....
image hosting

image hosting


...........OD DORE.......



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (183) | ...pA pRiNtaJ... | # |

utorak, 19.12.2006.

...all I want for christmas...is you.........

dakle....već je prošlo 2dana od mog posta..al pošto ja mrzin kad neko ima isti post godinu dana,ja san ga lipo napisala kad ga se meni da...hehe....jučer je bia tako bolestan dan:božo se dera na Sovu(profa iz hr),tako daje čak zalupia vratima,dera se po hodnicima,iša u ravnatelja......otiša sa sata.......zato jer mu je zaključila asa jer mu je prosjek 1.9...pa ipak-čin ti je jedan cijelih-to ti je odma as......palo ih je još dosta-trumbić,bilić,buble,vrlić....ajme danas iman nastup..grr...U SVIH 8GODINA PLESA NIKAD NISAN IMALA TREMU(AL STVARNO)A DANAS SAN TAKO ŽIVČANA......DA NEZNAN KOJI MI JE.....haha.....jedva čekan petak-lipo ćemo sve proslavit kraj polugodišta!!a šta se tiče moje eme-EMA,MORAŠ DOĆ U ROGU.....pa ćemo se lipo napričat...
....hm.....ako vas zanima naslov posta......nije važno....e da-pomirila san se s anteon!a karla se nešto napuvala i neznan koji joj je!?al me boli,zašto bi ja uvik morala nekomu prva prič!?a i usto...ja san njoj lipo na blogu napisala u čemu je problem?a ona samo na anteinon da ja seren!!? ona mi je prije bila superrr..sve san joj govorila...a sada-je skroz drugačija prema meni......a ja bi tila da opet bude ka i prije....a ne da budemo obe dvi dvolične...pa jel tako?!
vidin da se pavički i martini svidija post o linkin parku...pa...ewo van SAD OPET NEŠTO O GRUPAMA KOJE SLUŠAN;
green day!!!
Povijest benda
.............
Kada su imali 10 godina (1982.) duo se upoznao u kantini srednje škole John Sweet u Crockettu, Kalifornija.

Billie Joeu je bilo 14 godina kada je napisao svoju prvu pjesmu "Why do you whan him", pjesmu o svojoj majci i očuhu.

1987. Billie Joe i Mike upoznali su bubnjara Johna Kiffmeyera (bolje poznatog kao Al Sobrante) i formirali bend "Sweet children".

Prvu gažu su imali u Rod's Hickory Pit u Vallejou, Kalifornija.

Ubrzo su već imali 17 godina i bili maturanti. Mike je maturirao, no Billie Joe je ispao dan prije svog 18-og rođendana.

Njihov službeni debi album je izišao 1990. u kojem su bile sve do tada izdane pjesme (1,000 hours-prva pjesma, Sweet children i Slappy) pod nazivom "1039/Smoothed out slappy hours". Album je izdala lokalne izdavačka kuća Lookout!Records.

Nedugo poslije, John Kiffmeyer je odlučio ostaviti bend i otići na faks pa su Billie Joe i Mike unovačili Franka Edwina Wrighta III., bolje poznatog kao Tre Coola. Tre Cool je debitirao na drugom albumu Green Day "Kerpunk!".

Prije nego su potpisali ugovor sa velikom izdavačkom kućom već su odradili pet nacionalnih turneja. Potpisali su ugovor sa Reprise Recordsom u travnju 1993. i zatim snimili album "Dookie" koji im je donio svjetsku slavu.

Na svojim sljedećim albumima "Insomniac" i "Nimrod" ostali su vjerni punk zvuku i stavu, te tako dokazali da nisu samo još jedan trendovski bend.

Nakon uspjeha singla "Good riddance (Time of your life)" Green Day je uzeo dvogodišnji odmor.

2000. Green Day se ponovno pojavio na sceni sa svojim albumom "Warning". Nažalost, album nije bio najbolje prihvaćen od strane publike i fanova. Najveći hit je bio "Minority".

Kroz sljedeće četiri godine odradili su nekoliko turneja i izdali nekoliko kompilacijskih albuma - "International Superhits" i "Shenanigans", ali nije bilo novog materijala. Baš zato su fanovi bili (ugodno) iznenađeni kada je u rujnu 2004. izašao "American Idiot". Sa albuma je izvađeno mnogo hit singlova kao: naslovna pjesma "American idiot", "Boulevard of broken dreams", "Holiday", tužna balada "Wake me up when september ends", "Jesus of suburbia" i "St.Jimmy".

Green Day danas
Danas je Green Day jedna od najpopularnijih punk/rock grupa na cijelom svijetu sa milijunima obožavatelja i prodanih CD-a. Trenutno su najavili novi CD koji će zbog mnogo materijala možda biti dvostruki.
............................................
GUNS N ROSES
Povijest sastava
Guns N' Roses je kalifornijski hard rock bend kojeg su u Los Angelesu u lipnju 1985. godine osnovali pjevač William Axl Rose, gitaristi Tracii Guns i Izzy Stradlin, basist Ole Beich (kojega je zamijenio Duff McKagan) i bubnjar Rob Gardner. Ime benda je nastalo spajanjem dva sastava iz kojih su originalni članovi došli: Hollywood Rose i L.A. Guns.

Počeci ranih '80-ih
Priča počinje početkom '80-ih, kada su školski kolege Axl Rose i Izzy Stradlin iz svoga rodnog grada Lafayettea (Indiana), doselili u velegrad Los Angeles. Godine 1983. Axl i Stradlin su osnovali bend "Rose" koji je kasnije preimenovan u "Hollywood Rose", a ostali članovi su bili: gitarist Chris Weber, basist Andre Roxx i bubnjar Johnny Kreis. Godinu dana kasnije razilaze se i Axl pristupa "L.A. Gunsima", a Stradlin bendu "London", da bi se ponovno 1985. godine ujedinili pod imenom "Guns N' Roses"

Guns i Gardner su napustili bend iste godine, a njih su zamijenili poznanici McKagana: Saul Hudson - Slash (lead gitara) i Steven Adler (bubnjevi), koji je prije svirao u Road Crew. S tom postavom počinju osvajati publiku i iste godine izdan je i album u vlastitoj limitiranoj (10.000 primjeraka) produkciji "Live ?!*@Like A Suicide" na kojem su bile i dvije obrade drugih bendova i dvije autorske pjesme. Nekoliko godina nakon izdavanja ovog albuma, otkriveno je da su Gn'R snimili sve četiri pjesme u studiju, ali su dodali zvuk publike kako bi se stvorila atmosfera uživo.

Kasne '80-e
Godine 1986. poznata izdavačka kuća Geffen Records ponudila je sastavu ugovor (istovremeno je otvorena i suradnja s nezavisnom produkcijskom kućom Uzi-Suicide). Krajem srpnja 1987. godine izlazi Apetite For Destruction, koji u početku nije bio dobro prihvaćen i s coverom koji je izgledao kao scena silovanja. Nakon toga cover je promijenjen, a izvorni je postao raritet i vrijedan kod sakupljača. No ni nakon toga prodaja nije zabilježila osjetan porast, sve do objavljivanja video spota "Sweet Child O'Mine" na MTV-u. U kolovozu 1988. g. album je dospio na br. 1 US ljestvicu albuma s prodanih 20 milijuna primjeraka. Tako su pjesme s tog albuma "Welcome to the Jungle", "Paradise City" i "Sweet Child O´Mine" bile top ten singlova na Billboard charts (listi). Do danas je Appetite For Destruction najbolje prodavan debitantski album svih vremena.

Nakon velike turneje po Sjedinjenim Američkim Državama , u jesen 1988. g. uslijedio je poziv na Monsters of Rock festival u Europi na kojem su nastupali s ostalim poznatim grupama kao što su Iron Maiden , KISS i Judas Priest.

Pozornost medija je počelo privlačiti i ponašanje članova benda pod utjecajem droge i alkohola (McKagan, Slash i Adler), a tijekom Monsters of Rock koncerta u Velikoj Britaniji poginula su dva obožavatelja za vrijeme skakanja i naguravanja, međutim Gunsi nisu znali za taj tragičan događaj do kraja koncerta. Svejedno je sastav za vrijeme Appetite for Destruction turneje zaradio naslov "najopasnijeg benda na svijetu".

Pjesma "Welcome to the Jungle" izašla je na soundtracku za film The Dead Pool, petom filmu o inspektoru Harryu Callahanu poznatijem kao prljavi Harry (Dirty Harry).

Iste godine objavljen je G'N'R Lies album, zapravo EP, s četiri pjesme iz '86. g. i četiri pjesme iz ´88. g. odsvirane s akustičnim gitarama ("Patience", "Used To Love Her", "You´re Crazy", "One In A Million". Izvorni naziv albuma je trebao biti Lies! The Sex, The Drugs, The Violence, The Shocking Truth, što nije odgovaralo izdavačkoj kući. Pjesma "One in a Million" izazvala je žestoke kritike zbog svog rasističkog sadržaja, a Slash je na koncertima odbijao svirati tu pjesmu jer se i sam osjećao pogođen s obzirom da je dijete Afroamerikanke i židova. Sve to ipak nije poremetilo uspjeh sastava i bili su jedini bend 80-ih godina s istovremeno dva albuma na Top 5.

U kolovozu 1989. g. u zračnoj luci Phoenix, Arizona, Izzy Stradlin je uhićen radi kršenja javnog reda, a Steve Adler ima problema s prekomjernim uživanjem droge, koji je na koncu 1990. g. zbog toga i izbačen iz benda. Njega je zamijenio Matt Sorum, bivši bubnjar grupe The Cult i još se pridružio Dizzy Reed na klavijaturama. To je bilo teško razdoblje u kojem su nekako prebrodili razne krize i održali četiri koncerta u Los Angelesu kao predgrupa legendarnim The Rolling Stonesima.

Vrhunac karijere (1991.-1993.)
Razdoblje najvećih uspjeha započinje 23. siječnja 1991. g. nastupom na Rock in Rio-Festivalu u Rio de Janeiru (Brazil) pred više od 260.000 posjetitelja. Nakon toga je počela u svibnju velika svjetska turneja koja je trajala punih 28 mjeseci.

Gunse su i dalje pratili razni incidenti pa tako i poznati St. Louis Incident, koji se dogodio 2. srpnja u St. Louisu (Missouri), Axl je skočio s pozornice na obožavatelja koji je imao nož ili videokameru (podaci se ne poklapaju), međutim svjedoci su potvrđivali da Axl nikada nije dohvatio tog obožavatelja. No nakon toga Axl se vratio na pozornicu, optužio osiguranje za propuste i prekinuo koncert. Video snimku toga događaja možete vidjeti ovdje. Prekid koncerta je izazvao pravu buru negodovanja, a neredi su završili s povrijeđenima. Posljedica svega je bila da je sastav ostao bez kompletne opreme, a Axl je morao odgovarati pred sudom radi uzrokovanja teških nereda. Ovaj slučaj je samo potvrdio loš glas grupe kao skandalozne i nepouzdane, a i mediji su se okrenuli protiv njih.

Napokon, nakon dugih najava i tijekom turneje 17. rujna 1991. izlaze Use Your Illusion I i Use Your Illusion II albumi. Ova dva albuma nose nešto mekši zvuk i neke od najuspješnijih rock balada '90-ih godina. Pjesme, odnosno videospotovi "Don´t Cry", "November Rain" [1] i "Estranged" čine neku vrstu trilogije, koji na kraju nisu napravljeni po prvobitnoj zamisli zbog otezanja i pomicanja rokova (a i prekida Axla Rosea sa Stephanie Seymour). Na kraju videospota "November Rain" piše da se temelji na priči "Without You" objavljenoj u knjizi "The Language Of Fear" pisca horora Dela Jamesa, inače dobrog prijatelja Axla Rosea (priču možete pročitati ovdje). Ta tri videospota spadaju i među najskuplje ikada napravljene, a odskaču i svojim trajanjem.

Neposredno prije izlaska albuma Izzy Stradlin napušta bend (navodno zbog njegovog mišljenja da Gn'R trebaju nastaviti svirati uživo samo po klubovima, a ne ići na velike turneje i čiste komercijalizacije), a zamjenjuje ga gitarist Gilby Clarke.

Pjesma "You Could Be Mine" je napravljena za filmski hit iz 1991. godine Terminator 2: Sudnji dan s Arnoldom Schwarzeneggerom u glavnoj ulozi i u videospotu se izmjenjuje nastup Gunsa sa scenama i brojnim efektima iz filma.

Godine 1992. Gn'R nastupaju i na Freddie Mercury Tribute Concert izvodeći "Paradise City" i "Knockin' on Heaven's Door", Axl i Queen izvode "We Will Rock You" i neponovljiva "Bohemian Rhapsody" u duetu Axla i Eltona Johna. Iste godine na MTV Video Music Award Elton John je pratio Gunse na glasoviru u pjesmi "November Rain".

U kolovozu 1992. za vrijeme mini turneje s heavy metal bendom Metallica na Montreal´s Olympic Stadiumu, frontmen Metallice James Hetfield pretrpio je opekline prišavši preblizu pirotehnici. Metallica je otkazala svoj dio nastupa, Gn'R su trebali odraditi svoj dio, ali su izveli svega nekoliko pjesama, Axl se izvlačio na probleme s glasom i naravno opet su nastali neredi. Na koncertu u Tokyou snimljeni su materijali za DVD na kojima su, među ostalim, izvrsne solo dionice Soruma i Slashova solo izvedba teme iz filma The Godfather .

Povijesna turneja je završila u Buenos Airesu (Argentina), 17. srpnja 1993. nakon gotovo tri godine i više od 200 nastupa. Posljednji nastup u Buenos Airesu je bio i posljednji zajednički nastup najuspješnije postave Guns N' Rosesa. Detaljni pregled turneje možete pogledati ovdje.

Zalazak
Godine 1993. izlazi The Spaghetti Incident?, kao svojevrsna posveta punk bendovima, kritike i nisu bile tako loše, ali je to ipak bilo daleko od vrhunca posljednih albuma. Turneja je otkazana i u grupi vlada stvaralačko zatišje, ali se učestalo spominje Roseov egoizam i komunikacija među glazbenicima postaje sve lošija. Giby Clarke napušta bend 1994., a iste godine snimljena je obrada pjesme "Simpathy for the Devil" za film "Interview with the Vampire" s Tomom Cruiseom i Bradom Pittom u glavnim ulogama.

Sastav se sve više rasipa, Slash redovito svira s ostalim glazbenicima (s Michaelom Jacksonom, Lennyjem Kravitzom), da bi na kraju osnovao sasvim novi bend Slash's Snakepit. Danas pod imenom Velvet Revolver nastupaju Slash, Duff McKagan i Matt Sorum.
..............................................................

LINKIN PARK LYRICS

"In The End"

(It starts with)
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It’s so unreal
Didn’t look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on / but didn’t even know
Wasted it all just to
Watch you go
I kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To remind myself how
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I’m surprised it got so (far)
Things aren’t the way they were before
You wouldn’t even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me
In the end
You kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There’s only one thing you should know
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There’s only one thing you should know
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter
........................................
ETO,TO BI BILO TO............MORATE PRIZNAT DA SAN SE POTRUDILA....prema tome..zaslužujen komentare.....pozz;deby,kiki,karli,neni,ani,dunji,peky,bubi,kati,mrduljaški,pavički,martini,neviji,
bruni,antei,ini,sari,andri,emi.........!!!



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (174) | ...pA pRiNtaJ... | # |

nedjelja, 17.12.2006.

ewo....me...

yo,ljudi....evo me....nisan pisala već 10dana....uf....bilo je dosta toga....
uglavnon-pomirila san se s DEBY,ANON,DUNJON....coolmoran priznat da san stvarno happy zbog toga,iako san svojon nepromišljenon srećon povrijedila anteu,andru,inu,saru....jer su one bile uz mene kad san bila
sama a sad ih uopće ne zoven vanka ni ništa tako da su se one ka naljutile....al s pravon....namcorstvarno želin opet bit s njima ka i prije....ovaj tjedan mi je bia napet...hehe.....cerekcerekdobila san i dobre ocjene.....a ana mi je napravila one ekstenzije u kosu ...ma znate-onaj ka konac debeli u bojama koji ti je priko ramena....VIRI TI IZ KOSE I MOŽE BIT U NEKOLIKO BOJA......uglavnon-jučer san bila u mastersa...pa san lipo oprala kosu A ONA MI JE BILA KA I INAČE RICASTA tako da mi je bila baš dobra frizura...hehe....obukla san i moje crne gege...crno-sivu suknju....i naravno- MOJE CRNE STARKE....aj dosta o mojoj robi....bilo mi je ok....e da-napokon mi je gotova koreografija za nastup....zaboravila san napomenit da van velika fala za 400 I NEŠTO KOMENTARAA!pogotovo:emi,mapi13,pavli&petri,sandi9,andrei(rock is my life),shiziki098......wave
stvarno ste me puno komentirali....iako ja vas i nisan mogla previše jer san imala puno ispita i probi za ples....ewo van PRIČA O LINKIN PARKU-THE BEST GRUPI!!
Nakon što je završio srednju školu u Phoenixu, Arizona, frontmen grupe Linkin Park, Chester Bennington, pridružio se bandu Grey Daze koji imaju albume No Sun Today i Wake Me. No, zbog sukoba u bandu, Chester ga je odlučio napustiti.

U međuvremenu, 1996, Mike Shinoda i Brad Delson osnovali su band s prijateljem Robom Bourdonom. Band se zvao Super Xero. Prije toga, Brad i Rob bili su u bandu Relative Degree oko godinu dana. Njih trojica svirali zajedno dok su pohađali fakultet. Delson je pohađao University of California. Shinoda Art Center College of Design. Dok je Delson na UCLA upoznao basista Davea Farrella. Delson i Farrell su bili cimeri, te su često vježbali i svirali zajedno. Dok je Shinoda pohađao Art Center College, upoznao je Joea Hahna.

Farrel i Hahn pridružili su se bandu Super Xero, a ime su skratili u Xero. Njih petoricu udružio je Mark Wakefield i snimili su prvu demo traku. Poslali su je različitim izdavačima, ali nikad nisu potpisali. Uskoro nakon toga Mark je napustio band. Shinoda se počeo raspitivati o novome vokalu, i tako su saznali za Benningtona, mladog vokala iz Phoenixa, koji je tražio novi band.

Shinoda i Delson poslali su mu traku, a Bennington je snimio vokal. Tada je nazvao Mikea i odsvirao pjesmu preko telefona. Bili su zadivljeni i zamolili ga da dođe u Los Angeles na audiciju. Na audiciji bilo je još nekoliko potencijalnih vokala, ali su jednostavno otišli kad su čuli kako Bennington pjeva. Kada se Bennington pridružio grupi, promijenili su ime u Hybrid Theory i postava je očvrsnula – skoro. Farrell je napustio band zbog fakulteta, te nije mogao snimati bas za prvi EP. Umjesto njega, bas su svirali Delson i basist Kyle Christener. Nekoliko kopija bilo je poslano različitim izdavačkim kućama, među ostalima bili su i Warner Brothers Records. Farrella je privremeno zamijenio Scott Koziol.

1999. su potpisali s izdavačkom kućom Warner Brothers. No, bili su prisliljeni promijeniti ime zbog autorskih prava britanskog banda Hybrid. Bilo je nekoliko prijedloga za novo ime, uključujući Clear, Probing Lagers, Ten P.M. Stocker i Platinum Lotus Foundation.

Chester je predložio ime Lincoln Park, jer se često vozio Lincoln Parkom u Santa Monici. Smatrao je da je to dobro ime jer Lincoln Parkovi nalaze se svuda po Sad-u i svugdje bi se smatrali "domaćima". No, Internet domena lincolnpark.com bila je zauzeta, a nisu si mogli priuštiti da je kupe, pa su promijenili "Lincoln" u "Linkin" tako da mogu uzeti domenu linkinpark.com .

24. oktobra 2000. Linkin Park izdali su debitantski album Hybrid Theory. Prvi single "One Step Closer" bila je rock himna na MTV-u. 2001. Farrell se pridružio bandu, a za drugi single "Crawling" osvojili su Grammy za najbolju hard rock izvedbu. Band je krenuo na sviju prvu turneju, Ozzfest, sa grupama Black Sabbath, Marilyn Manson, Slipknot, Papa Roach, Disturbed, Crazy Town i Black Label Society. Sredinom 2001. godine izašao je treći single, "In The End". Pjesma je bila najveći hit. 2. septembra 2001. izašao je njihov prvi DVD humorističnog naziva "Frat Party at the Pankake Festival". U studenome su osnovali fan club, Linkin Park Underground (LPU). Članovi kluba svake godine dobivaju paket sa CD-om, majicom, naljepnicama, posterima i sl.

Početkom 2002. krenuli su na prvu samostalnu turneju.

Nakon što su dobili nekoliko remikseva svojih pjesama, odlučili su izdati remix-album. Projekt nazvan Reanimation sastojao se od po jednog remiksa pjesme sa albuma Hybrid Theory, kao i remikseva pjesama "My December" i "High Voltage". Svaku pjesmu izmijenio je po jedan pjevač, i bilo je glasina kako je Shinoda tijekom projekta primio više od 50 remikseva. Samo dvije pjesme koje se nisu pojavile na albumu bile su izdane kasnije. Album je izašao 30. jula 2002. Prvi single bio je "Pts.of.Athrty" (Points of Authorithy). U novembra je izašao novi CD samo za članove fan cluba.

Band se vratio u studio krajem 2002. kako bi snimili novi album. Ime nije bilo poznato sve do decembra, kada su objavili da će se zvati Meteora prema samostanima u Grčkoj. Prvi single s albuma bio je "Somewhere I Belong", a izašao je u 2003. u februaru. 25. marta izašla je Meteora i zauzela prvo mjesto na Billboardovoj ljestvici nakon što je prve sedmice bilo prodano 810 000 primjeraka.

Nakon toga krenuli su na turneju. Pri završetku turneje pušten je novi single "Faint", a kasnije su se pridružili Metallici na njihovoj turneji. Uskoro nakon završetka turneje, pušten je single "Numb". 18. novembra 2003. Linkin Park izdali su live-album Live in Texas. Album je sniman na dva koncerta – u Dallasu i Houstonu, ali su uređeni zajedno, pa su članovi trebali nositi istu odjeću na oba koncerta. Na videu se nekoliko puta može primijetiti da je sniman na dva različita koncerta.

U novembra izlazi novo izdanje LPU-a. Na njemu se nalazi pet pjesama sa DVD-a Live in Texas koje nisu na CD-u.

Početkom 2004. kreću na svjetsku turneju s grupama P.O.D. , Hoobastank i Story of the Year. Tokom turneje pušten je spot za "From the Inside". Nakon toga počeli su raditi na najambicioznijem spotu, za pjesmu "Breaking the Habit". Spot sadržava japanski stil animacije. Na spotu je prikazana Chesterova duša kako u starom stanu, kako posjećuje različite ljude i bori se s njihovim različitim navikama koje žele prekinuti.

Zatim su krenuli na novu Projekt Revolution turneju koja je bila vrlo slična Ozzfestu. Imali su dvije pozornice koje su nazivali Revolution Village. Na prvoj pozornici nastupali su Linkin Park, Korn, Snoop Dogg, the Used i Less Than Jake, dok su na drugoj nastupali Ghostface, Funeral for a Friend, M.O.P., Downset, No Warning, Instruction i Autopilot Off. S njima je putovao i DJ Z-Trip koji je zabavljao publiku prilikom zamjene. Projekt Revolution je završila kao turneja s najvećom zaradom 2004. godine.

Krajem 2004. Linkin Park su najavili suradnju s Jay-Zem na molbu MTV-a. Collision Course izašao je 30. novembra. Prvi single s albuma, "Numb/Encore" postao je broj jedan na ljestvicama, a na njima se zadržao šest mjeseci. Za "Numb/Encore" dobili su Grammy nagradu.

Također u novembru, izašao je novi LPU. CD sadrži dvije nove pjesme: Mr. Hahnovu "Sold My Soul to Yo Mama" i "Standing in the Middle" koja je nastala suradnjom s Motion Manom.

2005. godina bila je tiha za Linkin Park. Osnovali su Music for Relief, organizaciju namijenjenu pogođenima u tsunamiju Boxing Day. Od tada je organizacija narasla, pa sada pomaže pogođenima od različitih prirodnih katastrofa, uključujući uragane Katrina i Rita.

2005. su imali dva nastupa, jedan za Music for Relief, a jedan tokom serija koncerata Live 8. 21. novembra izašao je već peti LPU… na njemu se nalaze live pjesme sa nastupa na Live 8.

Već nekoliko mjeseci pišu i snimaju pjesme za novi album. Mike Shinoda je izjavio kako već ima demo snimke nekih pjesama i mora izvaditi CD iz CD-playera uvijek kad izađe iz auta kako ih netko ne bi ukrao, a ne želi da njihove nove pjesme procure. Novi album će izaći u ljeto 2006. godine.
..........................................................................................................................
aj sad iden ljudi...a vi mi ostavljajte komentare............mahcool



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (85) | ...pA pRiNtaJ... | # |

četvrtak, 07.12.2006.

tnx na 140komentara....

allo....pišen post već nakon 3dana.....a štaš....joj ljudi moran van se pohvalit da san NAPOKON DOBILA NEKU DOBRU OCJENU!?i to 4&4iz kemije,a 5iz biologije!napokon da je i meni krenilo....ajme jučer je bia tako naporan dan....burninmadimali smo kontrolni iz glazbenog;naravno-ja i tino(moj ok prijatelj) smo sve nešto jedva riješili...i to uz pomoć knjige koja nan je bila ispod stola...hehe..ludonda smo imali i iz biologije...grr....burninmadajme jesan glupa-a da se sad ka ono ka zahvalin na komentarima!?e pa ovako.......najviše su me komentirale ema,andrea(planet hell),antea....tako da in stvarno fala!cerekka šta san već rekla-19.12.mi je nastup pa smo sad sve u žurbi da se dogovorimo oko kostima...imat ćemo ka:crne papučice,crne gege(tajice),neku ka kratku lepršavu suknjicu-koja će bit na rige...(crte)i također crnu majicu....smokin
sve u svemu-aj,aj...može proć...ajme ja uopće ne ćekan te glupe praznike....namcorzato jer su zimski a takvi su mi dosadni....najbolje je LITO!!AJME ŽEELIIN LITOO!namcorok,ok...pukla san!?razmišljan i o tome šta mi se sve događalo2006.g....zujozujoi zaključila san da je ta godina naj u cilon mon životu!(DEBY,ANA,DUNJA ZNAJU ZAŠTO....)smokinparty
kad se sitin prolića koje mi je bilo preedobro....onda kraj škole-pa izlet...zujoa tek kupanje na baćama s ludon anon...blablavidite-tad smo bile ka nokat i prst,a sad-sad to nije NI PRIBLIŽNO ka šta je bilo...sve smo se promijenile...namcori to u zadnjih 2miseca kad je po meni i prestalo tu druženje naj prija...namcoranyway-ja bi u 2007.tila....da mi EKSKURZIJA BUDEE SUUPER!a za njih me boli!!....IMAN JA SAN MOJU ANTEU,ANDRIJANU,INU SARU,MARINU,SANDU...thumbupONE SU MI SUPER-I MOGU IN SVE REĆ...al opet-ne moš ti zaboravit GODINU IPO stalnog druženja sa 3osobe...zijevdaj dosadna san...eekŠTA JE BILO,BILO JE.hehe...uglavnon-sad iden ća.......kiss.....ANTEI,ANDRIJANI,SARI,INI,MARINI,SANDI,EMI....cerek
LOLIN VAS SVE....P.S.KARLO T.JE freak!smokinhaha....morala san to izbacit iz sebe nakon šta me jučer na biologiji gnjavia....lud



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (413) | ...pA pRiNtaJ... | # |

ponedjeljak, 04.12.2006.

...NOVI BLOG...

EVO ŠTA DA KAŽEN...NAPRAVILA SAN SI NOVI BLOG...IAKO MI JE ŽAJ JER MI JE ONAJ DRUGI BIA PREDOBAR...AL NEMA VEZE-POTRUDIT ĆU SE DA BUDE I OVAJ...DANAS SAN OPET BOLESNA TAKO DA NEIDEN U ŠKOLU(YEES...)AL SUTRA ĆU NAJVJEROVATNIJE IĆ...JOJ NESIĆAN SE KAD SAN ZADNJI PUT BILA BOLESNA...USKORO ĆE I BOŽIĆ...JA IMAN NEKOLIKO ŽELJA...AL NE MATERIJALNIH-OZBILJNO....
19.12.mi je nastup!?toliko smo vježbali za njega...a sad iden i u dramsku grupu pa ćemo imat i predstavu u školi...ja ću bit neka "tea"...aj dosta...uglavnon-sad iden izmirit fibru A VI ME POSJEĆUJTE!!
EVO VAN NEKE SLIKE....
image hosting file

image hosting file


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


...................
EVANESCENCE LYRICS

"Bring Me To Life"
(feat. Paul McCoy)

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)



| ...Aj kOmEnTiRaJ... (140) | ...pA pRiNtaJ... | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

y>