<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> LJUBAV, PRIJATELJSTVO, ŽIVOT...SVE JE SAVRŠENO! U MOM ŽIVOTU NAPOKON VLADA SAMO SREĆA.... - I don't care what other people think... - Blog.hr }
< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image and video hosting by TinyPic
Opis bloga

ovaj blog...bit će o ljubavi...prijateljstvu...životu...svijetu....nadam se da ćete uživati... kome se ovaj blog ne sviđa...zna gdje se nalazi x....

MALO O MENI....

bok svima!ja sam andrea...imam 14 godina...idem 8 razred...
Image and video hosting by TinyPic
u korenici živim...i tako..
VOLIM:
...jesti....pogotovo čokoladu...
svoju naj frendicu...

Image and video hosting by TinyPic

svog psića...
Image and video hosting by TinyPic
iskrenost...kad netko ima svoj stav...plesat..pjevat(ali to samo kad me nitko ne čuje i ne vidi...)lol... muziku, hip-hop,rap, emo metalica, nešto rocka, i po neki narodnjak...
i volim još puno toga..samo se sad više ne mogu sjetiti...
NE VOLIM: umišljene ljude....laž...prijevaru..neke osobe iz korenice...i puno puno toga...al ne da mi se više ni pisati...
eto...mislim da bi to bilo to...


utorak, 24.03.2009.

LJUBAV, PRIJATELJSTVO, ŽIVOT...SVE JE SAVRŠENO! U MOM ŽIVOTU NAPOKON VLADA SAMO SREĆA....

Vrijeme je za novi post...nakon dugo vremena...
Napokon mi je u životu sve onako kako treba biti... mislim da sam dosta patila i propatila sa svojih 14 godina, ali sad je napokon sve onako kako i treba biti... prekinila sam sa dinom, još prije, teško mi je bilo, povrijedilo me, jer sam ga voljela, i još uvijek postoje neki osjećaji prema njemu,al to više nije to.
Image and video hosting by TinyPic

Sad sam krenila ispočetka, novim životom, u nove pobjede...sudbina mi je donjela ono što je htjela, i sad ću to iskoristiti...nakon dine, imala sam par kratkih avantura, koje mi nisu ništa značile, al sa shvatila neke stvari, i shvatila sam u čemu sam griješila ovih godina...svi su me uglavnom doživljavali kao da sam predmet, htjeli su me samo iskoristiti, ništa više... ali ja sam osoba koja također ima osjećaje kao mnogi drugi normalni ljudi...ali neću o tužnim stvarima, jer sad sam sretna, i nadam se da će tako i ostati...
Image and video hosting by TinyPic

pokušavam ne prisjećati se svoje prošlosti, iako me jedna osoba stalno podsjeća na to, ali život ide dalje i treba živjeti za sadašnjost i budućnost...tako sam ja i odlučila, sve ono što je bilo loše ću zaboraviti, a sve lijepe uspomene, zauvijek ću pamtiti...nego, vratimo se sadašnjosti...sad je sve super, i napokon sam sretna osoba...puna života...
Život je lijep, i treba ga živjeti onako kako mi smatramo da je najbolje...nadam se da su svi mji prijatelji sretni ovako kako sam ja....i želim svima sreću...i u ljubavi, i u prijateljstvu, i životu naravno...=) ovaj post privodim kraju...komajte mi... i to je to! I još jedan mali savjet...JUST LIVE YOUR LIFE....!!!
Image and video hosting by TinyPic

- 18:19 - Komentari (10) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.