nedjelja, 09.07.2006.

Uživajmo u životu!

ČO! :) Napokon neka vrsta inspiracije..I ako u zadnje vrijeme nisam raspoložena za pisati dubokoumne postove i moje uobičajene filozofije..imam potrebu za pisanjem! E! I odlučila sam da se neću previše zamarati time sta je za moj blog doznalo previše ljudi koji me poznaju...probati ću i dalje iznositi svoja razmišljanja,maštanja,želje...a da budem diskretna..ako to bude moguće...Pa da počnemo,ovako:
subota-Monvi! Nakon dugo vremena sam bila vani..mislim,onako kako treba! Joooooooooo...kako nam je bilo DOBROOOOOO!!! Sve je išlo po najboljem planu..muzika je bila super,a društvo još i bolje,a kad već težimo k savršenstvu,mislin,ipak je to Monvi= SAVRŠENSTVO! Barem za mene...istina je da kada si u dobrom društvu svugdje je lijepo,ali moram priznati da je ovaj put i mjesto radnje pridonjelo potpunom užitku..smijehA bilo je smijehaaa..hehehe..Znate kad u društvu dođe do neke situacije u kojoj svi postanu ukočeni,tihi i bude fakat neugodno svima...!? Ma znate sigurno..A kakav je užitak kad se takva situacija uspje izbjeći..heh..onako,kad ju svi očekuju(postoji razlog,ali da ne idem u detalje..) i svi se potrude da se izbjegne i sve ispadne spontano..ma super! U takvim trenutcima shvatim koliko sam zapravo sretna. Te neke male i sasvim nebitne stvari koje nekima apsolutno ništa ne znače u tom trenutku,mene toliko razvesele da mi sve ostalo šta mi se inače čini bitno i šta me muči,postane totalno nevažno,odnosno nestane. I tako je i taj izlazak(za pamčenje) pridonio mom "općem raspoloženju". wink Inače sam kronično neispavana i umorna šta nije baš pohvalno s obzirom da je ljeto,da su praznici i da većina mojih prijatelja spava 10 sati dnevno i cijeli dan ljenčari i uživa...nije da ja ne uživam ali sam fizički umorna,sve me boli ali još uvijek manje od mozga kad moram u 2 dana naučiti 30 stranica iz povijesti ili bubati deklinacije,konjugacije i dr. iz latinskog :))) I sad za kraj ću ponoviti onu dobru staru: "UŽIVAJTE DOK MOŽETE!" Iskoristite svaki trenutak jer vrijeme leti pa UŽIVAJMO U ŽIVOTU! Heh..sama sebi sam smiješna,počinjem razumijeti moju nonu.. ;) Pozdrafff!

21:10 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Copyright © BUOH! Welcome to my life.. - Design by: mistique_me