svijet by malizlato

Tko je tu lud

U principu je ovako; kad veliki vode fajt za tržište onda bi oni mali,krajnji korisnici njihovih usluga ili proizvoda, trebali dobro proći jer u pravilu se tu radi o porastu ponude i padu cijena. E sad, tako je inače u svijetu gdje tržišna i logična ekonomija vlada al' mi ne bi bili mi da ne uradimo nešto drugo. Već par dana ili tjedana u Hrvatskoj se vodi žestoka borba za tržište potrošača usluge mobilne telefonije. Teoretski, ta borba je stara par godina tj. Počela je u onom trenutku kad se na našem tržištu pojavio VIPnet kao protuteža i konkurent Htnetu ili današnjem Tcom-u. Međutim oni umjesto da vode pravu borbu za potrošače bratski podjele tržište i tu i tamo kojom kampanjom i kojim promotivnim sedmodnevnim smanjivanjem cijena vladaju zemljom. I onda, nakon par godina pojavi se alternativa, u Hrvatsku je stiglo TELE. Mislim ne pravo i doslovno Tele nego mreža zvana Tele2 koja je u Europi odavna znana kao vodeći alternativni operater. I oni ti fino izmučenom i prevarenom pučanstvu ponude cijene sasvim različite i sasvim pristojnije od ova dva prije navedena mastodonta i gospodara sile tame u zemlji našoj. Naravno, nije prošlo malo i stiže prvi odgovor „strašne“ konkurencije u vidu nove VIP-ove tarife „easy“. Ja jadan obradovao se da evo napokon i nešto milosti od mog dosadašnjeg operatera i sav sretan počnem čitati u novinama na šta to u biti sliči taj novi paket. A onda, iz vedra neba (dobro sad, nećemo cjepidlačit iako je u Rovinju danas oblačno), opali me grom i shvatih da sam u biti mazga kakve nema. Zašto? Pa ovako; cijene u tarifi su zbilja prihvatljive ono mislim.....mljac....jeftino....al kad se pročita tekst dalje čovjek požali što su mobiteli ikad izmišljeni. Naime, što me to „ubolo“?. Evo logike mastodonta....Sklopi ugovor na godinu dana, plaćaj mjesečno 100 kuna (aj možda koja kuna manje), Dodatno plati 0,19 kn za uspostavu poziva?????!!!!!???!!!! Za tu sumu možeš pričati samo unutar mreže. Ostalo?......Sv isto...
Ma mislim sad....ajd nisam akademski obrazovan al kako god to ja sračunam sa i bez kalkulatora ne kontam gdje sam uštedio.
I onda sam jednostavno popizdio...Ma u kakvoj mi to državi živimo? Šta nam je ostalo samo da kao Afganistanci pod Talibanima šutimo i trpimo i molimo Boga da nam se smiluje odozgo? Imaju li obični ljudi ikakva prava? Naravno, obveze se ne računaju, NE DAJ BOŽE da nešto državi ne platiš, a joj, ne gine ti buraz ćorka samo tako. Gdje je sad udruga za zaštitu potrošača? Šta šute pizde jedne ili su i oni na platnom spisku istih lopova? Znam da u principu ni jednu državu ne tangira što ljudi misle ( jer oni misle za njih) al što je pretjerano je pretjerano. Sad će mi netko reći;“pa mjenjaj mrežu!“. I hoću, da se zna, usprkos, za inat, pa šta bude neka bude. Isto tako ne razumijem ljude, da, te iste koji kao ja kukaju, kukaju još više,al znam da polovica njih neće ništa učiniti, nit će razmišljati o tome da promijene. A valjda im je patološki da kukaju a istovremeno k'o najveći šupci ne žele ništa promijenit.
E pa ja hoću!!!!

A VIP I Tcom nek se gone u tri p...e materine. Pa nisam budala( iako nekad ni sam nisam 100% siguran), al me neće više pravit budalom ONI. Ako ću biti, bit ću jer sam to želim.

05.11.2005. u 00:48 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve i svašta, moje osobno viđenje svijeta,politike,sporta i svega ostalog oko mene.


Contact (full):
mail
malizlato@hotmail.com

skype
malizlato,rovinj

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Hnk Hajduk.com
Hnk Hajduk.hr
phazeDDl.com
diskont24.com
Hajduk OnLine Forum
B-2 Tech
Tutor

Frendly Blogs

bobika
WWC Computer Blog
nobru



Free Site Counter
Free Site Counter




Get Firefox!

Get Thunderbird!



To boldly go...where no one has gone before...




One minute

It was just another night
Daylight, wake up
Go through the next day
Will you survive?
You don’t know so really you’ve got to pray
Down in the hoods
The rules of the streets
The dark times are hard you don’t know where to start
First be real to our women
Treat her like a lady
Cause there is so much you’d better know before you’ll leave it
Crack baby
Wait to hell or paradise now who decides
You lived your life in the past and now you’ll pay the price



In the night
In the dark
There are shadows in my heart
Feel this pain which is driving me (incredibly insane)
In the mirror of the street
There’s so much for you to see
Just one minute to think about your lie

Now you’re sitting (lay back)
Straight jackets and handcuffs all around
Waiting for a second chance just to get back (to down town)
The ghetto didn’t seem so tough I’ll tell u that that it is (outlaws)
Living your life with drug addicted kids
Worldwide
Cash rules the things around me
There’s someone else who still loves you
It’s your own family
You’re just a victim of the street slipped down like (ahurricane)
I told ya take a minute to erase the pain



In the night
In the dark
There are shadows in my heart
Feel this pain which is driving me (incredibly insane)
In the mirror of the street
There’s so much for you to see
Just one minute to think about your lie



If you can feel the last of your tears
Take a minute cause the end is so near
Things will never gonna
Thinking about this wicked game
A faded memory
Deep in your mind is the place to be



In the night
In the dark
There are shadows in my heart
Feel this pain which is driving me (incredibly insane)
In the mirror of the street
There’s so much for you to see
Just one minute to think about your lie

Zahvale