< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

subota, 25.11.2006.

Prijateljstvo, pomoc i potpora

Iskreno ne znam kako je sada njoj. Trajalo je, bilo je ljepo prije, ali on se je promjenio, sada vise nije za prepoznat. Tako ona tvrdi. Nakon dvije i pol godine, frendica i njen decko odlucili su uzeti mjesec dana pauze.

Što će onda biti ne zna se, al ja se nadam da nista, da će ga otpisati, al dobro, to su samo moja nadanja.

Bili smo jucer na kavi, nase drustvo s faksa, cetvero nas, dva + dva i nju zove decko, a vec su se dobrano posvadali. Tu scenu necu nikada zaboraviti.

Ona je izgledala kao da ju je netko tukao cjeli dan. I to od trenutka kada je odgovorila na poziv, do trenutka kada je prekinula poziv.

Ajme, kako je i meni bilo teško, uzas. Sada su kao u mjesec dana odmora jedan od drugoga, jer teško je i njoj i njemu, al ona ne zeli vise s njim, jer covjek se je promjenio, postao je bahat i bezobrazan, naporan. To ona veli, a po meni je skroz takav, nikakav, i iskreno, dao Bog da svi takvi likovi ......

Al dobro, necemo siriti nasilje, evo ovo sam morao nekud ispucat, jer mi je fakat vec tesko.

Danas opet idemo posljepodne zajedno, 4, 2+2 k frendici na kolace, pa cu cut sve to iz njezinih usti, i sve se nadam da cemo biti od neke pomoci.

Stvarno, predobra je osoba da pati zbog idiota.

|Komentiraj 4| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>