< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

ponedjeljak, 26.06.2006.

Ajde, pomozite čovjeku u nevolji

Uskoro će jednoj prijateljici bit rođendan, među ostalim, u planu je da dobi jednu sliku, sa nekim rođendanskim tekstom. Naravno ima jedan problem, nikako da nađem neki dobar tekst, svi su mi onako, nekako nedobri. Pa, znam da vas ima i pjesnika i pripovjedaca, pa bih vas molio za malu pomoc.

Objasnjenje slike:

Na slici mora biti vjeverica, jer sam je ja tako jednom nazvao, a njoj se to svidjelo, i sada je skoro svi zovemo vjeverica.
Cak imam jednu zgodnu sliku koju sam mislio nabaciti.



Pa, svaki je savjet dobrodosao. Tekst moze biti na hrvatskom, engleskom, a fora bi bio i japanski, ako netko zna. thumbup

|Komentiraj 20| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>