< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

utorak, 13.06.2006.

Crvene

Zapalo mi za oko prije nekoliko tjedana. Prilikom čitanja Večernjeg lista (ukrao cimeru) naiđem na slike finalistica izbora za mis Hrvatske(ili nekog drugog izbora ljepote, ne sječam se dobro).
I, pažljivim promatranjem, uočim nešto čudno. Niti jedna nije imala crvenu kosu. Mislim stvarno, da niti jedna cura sa crvenom kosom ne zaslužuje ući u uži izbor? A sumnjam da se nije niti jedna crvenokosa prijavila.




Meni osobno su crvenokose cure jedne od ljepših, jer ta, crvena kosa, ili prikriva nedostatke, ili naglašuje vrline. Ne sjećam se da sam upoznao koju "ružnu" crvenokosu.

Neka se plavuše, crnke i sve ostale nijanse svih ostalih boja ne naljute, ali ovo mi je zapalo za oko i morao sam to napisati, kako god da ispalo. A sada idem, moram učit za ispit sutra.
Bye i pozdrav sima. :-)

|Komentiraj 15| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>