< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

:-)

Pristiglo mnoštvo

Free Hit Counter

LINKOVI

Sirenica
Fresh Prince
Gadgeterija
Anna
Hrvoje
Athropa

Kontakt e-mail:

malenispodzvijezda@gmail.com

Nešto o meni

Starost:
20 godina

Vjera:
vjernik katoličke Crkve

Osobno:
sve što mi se sviđa je dobro, a to može biti stvarno svašta

<< Arhiva >>

četvrtak, 01.06.2006.

Zbrda zdola post - ČOVJEČNOST

Nakon više od dva mjeseca traganja uspio sam nač i kupiti poklon za rođendan prijateljici, kupio sam joj autić, ovaj sa donje slike.


2003. - PEUGEOT 307CC 1/24

I to sam kupio između dva sata, i onda sjedim sa njom na zadnjem satu, i njoj dođe poruka, i dogodi se reakcija, kakva se ne da opisati, smijala se, plakala i bila bijesna u istom trenutku, tako nešto nisam do sada vidio, a vjerojatno i neću, ako me opet ne iznenadi.
Uglavnom, nije bilo ništa ozbiljno, njihov gitarist je otkazao nastup u subotu ( "mogao mi je reć u subotu popodne" - to je rekla na kraju sata ) Al dobro, sad je već vjerojatno našla drugog, ako i nije, ima još dosta u rezervi.

Nego mene zanima nešto drugo. Pod satom je listala rukovnik, te je listala rođendane, i jedno ime je prekrižila na više mjesta, i to tako da ga više ne možeš uopće pročitati. Kraj njegovog rođendana pisalo je i "Cmok" sa jednim crtežom srca. Nije mi trebalo dugo da zaključim kako joj je to bio dečko, a i par dana prije vidio sam joj sve slike u mobu, i od muškog djela imala je samo moje dvije i njegovu jednu, te mačka.
Kad sam je pitao zašto ga križa, prvo mi nije htjela odgovoriti, al kad sam je pogledao u oči, rekla mi je da on više nije čovjek, da on više ne postoji za nju.

E, sada se ja pitam, što bi se trebalo dogoditi da netko za drugu osobu veli, da više nije čovjek. Imao sam ja u srednjoj školi curu, u nekoj svađi koja se već duže kuhala smo se razišli, ali još godinu dana smo išli zajedno u školu, i bili si dobri, i pričali, i sve. Prvi tjedan sam naravno bio srdit na nju, ali nikada nisam pomislio da bih joj rekao kako nije čovjek.
Stoga me zanimaju vaša mišljenja, što bi to moralo biti.

P.S. Ne osuđujem niti prozivam prijateljicu, jer znam da je vrlo dobra osoba, ali neki ljudi oko nje nisu dobri, a za "dečka" ne znam, jer ga nisam upoznao.
Više me zanima vaše mišljenje, o pitanju čovječnosti.

P.S.2. Autić koji sam kupio za poklon, fotkat ću sa svih poza, pa ću jednom postati slike, jer ovo je kruna dvomjesečne potrage.

|Komentiraj 9| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>