< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (42)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Don't copy me!



OVO OBAVEZNO PROBAJ.......LJUBAVNI KALKULATOR 100% SIGURAN.....

malo mojih slikcabang


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Hit Counters
Free Hit Counters






KAKO VASE IME ZVUCI NA DRUGIM JEZICIMA



emo boy

marina

ivona-zwakica




ISPROBAJ!!!!!!


BLOGOVI KOJI POSJECUJEM:::



BRIBIRCIfino


Filipawave


astridthumbupnut



tineasmijehparty


denis.dthumbup


navaronasretan


tea


ludi prpicrolleyes


irissretan















Nešto o meni

ja sam ...karla
ljudi me jos zovu.bibi..zvrk,cico..,


MSN:
karlas-3@hotmail.com


zivim u bribiru...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


rodila sam se prije vremena......16.01.
visina/tezina:169cm;;52 kg:::


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponekad djetinjasta ...puno puta neshvacena!

voljam
*...pisat pjesme..
*mrak...
*groblja..
*vampire
*plisane zivotinjice,
*crnu,ljubicasu i rozu boju...
*vansice
*zivotinje(najdraze lasice ili ti tvorovi,pauci i zmije)
*svoj mp3
*mobitel bez kojeg nemogu
*grliti ljude
*mastati
*biti drukcija od drugih
*......................................
*



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



mrzim
*one koje ubijaju zivotinje
*cure koje su umisljene,glupe i fotokopirke,sminkerice jbg!
*jadne ljude
*one koje neznaju sta su
*kisu



naj film:BORAT,omen666,slagalica strave,krug.....


FreeGlitters.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


LJUBAV...slobodna..
na decku prvo primjetim::NJEGA SAMOGA....lol






kucni ljubimci::nj.ovcar luna.
macak zvone(zvonko,zvoncica,pixi,,ovisi kako ga u tom trenutku nazovemo)
i neke ribetine,moja najdraza crna koja mjenja boju ociju,i jos 3.

skola:S.P.U.R









Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Jučer sam bila pametna. Stoga sam željela mijenjati svijet. Danas sam mudra. Stoga mijenjam sebe.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Od ove noći odričem se ljubavi
Jer nema smisla ovako živjeti
I nadati se nećemu što se neće
DESITI!!!
Suze,bol i tuga su moji vjerni
Pratioci sada,sjenke koje me
Slijede od danas do sutra od
Mraka do jutra…
A ZAŠTO PLAKATI KAD ŽIVOT
MOŽE I RADOŠĆU ISPUNJEN BITI???
Zato odričem se ove noći,
Koja nikad ponovo neće doći,svog
Pogleda upućenog tebi,svojih suza ,
Koje potekoše mi niz lice.i svojih snova
Se odričem sada i maštanja o nama.
Jer od ove noći koja još malo pa će
Proći,ljubav više nema smisla,ona više
Nikad neće biti ista


.....Love stuff....
Djevojka upita svog dečka:Jesili zaljubljen u mene?
On odgovori:Ne!
Ona ga upita:Misliš li da sam lijepa?
On odgovori:Ne!
Ona ga opet upita:Jesam li ja u tvom srcu?
On odgovori:Ne!
Na kraju ga upita:Da te napustim bi li plakao za mnom?
On odgovori:Ne!
Okrenula se veoma tužna i odlučila da od eod njega.
On je zagrli i kaže joj:
Ja nisam zaljubljen u tebe,ja te volim!
Ja mislim da ti nisi lijepa,ja jednostavno mislim da si ti prekrasna!
Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce!
Ja ne bi plakao da me napustiš,ja bih umro za tebe



Zašto krava pase travu? Jer nema ruku da smota...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Infarkt ma kakav da je, od srca je!


Čovjek bez mašte je čovjek bez krila


Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam



Zašto ulazim u život, kad odatle nitko živ nije izašao


Ne vjeruj Bogu! I on je muškarac!



Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Prirodno je umrjeti kao što je prirodno biti rodjen!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na mjesto.


Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to kažemo.





subota, 19.05.2007.

novi postic.....

evo da i ja nesto napisem tj.stavim na svoj blog,,,,malo pjesma...pokoji video i naravno slike...neke bezveze....

sta ima novo kod mene::::hmmm:::::: pa nezna ni sama::::::recimo to ovako ljubav::::slobodna::::i razocarana:::::::



neke slicice samo bezvezne






to je samo malo od mene bolji post dolazi uskoro







~15:07~ Say anything... (48) print #


utorak, 15.05.2007.

PROSLA SAM PRIJEMNI ISPIT ZA SPUR

jupi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
da......prosla sam prijemni ispit za primjenjenu umjetnost..tj.za tu skolu....
i to sam među 10 prvih,,tj...najboljih......nemrem bolivit......i sta je najbolje prosla mi je i ivana.....ludilo brale...hehhehe..pozdrav....i da za ovaj kalkulator...fora zar ne....vase rezultate samo ja znam.....
objavim ih na svom drugom blogu..tako ako vas nesto zanima javite..

cooooooleeeeeeer pa zezancija...rezultati tj.imena koja ste vi napisali tj imena vas i vasih simpatija poslana su meni preko maila..i ja sam ih sve procitala.......ako vas zanima ovako mi dođe mail

Bok karla stojanović

Osoba imenom vase ime i prezime je PALA NA FORU!

Evo zato je napisala:
1. Simpa: npr....STIPE
2. Simpa: npr. ....IVE -------TJ TU DOĐU IMENA VASIH SIMPA KOJE STE NAPISALI
3. Simpa: npr.....MARINO

Bok!
ETO TAKO MI DOĐE MAIL!!!!!!!!!

ljudi uzivajte.....i da nebudite naivni.........................pozdrav

volim vas sve....



~20:00~ Say anything... (2) print #


ponedjeljak, 14.05.2007.

OVO OBAVEZNO PROBAJ.......LJUBAVNI KALKULATOR 100% SIGURAN....BAREM TAKO KAZU .....KLIKNI OVDJE...

IMATE GA I U BOXU ALI OVAKO U POSTU SE BOLJE VIDI ......I ZNAM DA CE TE GA PROBAT.....KAO STA SAM I JA PROBALA....SAMO TREBATE KLIKNUT MISEM NA OVU GORE RIJEC TJ.DI PISE KLIKNI OVDJE.....I UPISAT RIJEC KOJA SE TRAZI TJ ...KOJU TE PITA,,,,,,,ODGOVORI SU SAMO VASA TAJNA......POZZ UZIVAJTE...........



~18:43~ Say anything... (10) print #


zakon stvar





~15:13~ Say anything... (2) print #


petak, 11.05.2007.

YO

evo da i ja nesto napisem.....hm.....sutra idem na prijemni za srednju skolu.....tako vas molim da mi drzite fige da prođem........molim vas....mad to nije prijemni ko svaki drugi gdje treba donesi ocjene iz osnovnih skola i to je to......ovaj prijemni traje 5 sati....2 sata olovka.....pola sata pauza...i onda 3 sata akvarel.......joj.......nadam se da cu proc,,,,novi post ce bit ubrzo....pozz







~17:54~ Say anything... (4) print #


nedjelja, 06.05.2007.

dosla ja !!!!!!!!!!!!!!!!1


to jucer oko 10 navecer smo dosli sa maturalca...pa da krenem..

.
1.dan...prvo odredište :slapovi Krke,malo smo prosetali i gledali ...hm...slapove i vodu..hahaha.kisa je padala ...al je lagano prestajala...izdrzali smo....kiša je lagano padala ...tj.roskala ...i nazad u autobus...i u centar sibenika.bilo je malo bolje vrjeme,tj.kisa nije padala..i tamo se prosetat...razgledat...i do neke katedrale..ucitelji su nam dali slobodno vrjeme...zatim na rucak...naslikavat se na obali,ja kupit bon..jos malo slobodnog vremena...i trebali smo doc tam di nas je autobus iskrcao,tj....di smo izasli...na autobusnu postaju..! oko.14 sati smo svi bili u autobusu..kad su svi dosli nastavili smo put za Dubrovnik...do Dubrovnika smo stajali nekoliko puta...da napravimo pauzu...najveca pauza bila je u Neumu,,mali grad u bosni...isli smo tuda jer do dubrovnika se treba prolazit kroz bosnu jer hrvatska je dala bosni taj dio zbog nekih razloga... iznad dubrovnika smo bili u 19.37 tocnije iznad dubrovnika ne u samom centru.nismo stajali taj dan u samom centru dubrovnika....i sad je trebalo samo doc do hotela... odsjeli smo u hotelu ŽUPA.8 km..od dubrovnika..tamo smo dosli oko tocno u 8 sati....ispred hotela je bila jos jedna ekskurzija,,oni su bili iz pule...dogovor za sobe tocnije ko ce skim bit u sobi bio je u autobusu..za da smo se u sobe smjestili za 3 minute.ja i nava u sobi,na drugom katu,do nas andrej,edy,kiki,lari,,,soba do matej,tin,alen,ivan..i na veceru...ja prva pojela,,zato jer nisam gotovo nista pojela...i dok su drugi jeli ja sam sa svojom imenjakinjom Karlom iz sedmog vec bila ispred hotela...bila je tamo hitna pomoc i odpeljala neku curu iz pule jer se nagucala tabletama za povracat....svaki sat je pila po tabletu a tako se nesmije radit...ja isto pijem tablete al ne tako...e to mi je rekao jedan decko koji ide sa njom u razred ...istu vecer smo se upoznali....super tip...dok su ovi jeli ja i ja(karla iz sedmog)smo se prosetale oko hotela... oko 21.30 u disko smo isli...i da ne duljim....plesali,pili...stajala sam sa frendicom iznad podija,,,i promatrala druge..i za oko mi zapne neki tip,,tj.zapeo mi je jer mi je pokazivao da dođem do njega...uzela navu za ruku i krenula prema njemu,,,i upoznala se sa njim malo price upoznao me sa svojim frendom.malo stariji a ja mislila da su sa moje godište pa sam brzo potegla navaronu da odemo od njih..upoznala jos jednog tipa jakofora tip al nije bio iz hotela di smo mi bili.kad smo se vratili u hotel...odmah poceli letit po sobama....skakat po hodnicima,,tuc se sa jastucima,,zavlacit se po dekama...i dalje ne zelim pisat...beep......zaspali smo tek oko 4 sata...navarona me lupala jastucima po glavi,,a ja nju pokusala zatvorit na balkon tako da sam spavam u sobi..al neuspjesno...ja nisam mogla spavat ...na svaku rijec koju je nava progovorila ja sam se smijala...koda sam drogirana..al nekako sam zaspala..


2.dan...vec u sedam neko kuca na vrata kad ono ucitelj....za ubit se!!!dorucak,,,opet nista od hrane...nista nisam jela...trebali smo vec u 8 sati bit u autobusu jer smo trebali razgledat dubrovnik..tam je bio i rucak...oko 2 sata smo dosli u hotel...i odmah pocele mi cure gledat i isprobavat kaj cemo obuc za disko..ja sam obukla ovo.....crne tajice,crni mini dopičnjak,bijelu majicu,roze starke...tako obucena sam usla u sobu od mateja.tina,alena,vec sa vratima ,vilice su ima bile na podu,a ja nisam stigla proc iz sobe,uhvaili su me poceli pipat,,bacili na krevet,beeeeeeeppppppp,,luđaci...jedva su me pustili...al izdrzala sam..isla sam se presuc, obuc drugu minicu,majicu drugim tipovima u sobu tamo malo pila pive al nisam skuzila da su stavili neke tablete unutra tako da me osamutilo pa sam bila jos luđa nego ikad,,isla do svoje sobe po navu,,,i krenula sa njom do neke trgovine,al na kraju smo zavrsile na obali....natrag u hotel po ove 2 cure i jednog tipa....i na obalu tamo je bo neki vrtuljak...vrtila smo se svi zajedno,,i na kraju samo ja ostala na vrtuljku,,ovi su me vrtile tako da nisam mogla izac sa vrtuljka....ludo.................................oko 8 smo se pocele spremat za disko.ja sam brzo bila spremna ......dok su se ove spremale ja sam bila sa deckima u sobama i zekala se..........natrag u svoju i navinu sobu (di su se svi drugi spremali)da se do kraja uredim... i natrag kod mateja,tina,alena u sobu da si uredim kosu,(posto u svojoj sobi nisam mogla od guzve)...trebala sam misljenje deckiju,, di su se svi drugi spremali. samo nas je pola islo u disko(,cijeli moj razred osim jednog tipa larija)jer ova druga polovica nije htjela ic pa su oni bili u svojim sobama.....kad smo dosli u disko ,,,bilo je malo dosadno al kasnije ludo....plesali,,,neki padali. .sjela sam kraj nekih deckiju kod dj.-ja..ovaj tip kaj je sjedio kraj mene,nonstop kud ja tam i on....i notstop me gledao....a ovaj do njega je imao mob ...i samo cekao da ga pogledam....ja sam se okrenula i pogledala ga kad nekaj blicne u mene i tek tad skuzila da me slikao...i nak mi se slatko nasmjesi...al ok...nek mu bude i tam se budala pocela hvalit frendu ,,,Kad smo isli natrag u disko ovaj kaj me slikao,nas je pratio sa jos jednim tipom...ja sam bila ispred svoje sobe,,i pokazala ima da dođu ispred balkona,tak da ih ucitelji ne vide,,i dosli su ja susjedno sobu na prozor i govorim im da pricekaju da ucitelji zaspu,,,i nekaj oni govore,pitaju kak se zovem...kad ono ucitelj dolazi u sobu,a ja sprint u svoju sobu,,htio nas je ucitelj zakljucat u sobe,al nije......ovi su se okupli ispred balkona bilo ih je njih 2,pa sve vise vise i vise...ovi decki iz mojeg razreda su ih gađali sa bocama od pive....a jadni moji ..najebali su,,,,A Ovaj kaj me pratio po disku je nabavio moj broj tako da smo se dopisivali al on nije bio ispred balkona ,)))),al htio je doc pa bi se popeo do nase sobe on i frend,,a ja mu nisam dala...ko prvo da ne dobije bocom u glavu,a ko drugo da ga cuvarine uhvate....al je bio jako uporan ................................tak da .........................................................................................(((((,a nava se dopisivala sa njegovim frendom koji je bio sa njim.tako da u isto vrjeme smo se dopisivali,)))),bila je ta noc najzanimljivija.


...i u 6 i pol buđenje,i pokret doma.....i krenuli u 7.45 prema doma..trebali smo jos nekaj obic tj.trsteno to je ko neki ogroman park di se izgubuis .....tamo smo sami setali i razbjezali se svuda ...tamo su bili ti iz drugog hotela..imali smo isti raspored.....Tin.Matej.Alen su poceli tam trcat za curama......nasli se u busu i krenulia za split.stali u neumu .da napravimo pauzu..kad tamo ovi koji smo sastali u tom parku.......decki iz mog razreda jedva cekali da dođemo u split da opet budu sa tim curama da tecu za njima..........u splitu dosli...rucak.dioklecijanova palaca...slobodno vrjeme ..............i nastavak puta....za doma......iance ovo bezveze zvuci ali mi se neda vise pisat tako da necu govorit svaku pojedinost.....BILO JE ZAKON..........SUPER....LEGENDARNO.............





~17:03~ Say anything... (33) print #


srijeda, 02.05.2007.

yo!!!

evo da i ja napisem nekaj....
sutra idem na maturalac sa razredom...idemo u dubrovnik....wave....tak da nas nece bit neko vrijeme,,sutra ujutro.tocnije u 6.30 krecemo sa vrbe prema dubrovniku...thumbupthumbup.....prije 8 dana sam se pocela pakirat i sastavljat popis stvari kaj cu uzet,tak da sad znam tocno kaj cu uzet.i da veceras necu bit nervozna....hi.,,danas je nas ucitelj dosao na sat bijologije da nam rece nesto....i tako on pocne govorit da uzmemo zdravstvenu...u slucaju da nam se nekaj dogodi,..itd...da se trebamo ljepo ponasat,,da nesmijemo PUSIT,PIT,a zna se da se mi toga necemo pridrzavat...da trebamo pazit u disku,,,itd...i da da mi cure pazimo jel znaju doc pod prozor hotela i da znaju "svirat serenade" i upadat u sobe...hihihi....a meni odmah iznad glave se pojavi ???....hm.....i recem FORA!!!
MA LUDILO BRALE!!!
Da i onda su me zekali da cu nac nekog dalmatinca pa cu mu govorit::a koliko ti je tribalo??hahah BEEP...ono fakat jedva cekam sutra ujutro....imat cemo liniju u busu..tj,,to su ove moje legende iz razreda nabavili....danas inace dosadan dan..stavljala sam neke pjesme tj.puno pjesama na mp3 tak da imam sta slusat ako mi dosadi ova mjuza kaj su oni organizirali....posto imam mp3 od 1GB stane mi kos i jos pjesama........bla bla bla...da ne duljim,uzet cu fotic tak da kad dojdemo sa maturalca cu slike stavit na blog....i naravno napisat big post!!!sve vas kissam!!!!!!!CMOK!!!

free image hosting hosted images