srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace Ticker



u ovom blogu naći ćete stvari i zanimljivosti o mojoj naj grupi:tokio hotel!!!ja najviše volim Toma, pa će najviše bit o njemu... ;)

malo gluposti:

od dana 29.07.2006. brojim koliko vas me je posjetilo...

Free Site Counters
Free Site Counters

sada vas je na blogu:



chat...













Horoscope for Aries
31 Jul 2006

Kwiz.Biz Daily Horoscopes for your Blog


Linkovi

moj brvi blog o svemu i ničemu ;)

blog.hr-tu potraži druge blogove, i uredi i napravi svoj!!!
herper.blog.hr-blog koji će ti pomoći da napraviš svoju vlastitu stranicu!!!
imageshack.us-ta je web stranica jaaaako važna za stavljanje slika
pimp myspace layouts-svakakve gluposti za blogove

ove blogove svakodnevno čitam...

dueragazze.blog.hr-dvije super cure s Jaruna
tportal.hr-jedna fora web stranica s vijestima,savjetima...
jopa12.blog.hr-jedna super cura s jaruna
zlatnaslatkica.blog.hr-jedna od mojih najfrendica Ana


















MySpace Layouts

O tokio hotelovcima

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nešto malo o Billu Kaulitzu:
Ime: Bill
Prezime: Kaulitz
Dob: 16 godina
Datum rođenja: 1.09.1989.
Mjesto rođenja: Liepzig
Visina: 177 cm
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđe
Boja kose: crna (prirodno plava)
Hobiji: pjevanje i partiji
Razred: 10. gimnazije
Zaštitni znakovi: crna kosa,
piercing na obrvi i na jeziku,
tetovaža s logom Tokio
Hotela na vratu.
Ima li curu: Ne
O njemu: ljubazan je,
voli sportove, slaže se s
prijateljima u školi. Na početku
karijere, bend im se zvao "Devillish".
Smatra da su blizanke Olsen
totalno slatke :-D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tom Kaulitz (gitara, vokali):
Ime i prezime: Tom Kaulitz
Datum rođenja:1.9.1989.
Dob: 16. godina
Mjesto rođenja: Leipzig.
Visina: 174 cm
Težina: 50 kg
Boja očiju: smeđa
Boja kose: plava
Razred: 10 gimnazije
Hobiji: grafiti, gitara i partiji
Ima li curu: ne
Zaštitni znakovi: piercing
u usni i dredle
O njemu: cool je, svira
gitaru od devete godine.

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Georg Mortir
Hagen (bas)
Datum rođenja: 31.3.1987.
mjesto rođenja: Leipzig
visina: 177 cm
težina: 72 kg
boja kose/očiju:
smeđa/zelene
hobiji: muzika i ples

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Gustav Klaus
Wolfgang (bubnjevi)
datum rođenja: 8.9.1988
mjesto rođenja: Magdeburg
visina:165 cm
težina: 68 kg
zaštitni znak: šilterice


još slikica,bannera...

tomich od malih nogu....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


sve o meni...

ime:Anitawave
nadimak:Nika,Nita,Tina,Nitek,Nitica,Aniticasmijeh
razred:6.athumbup
škola:OŠ "ljubo Babić" Jastrebarsko
kućni ljubimac:mačka Kety
ljubav:tražim dečka...cerek...kiss
vrsta glazbe koju slušam:narodnjaci,strano,domače...
naj pjevač:Toše Proeski,svi koji pjevaju narodnjake,50 centparty
naj pjevačica:sve koje pjevaju narodnjake,Beyonce,Lana,Nina B.,.....smokin
naj grupa:Tokio Hotel
naj knjiga:"Tajna graditelja straha"
naj predmet:glazbeni,tehnički
najgori predmet:priroda(zbog profe)lud
hobiji:dramska,zbor,badminton,skupljanje postera...nut
u slobodno vrijeme:vožnja biciklom,rolanje,chatanje,pisanje bloga...cerek
naj frendica:Valentina Š. i još punooooo njihyes
naj frend:ima ih puno
naj profa:Maja Obrovac(glazbeni)
naj profač:Nino Škrabe(njemački)
naj hrana:sladolednjami
naj piće:voda i gusti sokoviparty
naj sport:nogomet(hrvatska) i badminton
fobije:otrovne zmije i visina eek
naj boja:zelena
naj broj:7
pjevati:volim zujo
plesati:obožavam nut
naj film:titanic i još puno njih thumbup
ak se još čega sjetim kasnije ču još stavit


MMasculine
AAltruistic
LLoud
AAmorous
TTemperamental
HHaunting
OOld
VVain
KKeen
AAdventurous




nedjelja, 30.07.2006.

Tom:˝Kod cura prolazim bez problema˝


Tom (16)nije samo gitarista Tokio Hotela,on je ujedno i najveći zavodnik u bendu.Sa svoijim anedoskim licem i coolerskom spikom ima dobar prolaz kod velike količine djevojaka.U intervjuu Billov brat blizanac govori cinjenice o tome sto voli jos od prije nego sto je postao jednom od zvijezda benda....
*Reci nam,Tome,da li si se poceo baviti muzikom da bi mogao bolje prolaziti kod djevojaka?
Tom:Ne,nisam.Djevojke su me vec u osnovnoj skoli proganjale... Stalno sam primao ljubavna pisma,jer sam uvijek dobro izgledao (smijeh).Muzikom sam se poceo baviti,jer je to bio moj san i da ga mogu zivjeti svaki dan.
*Kako si naucio svirati gitaru?
Tom:Moj ocuh je imao muzicku skolu.Onom osnovnom me on naucio,a ostalo sam uradio sam.Uvijek sam vjezbao onoliko dugo dok ne bih po mom misljenju sve savladao.
*Zar nisi imao nekih hobija?
Tom:Naravno da sam imao,crtanje grafita sprejom je jedan od njih.Kad bih imam dovoljno dugo vremena onda to radim sa velikim zadovoljstvom.Ali samo na papiru ili napustenim gradevinama.Rado bih ˝uradio˝neko underground sportsko auto,ali to mi niko nije dozvolio ni povjerio da uradim. Umjetnost je bila moj omiljeni predmet,pa zelim da studiram dizajn.Ali muzika mi je trenutno na prvom mjestu.
*Koja je bila prva pjesma koju si naucio svirati?
Tom:˝Knockin´on Heaven´s Door˝ u verziji Guns´n´Rosesa.Sada ja pisem melodiju za pjesme,a text pise samo Bill...
*Da li si ti pravi roker?
Tom:Nee.Pravom rokeru je sve svejedno.Oni stalno prave neke stvari i sranja da bi bili senzacija.Ja nisam takav.Ja sam laksa atrakcija i pravo nestrpljiv.
*Ali ti si imao najvise grupnjaka?
Tom:Bill kaz da vjeruje u pravu ljubav.Ja mislim drugacije, covjek mora da je trazi,inace je nikada nece naci.I ja sam industrijski usmjeren za trazenje...(smijeh)
*Kako djevojka primjeti da si zainteresovan za nju?
Tom:Kad pronadem dobru djevojku,pokusavam da stupim u ocni kontakt-tako intenzivno,da ona primjeti da zelim nesto od nje.Kad mi odgovori na moje poglede nekim pokretom,obratim joj se...To mi upali svakog puta...
*I kako moze djevojka probuditi interesovanje u tebi?
Tom:Kratka suknjica i cipele sa visokim petama su sexy.Ali najvaznije je slatko lice...

Image Hosted by ImageShack.us17:41 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (2)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.