život nije savršen

24.10.2005., ponedjeljak

užasan vikend

hej ljudi, iako sam jedva dočekala ovaj vikend bio mi je koma!!!! e ja vam ne mogu opisat kako sam se razočarala u neke ljude!! nakon prijateljstva već neznam koliko, nakon što smo svaki dan zajedno i nakon što smo puno stvari prošli zajedno oni po meni seru i govore ono što meni nikad nije palo napamet. e pa ljudi vi stvarno ne znate koliko vi meni značite ali šta ćete mi kad mislite to što mislite. evo meni je to i bed napisat ovdje jer... ali dobro, neki me očito ne poznaju dovoljno!!!
a onda ljubav... prvo sam bila tako razočarana i povrijeđena ali onda konačno nešto dobro. iako se nije ništa dogodilo jedna izjava i jedna poruka bila mi je dovoljna!!!
e u subotu sam PJEVALA na karaokama, samo možete zamislit kako je to bilo. meni je žao vas koji ste to morali slušat, ali... prvo smo tonka, bochy i ja pjevali "napile se ulice", a zatim samo ja i bojchy "lupi petama". to se ne može nazvat pjevanjem nego kreštanjem, barem u mojem slučaju.
e, tek je počeo pon. a ja već zivim i očekujem vikend! i da molim vas, ali stvarno vas molim da se molite za mene da mi ovaj tjedan stara ne dode u skolu, jer ova 4 slobodna dana ne želim provest kući!!! na kraju moram priznat ovaj vikend i nije bio baš toliko loš. pozdravljam vas svih puno, a najviše: pajolu i luluta( hvala vam što ste bili uz mene), marinicu, tonku, bojanu, puku puku i švabota. pusice svima!!!
p.s. molite se za mene!!!




















- 10:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>