život nije savršen

29.09.2005., četvrtak

.....

JOOOOJ!!!!!!!! uvijek izađem prije nego što pošaljem!!!... kako ste mi? ja sam ok osim sto ovaj post pišem već treći put jer svaki put izađem prije vremena!! prvo moram reći da mi je jako drago zbog luluta, ali sam tužna što mi se ne vidi onaj komentar koji sam jučer ostavila!! također mi je žao što mi je tonkica onakva, ali proći će je brzo, znam iz iskustva! malo me straše one kletve s bloga bedbehaviour i uopće mi nisu fora!! e, ti se može šta dogodit ako to pročitaš na glas ( nemojte se smijat, pitam ozbiljno!!).
paola ljubavi, jedva čekam da dođeš do mene i da za mene plavušu pokažeš i da mi pomogneš uredit blog jer ovo je stvarno katastrofa!!!!!!! ajde pozdravljam vas sve, oni koji ste u komi razveselite se, a vi koji niste tako i ostanite!! šaljem vam puno pusa i želim vam dobru zabavu ovaj vikend!!
- 22:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>