život nije savršen

28.09.2005., srijeda

još jedan običan dan...

hej, evo sada svi u školi i čekaju minute do zvona, a ja doma i čekam ručak! ovih dana nisam bila u školi i doma mi je baš dobro, navečer malo izađem van i super. al sutra moram i ja u školu, mislim vrijeme je, ali mi se tako neda. pozdravljam perota, blog ti je fenomenalan, pogotovo ovaj dan davida, joj... ovih dana mi treba doc paolica da mi malo pomogne uredit blog, jer ovo je stvarno katastrofa. a, paola mi se konačno vratila, više nije u bedu i sad mi je opet ona stara, moja mala paola.
jeste li se ikad osjećali onako, bezveze, kao da ne vrijedite za ništa?? meni je malo slično od toga.(moram pazit šta pišem, da ne napišem nešto krivo pa da me oni moji ne izdave).al dobro, znam da je to meni prolazno jer mene to hvata samo prije onih dana u mjesecu, pa se ne trebam zabrinjavat. joj, moram ic sestra me zove, malo se prehladila, pa riga i onda naravno joj ja trebam pomoc. ajde vidimo se. pusaa
- 12:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>