mala mujer
Trenutno bez naslova
27.05.2005., petak
nemam komentara
Sada sam čitala ovo dolje ne bi li izbacila sva imena iz mailova (iako zakaj sam izbacila ime i prezime tetke iz Renoja ne zna) i shvatila sam kak sam super kul. Pokušavam si odrediti broj dana koliko ću pričekaio ogovor a onda ću im auto zapeljati kroz glavni ulaz i Reno Hrvacka. Nadam se samo da ću moći izaći iz auta.

-----Original Message-----
From: Ja
Sent: Friday, May 27, 2005 3:53 PM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx

Vidim ja od kada se moj "prijedlog" pretvorio u "reklamaciju" Renaultu Hrvatska ni traga ni glasa.

Ako vam slučajno zatrebaju podaci o zadnjem servisu, na njemu je rađeno:
Dijagnostika ubrizgavanja
Test kompresije
Demontaža glave motora (nemam riječi komentara da se na autu starom godinu i pol sa prijeđenjih 12000 kilometare, mora skidati glava)
rastavljanje i ispitivanje glave motora
brušenje ventila.

Na kraju su kada sam dođla po auto na njemu morali mijenjati još i svijećice. I auto je još uvijek ne ispravan. Ima vibraciju koju nije imao kada je kupljen (u leru), kada mu se lagano dodaje gas na niskim turažama se guši, cuka i dalje kad je hladan. I tek u četvrtak ga mogu dovesti na servis. Mene je osobno strah voziti ga da mi negdje ne stane na putu do posla. Bilo bi baš zgodno da mi se ugasi na sred auto puta.

Bilo bi lijepo da mi odgovoritie na mail i da mi kažete baš što Renault Hrvatska misli o ovome, bar prije nego što mail prevedem u pošaljem u vašu uzvišenu kuću u Francuskoj.

Ja


-----Original Message-----
From: ja
Sent: Wednesday, May 18, 2005 8:26 AM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Htjela bi samo napomenuti da nije dva puta nego jednom mijenjana lamda sonda na drugom servisu u Baotiću. Na trećem u Roci nije iako sam ja mislila da je. Kako sam jučer bila tamo provjerila sam.

Pozdrav

Ja

-----Original Message-----
From: ja
Sent: Tuesday, May 17, 2005 10:06 AM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Poštovana,

Auto je kupljeni i prva dva puta servisiran u Auto kući Baotić. Nakon toga treći servis, te danas četvrti, u Auto centru Roca. Kad se već žalim, možda će vas zanimati, ali servis sam promijenila zbog indolencije i totalne ne suradnje Auto kuće Baotić. Naime kao mšto sam napisala, morala sam se za servis auta naručiti (uz rečenicu, gledajte, možete ga dovesti ali nemam vremena danas raditi na njemu), te mi u auto kući, kada sam se treći puta naručila zbog istog popravka, nisu bili u stanju ponuditi zamjenski auto. Ako ništa drugo onda bar zato što je auto treći puta dolazio na servis. Najviše me u stvari naljutila rečenica djelatnika servisa pri tom trećem naručivanju: dovezite auto pa ću se ja sada pozabaviti sa njime. Na moj upt zašto će se te sada pozabaviti sa njime u zar nisu mogli prva dva puta, djelatnik me pitao "Da li sam ja preuzeo auto prva dva puta?" Stvarno me ne zanim tko je preuzeo auto. Za mene je Servis u Baotiću servis i ne zanima me da li na autu radi Pero, Đuro ili tko već.
Podaci o autu: Broj šasije: VF1CM0C0H301xxxx Godina proizvodnje 2003 (kupljen 23.12.2003.) Auto ima 12.000 km.
Kvar: auto cuka, guši se kada mu se doda gas, nemiran je u leru. dva puta je na njemu mijenjena Lamda sonda, jednom u Baotiću u 4.mjesecu 2005 i jednom u Roci u 5. mjesecu. Auto radi normalno 2, tri dana nakon servisa i onda opet počinje cukati. Nemiran je u leru manje vuše stalno.

Nadam se da sam vam dala sve podatke koji su vam potrebni. Ako sam nešto izostavila slobodno me kontaktirajte.

Srdačan pozdrav

Ja


-----Original Message-----
From: onanekaiz odnosasastrankama@renault.hr]
Sent: Monday, May 16, 2005 4:53 PM
To: ja
Subject: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Postovana gospodjo xxxx,
vas smo e-mail, unatoc tomu sto je u tonu prijedloga, ipak shvatili kao reklamaciju na proizvod. A da bismo reklamaciju mogli obraditi kako treba. molimo da nam dostavite broj šasije vozila i servis u kojem servisirate svoje vozilo. Takodjer molimo da opisete u kratkim crtama "gresku". Naime, greska je preopcenit pojam. Ocekujemo sa zanimanjem vas e-mail Lijepi pozdrav
Renault Nissan Hrvatska
Sluzba odnosa sa strankama
xxxxxxx


----- Original Message -----
From: ja
To:
Sent: Monday, May 16, 2005 3:37 PM
Subject: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


> Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx
>
> Ulica Kućni br.:xxxxxxxx
> Dodatna adresa 1:
> Dodatna adresa 2:
> Grad:Zagreb
> Poštanski broj:10090
> Zemlja:Hrvatska
> Privatni Telefon:
> Telefon na poslu:
> Mobitel:xxxxxxxxxx
> E-mail:xxxxxxxxxxxxx
> Tema:prijedlog
> Vaš komentar:Predložila bih vam da u svom sistemu, kad ste svi već tak
super umreženi, imate neku lampicu koja se upali kad vam neki auto već 4 puta uservis dolazi zbog iste stvari! Jer kada koncesionaru, odnosno ovlaštenom serviseru nije stalo, možda bi trebalo vama. Sramota. Ja već 4 puta zbog iste stvari idem na servis. Najtužnije je to što se radi o autu koji je star godinu ipol (danas, na dan 4. servisa) te ima cca 12.000 KM!!!
> Tretman osobe, ili auta, mkoji očigledno ima grešku je isti kao i auta
starog 10 godina ili auta koji ide na redovi servis. Ja servis moram čekati. I to po nekoliko dana. I još mi nitko nije ponudio zamjensko vozilo. Šteta je stvarno imati i jednog kvalitetnog čovjeka u prodaji kada vam je post prodaja takva katastrofa. Dragi moji prvi ali sigurno i zadnji Renault u mojoj obitelji. Sada samo čekam da se popravi da ga se mogu ćim prije riješiti, jer vi očigledno nemate namjeru taj auto popraviti. MOlila bih vas da mi se ne obraćate sa mailovima tipa mi smo Renault, oni su koncesionari. Meni je Renault Renault. Vi bi se trebali pobrinuti da je usluga i servis jednak. Na svim adresama.
> Želim naglasiti da se moj upit odnosi na službeno vozilo: NE
Ime
> tvrtke:
> Marka:
> Model:
> Kilometrža:0
> Gorivo:
> Motor:
> Datum prve registracije:
> Broj šasije prema Vašoj prometnoj dozvoli:
> Broj registracije:
> Na koji način želite biti kontaktirani:TEL
> Vaš pristanak za daljnje kontaktiranje:NE

- 15:49 - Reci (5) - Ispiši - # -
24.05.2005., utorak
muzhevna sam nema shta
MModern
AAppealing
LLegendary
AAppealing
MMasculine
UUseful
JJoyous
EExquisite
RRefined

Name / Username:




ovo muzhevna je da kad sretnete sisatu plavušu od metar sedamedset chetri na cesti ne pomislite da sam to ja npr. a tek shto sam korisna! korisna sam ko npr...kajaznam...ono nekaj kaj imate i uvijek se pitate čemu služi.
rafinirana ko rafinirano ulje drag moji...legendarna svakako, pishe se o meni, nije bash da me div nosi u kosharici na uhu, i ne zovu se bash legende, al nalazim se tu i tamo u pismenom obliku negdje! he he he
- 16:17 - Reci (3) - Ispiši - # -
20.05.2005., petak
ljudi imaju uvijek potrebu ispasti užasno pametni. pa onda ispadnu ne pametni, da ne kažem glupi. zakaj to? gledam jučer tv, onu sanju, i postavi ona pitanje. kaj nose ljudi u brazilu. kak se oblače. odgovor. brazil nema jako razvijenu modnu scenu. ima onaj sao paolo fashion week ali taj je postao popularan tek nakon kaj su se proslavile brazilske manekenke.
a kaj nose brazilke? to ne znamo. al znamo da ima fashion week. koji se proslavio.

to su mi ko one štreberske fore iz srednje škole. koji je glavni grad afganistana? to znam, kabul. ali da je pitanje postavljeno koje je države glavni grad kabul. e tu sam već u problemu. imali smo mi takvu jednu likicu u razredu (mujerica išla u elitnu V gimnaziju). sve je znala na pamet i profači su je rušili na tu foru. samo joj okrenu pitanje i ona više ne zna kaj bi odgovorila. navodno je završila stomatologiju ili nekaj slično. neću vam reći kak se zove. bolje da živite u ne znanju.

- 09:47 - Reci (7) - Ispiši - # -
19.05.2005., četvrtak
naša asistentica
imamo neku slatkicu od asistentice. još je i frendica od mog buraza. al je društvenjak po prirodi. a radi polu analitički posao. danas joj nekaj cijeli dan objašnjavam i svi me pitaju od kud mi snage više jer "mala je smotana." ma nije! samo je jezik zanima više od brojeva. al u jezicima ni para. a u brojevima ima.
da li se čovjek može samo tako prekvalificirati? ja mislim da ne. kad imamo tih nekih 18, 19 godina kada odlučujemo kaj bumo bili kad bumo "velki" vode nas emocije ispred razuma. većinu nas. čast proračunatim izuzecima. tako sam ja:
a) željela studirati arheologiju
b) upisala engleski (i to jednopredmentni) jer ga znam. pa da se ne mučim puno.
c) ne završila jer mi je bilo dosadno i imala sam "pametnijeg" posla.

al ja sam u duši i dalje društvenjak a ne prirodni matematičar analitičar. nekak sam se naučila zbrajati i oduzimati, i račuati postotke i gledati brojke, ali ipak ne volim to raditi i nekaku uvijek to uspijem izbjeći. iako kad vodiš firmu u HK teško je pobijeći od banaka, akreditiva, P&L-a itd. no ja sam snalažljiva. i imam dosta iskustva (10 godina rada) i dosta godina (23. i pol). pa sam se naučila. al se nisam prekvalificirala. nego sam se istrenirala. ali sam se i malo izgubila. sebe. a naša asistentica. ona je dosljedna. sebi. jebesh brojke. ona je ona. a i mlada je. bum joj ja pomogla. bolje tonego da postane veshtica ko ja! al zato je snalažljiva. kad neka ne zna u excelu ona ode na gugl pa gugla! meni to ni palo na pamet. ja to metodom trial and error.
- 14:31 - Reci (7) - Ispiši - # -
16.05.2005., ponedjeljak
moj auto i 4. puta ide na popravak. morate priznati da sam skroz jedna smirena osoba po tom pitanju. samo bum jedan da unutri bombu turila i zalupila vrata. stvar bu se narafno odvijala pred zgradom cijenjenog renaulta. duboko dishem. i idem na servis.
- 14:51 - Reci (7) - Ispiši - # -
13.05.2005., petak
dobila sam po nosu od izvornog pisatelja dijela onog texta da nemam pravo na kopirajt na tekst izashao iz njegvih usta. on vam to valjda diktira pa se slovca pojavljiju na ekranu! enivej, ja disklejmam kopirajt na ovaj dolje tekst jer nije moj iako je to valjda vidljivo onima koji me malo duzhe prate. mujerica se ne bavi haiku poezijom.


Evo dragi moji što se radi u petak u jednoj uglednoj zagrebačkoj firmi. Krenite od početka, daklem od kraja. Napomena, netko je akčli otvorio adresu fantom@xxxxxxx.hr!!!!


From: Fantom@ugledna firma
To: XY
Sent: Friday, May 13, 2005 2:03 PM
Subject: RE:

Drugarice XX,

Od Vas je za očekivati svakojake psine i (da prostite-pizdarije) ali nipošto
da ovako brzo napustite ovako strastvenu i erotičnu diskusiju.

Ja, naime, mislim da je jako važno tko dira pipu a tko kotlić, jer ako do
sada niste shvatili razliku onda je red da Vas drug XY na to upozori, a
rado ćemo Vam upriličiti i pokaznu vježbu kako biste jednom zauvjek riješili
dilemu.

Još bih samo citirao druga XY koji kaže:"Objasnite mu neke stvari. Neka
prošeće..." !!!!

Siguran sam da ćete u ovome pažljivim čitanjem naći i dublji smisao od
banalne "haiku poezije".

Eto, drugarice XX, nadam se da ćete u cilju uveseljavanja ŠNM (širokih
narodnih masa) udostojiti moje pismo prikladnim odgovorom.

Sa osobitim štovanjem

Fantom zaštitnik WC-a


----- Original Message -----
From: XX
To: XY
Sent: Friday, May 13, 2005 2:03 PM
Subject: RE:


RE:Ne bih ulazila u to tko dira pipu a tko vodokotlić i u čemu je razlika. Ima nas svakakvih. A dobar WC vam je kao i dobar komad - zauvijek zauzet.... Ovime smatram haiku-poetičnu diskusiju o WC-u završenom, za opće dobro.


-----Original Message-----
From: XY
Sent: Friday, May 13, 2005 1:51 PM
To: XX i svi koji rade u firmi
Subject: RE:

Pa dakle muški je očito iz Vašeg sektora. Objasnite mu neke stvari. Neka
prošeće.
Osim toga, dirati pipu i vodokotlić nije isto.
I ja sam jednom davno koristio navedeni WC, ali bivah uhvaćen i protjeran.
I od tada pazim pa ga izbjegavam.
A i da ga hoću koristiti, to je nemoguće jer je gotovo stalno zauzet.

P.S: Ovo stvarno nema veze s poštivanjem žena, nego s time da bi ljudi
mogli malo više paziti na stvari koje su od općeg dobra.

XY

-----Original Message-----
From: XX
Sent: Friday, May 13, 2005 1:43 PM
To: XY i svi koji rade u firmi
Subject: RE:

Za vašu informaciju, WC je ionako unisex.
Predlažem da stavite mini kameru. Začudili bi se tko sve ulazi unutra,
osobito stoga što je prostor nekontroliran, pa možete izravno iz lifta
uskočiti u naš misteriozni WC.

FYI, muški iz marketinga toči vodu iz pipe u istom WC-u.

A možda da organiziramo dežurstva ispred WC-a i upisivanje kako bi
opravdali svako dostojanstvo žene?
Malo više poštovanja prema ženama, dragi kolega...



XX




-----Original Message-----
From: XY
Sent: Friday, May 13, 2005 1:33 PM
To: Svi koji rade u firmi
Subject:

Poštovani/e,

Iz nekog misterioznog razloga solo WC za ŽENE (!) na gornjem katu
svako malo je u kvaru.
Bio je to prvo ventilator za zračenje (kojeg netko svaki put ostavi
upaljen usprkos upozorenju na vratima),
pa strgana daska školjke, pa onda začepljenja, pa curi voda...
Trenutno školjka malo leluja prilikom korištenja, a najnoviji biser je
trganje vodokotlića
(iako u specifikaciji opreme ne piše da to služi kao pomagalo za
podizanje sa školjke...).
Imamo puno bitnijeg posla koji treba raditi, nego što je periodično
popravljanje sanitarija u zgradi.

Molim da se ubuduće više pazi jer ćemo ukinuti ključeve na vratima tog
wc-a, proglasit ga unisex, pa da vidimo onda...

A onda kažu da su muškarci nepristojni, neuredni, ne spuštaju dasku...

XY, d.i.a.
Voditelj investicija
u jednoj ozbiljnoj uglednoj hrvatskoj tvrtki



--
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Anti-Virus.
Version: 7.0.308 / Virus Database: 266.11.9 - Release Date: 12.5.2005

- 15:19 - Reci (3) - Ispiši - # -
09.05.2005., ponedjeljak
josh jedan kvalitetno proveden vikend je za nama (chitaj prespavala nedjelju)! sada slijedi josh jedan radni tjedan. bar bu malo mira bilo jer nema bossa. auto je popravljen. ne u baotiću. oni su kreteni. u roci. kupovina ili gradnja se iskristalizirala u gradnju.zima mi je. brrrrrr. ko neko ljeto bi trebalo pocheti soon a ja se smrzavam. ne dobro. spremila sam stol na poslu, a nisam u PeeMeSu. chudno. fakat chudno. sjetila sam se izvaditi meso iz zamrzivacha. josh chudnije. upravo sam konstatirala da nemam pojma kaj bum jela jer je glavna organizatorica gableca otišla u amerku mamicu joj njenu. suncha se po vegasu pizda! kaj bum ja jela!!! i tak. eto. skroz bezvezni problemi. u stvari lajf is not bed. it's not good, ali nije ni loshe. samo je dosadno.

e, da i gledala sam kraljevstvo nebesko. nemojte slushati kritichare. ima dva i pol dijaloga koja su onak bez veze. ali film je skroz dobar. i cijeli manje vishe prati povjesne dogadjaje iako malo pre romantichno. a scene shore su mrak. a orlandek, je onak...slatki. nisam neki ljubitelj njega ali nisam bash ni oka mogla skinuti s njega. iako je to valjda zato kaj je satalno u kadru. mora da se i ridliju svidja! a i eva green koja glumi sybillu mi je prekrasha, i tak super pricha. nego mene zanima zakaj onaj jadni liam neeson zadnje vrijeme pogine u svim filmovima u 1/3 filma?! a on je meni fakat mrrrrak. joj nisam vam nish odala, ako ste studirali povijest i ovak znate kaj se dogodilo i kak je zavrshio 2. krizharski rat! enivej ja sam vam ljubitelj takvih filmeka pa mi se i ovaj svidja...
- 10:47 - Reci (3) - Ispiši - # -
05.05.2005., četvrtak
kakva me neka down faza napala. mujerica ne voli stajati na mjestu. pogotovo kada je nezadovljna. onda hoche pobjechi odnosno maknuti se. ali sad je velika pa mora ko malo promisliti.
naime, rjeshavam to glupo stambeno pitanje. potencijalno nekom gradnjom.

onda josh i radim u veri stjupid kampani ali na veri najs đobu. pa sam sfrustrirana sa veri stjupid pipl oko mene koji moj veri najs đob ubijaju. i đob i moju volju da ga radim.

e da i onda mi josh auto ide danas na servis. po trechi puta. zbog iste stvari. u auto baotiću rade idioti. odnosno nisu mozhda oni sami idioti, ali je cijeli servis idiotski. kazhe meni serviser: dovezite auto pa ćemo se pozabaviti sa njime. ja na to: a zakaj se niste do sada pozabavili njim? kaj se tek trechi puta pozabavite sa autom kad vam dodje? a on che meni na to: jesam li vam ja zadnji puta primio auto? e tu sam pukla. ko da mene briga ko je primo auto. meni je servis servis. bash mene briga ko je primio auto, pero, zheljko ili marko. danas ide u drugi servis. a baotich ide u kujac.
- 10:29 - Reci (10) - Ispiši - # -