četvrtak, 18.05.2006.

Za kašetu

Image Hosted by ImageShack.us

Prije par godina u nas u Grad došao je nosač aviona isto onako veliki kao ovaj što je sad u Splitu. To jutro ja sam sa svojom dječicom bila u šetnji i islikavala ih bezbroj puta sa namjerom kako ću to popodne razviti slike da ih po smjeni mogu poslati mužu na brod. Odnijela sam slike kod fotografa i zamolila ga da to učini što prije jer navečer po autobusu te slike moram poslati u Split čovjeku koji ide na brod. Gospar kod kojega razvijam slike bio je jako ljubazan jer sam često kod njega što podrazumijeva da tamo i ostavim lijepu svoticu solada. Rekao mi je kako će ih on razviti i da ja samo učinim đir sa autom oko grada a da će ih mali (radnik) dobaciti na Pile. Morala sam i ja njemu izići u susret jer to je bio moment za zaraditi svi ameri su razvijali slike a on od posla nije znao gdje bi prije. Negdje oko 21 h me zazvao da dođem na Pile da su slike gotove. Ja kažem super taman da ih uzmem i produžim na kolodvor jer je autobus za Split u 10 h. Dođem na Pile kad tamo ludilo od vojske hrpa auta u pratnji oficira koji su imali organiziranu večeru u restoranu Nautika. Policija odmah maše da produžim, a ja lijepo parkirala (ispred bivšeg vrtlara) i kažem policajcu o čemu se radi i da se neću dugo zadržavati. Još mu pri tom kažem evo auto i ključ i idem ja preko puta jer sam malome rekla da ću ga čekati na kantunu zgrade od Atlasa. Policajac govori: Ma ne idite nigdje, stojte tu kad dođe vidjet će te ga pa odite uzeti slike. Ali tvrda glava ne, nego odem ja njega tamo čekat. Naslonim se na kantun i čekam mulca da mi donese slike. Kad evo ti jedne crne grdosije a sa njim još dvojica, prilaze mi i sa osmjehom hladnokrvno pitaju: HAU MAČ ? eekZinula sam ko u crtanom, na peti se okrenula i u roku odmah se stvorila do onog policajca koji se već previjao od smijeha kad je vidio kako mu trčim u susret. Kroz smijeh i suze samo je promrmljao: Je sam li vam lijepo rekao!

Ne moram vam ni pričati kako su me prijatelji poslije zezali- u stilu kako muški znaju: - pa daj nije od sapuna, što si pobjegla, a koliko si mogla zaraditi i slične zezancije.

Drage moje Splićanke ove dane budite na oprezu a mojoj dragoj Kašeti (bralinablog) poručujem da skine kapelin možda je i sunce obasja . kiss

- 17:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>