petak, 12.05.2006.

Jug je naš samo naš

Image Hosted by ImageShack.us
TRE TRE TRESE SE, KO U JUGA DIRNE KO U JUGA DIRNE, TRE TRE TRESE SE, KO U JUGA DIRNE SE.....

Image Hosted by ImageShack.us

ljudi moji to se zove veselje. Jugaši su obranili titulu prvaka Hrvatske. Nakon još jedne odlične i uzbudljive vaterpolske predstave, Jug je u petoj utakmici pobijedio Mladost u Zagrebu sa 10:9...
Jug to je Grad, Grad to je Jug. Cijeli Dubrovnik živi za njegove utakmice. Danima prije utakmica planira se do u detalje montura, rekviziti za navijanje karte se uvijek na vrijeme kupe. Moja familja je jedna od onih koji ne mogu bez Juga. Jer pravi Dubrovčani i Dubrovkinje štuju svoj klub. Ma kako sam sretna pa sve nešto trljam zbrda zdola. Odmah sam poslala e-mail svom mužu na brod. On je tek totalni fanatik po tom pitanju, ne propušta niti jednu njihovu utakmicu. Ako kojim slučajem ostane doma onda mi bježimo u susjedstvo kako isti ne bi mislili da se tučemo u kući. To vam otprilike izgleda ovako: Ajde, ajdeeeeeeeee pucaj što čekaš je**** milu majku. Toooooooooooooo Volareviću, toooooooooooooooooooooooooooooo ! Idemo, idemo brže, brže gollllllllllllllllllllllllll. Ne moram vam govoriti kako skače, udara po trpezi ili čučne pred tv da mu što ne promakne. Gospe moja da vam ga je samo čut. Poslije toga ja se pojavim jer sam uredno kod susjeda pogledala utakmicu ali u manjoj buci. Dva do tri dana poslije on ne može progovoriti od silnog deranja. Zato kad ide na utakmice po povratku ja nikada ništa ne pitam, jer znam da nema tona. Jedne godine kad smo isto igrali za prvaka išla sam sa kćerkom na utakmicu. Mobitel sam stalno morala držati u ruci kako bi osjetila vibriranje, od silne buke zvono se ni ne čuje. Kad bi osjetila vibriranje ja bi samo izgovorila rezultat. U to vrijeme on je navego po Karibima a ja sam bila jedini izvor informacija. Tijekom utakmice zvao je otprilike pri kraju svake četvrtine. Nakon utakmice zazvala sam ga da mu prenesem djelić atmosfere, ali on je već bio skupio svoje sa broda i otišli su vanka proslaviti. Kako u Dominikanskoj republici za male solde možete dobiti zabavu kakvu želite tako je on naručio pečenog kozlina za svih njih. Nakon večere poslije obilja vina za njima je ulicama Santo Dominga plaćena ekipa pokušavala na hrvatskom pjevati: Tre, tre, trese se, ko u Juga dirne se…. Na moj upit: Tko to pjeva? on je odgovorio: Bogareti navijači Juga !
Image Hosted by ImageShack.us

O povjesti Juga možete više saznati na njihovim stranicam http://www.jug.hr/jug.php

- 22:42 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>