petak, 05.05.2006.

Skup predsjednika u Gradu

Image Hosted by ImageShack.us

U sklopu posjeta Republici Hrvatskoj visoko izaslanstvo Sjedinjenih Američkih Država koje predvodi potpredsjednik SAD-a Dick Cheney, boravit će u našem Gradu od 5. do 8. svibnja. A ljudi u šali kažu : Nadamo se da ne nosi lovačku pušku.
Uz Iva Sanadera i predsjednika Republike Hrvatske Stjepana Mesića, u Dubrovniku će boraviti i predsjednici vlada Republike Makedonije i Republike Albanije sa svojim brojnim izaslanstvima. U navedenim danima, dakle od 5. do 8. svibnja na snazi će biti poseban režim prometa u Gradu. U Dubrovniku se predviđa totalni kolaps prometa. Inače za svake manje kiše u nas je totalni krkljanac da vam ne govorim kako je ljeti kad dođu stranci pogotovo u 8 mjesecu kad navale Talijani. Onda konja (čitaj auto ) treba vezati za prvu palu i cufus ili ti ga nanoge vesele. Ja sam lijepo isplanirala sutra poći do gruške place kupiti spenzu popodne ako bude lijepo provest ću čitajući knjigu na balkonu ako bude kiša za ovom škatulom i ne mrdam nigdje. Ne da mi se gubiti živce u koloni razmišljajući kad ću stići tamo gdje sam se uputila. Ma što kaže umene mati -vrag nikada ne spava stoj ti ćerce doma. Američki obavještajci su već danima po gradu, na svakom koraku. Priča se kako je jedan u restoranu zaboravio rokovnik sa bilješkama i telefon sa kojim se dogovaraju a dok su bili u restoranu toliko su se glasno dogovarali pojedinosti da su ih svi ostali čuli. Ha, ha što su tajnoviti....to mi i liči na njih.

- 15:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>