< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Ovdje cu pisati smo o Domagoju Duvnjaku...mozda koji post i opcenito o rukometu...vidjeti cemo..=)

Za sada imam ovakav dizajn kakav je..dok mi netko ne napravi na DUVNJAKA ili na nasu RUKOMETNU REPREZENTACIJU!! Ako mi netko zeli uciniti takvu usllugu, neka se javi...znam da nema puno takvih, pa zato MOLIM VAS!!! wave

MaLo O mEnI:

Image and video hosting by TinyPic

Pa...ja se zovem Mia...prezime vam nije vazno...!! Idem u 8. razred, živim u Vrbovskom (Gorski kotar)...sigurno ne znate...ok, vecina ne zna!!! Rodena sam 12.7.93. god. u Rijeci...Treniram rukomet i obozavam ga...a takoder volim i ostale sportove, skijanje, nogac, odbojku...Imam jaaako puno frendova, neki od njih su: MoRaNa, MiRnA, SiBiL, TeNa, SuZy...DaNkO, SaNdRo, MiHi, AnToNiO...i jos ih je jaako puno...Pa ja vam bas ne volim...košarku, dvolicnost, ogovaranja(makar i ja nekada znam sa frendicama...ok!), NARODNJAKE, biti tuzna, ne voljeti.....A obozavam...obitelj, frendove, mog psa, RUKOMET i DOMAGOJA DUVNJAKA, komp., mob., MSN, svoje stabilke...ma jos puno toga ja vojim...Ne znam, mislim da je to sve sto bi vi trebali znati...ako vas nesto zanima, pitajte, odgovoriti cu vam....za sada pozz pa se cujemo!!! wave

Moj MSN: crazymiaa_8@hotmail.com

Moji blogovi:
1. Blog
2. blog...samo rukomet

Moji frendovi:
Mirna (Mirzna)
Tena
Žrk Vrbovsko - obavezno navratite

Ako zelite da vas stavim u linkice javite mi u komentarima...hvala!!!

MOJ NAJDRAZI HRVATSKI SPORTAS:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slikice nase repke...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 03.04.2008.

Malo o njegovom BIVŠEM klubu!!!! Malo i o Džombi...

Dakle...joo ja sam pre sretna sto je Domagoj doso u Zg...bar cu ga moc pratiti na utakmicama...blize mi je Zg nego Đakovo...heheh!!! sretan Evo napisati cu vam kako je Dule odigrao svoju zagnju utakmicu u Đakovu....pa krenimo!! --->

Đakovo se pobjedom protiv Moslavine oprostilo od svojeg ponajboljeg igrača Domagoja Duvnjaka, kojemu je ovo bila zadnja utakmica u Đakovu pred odlazak u Zagreb. Utakmica je bila odlučena sredinom drugog dijela kada se probudio Duvnjak i počeo zabijati golove te graditi igru domaćina. Svih osam golova postigao je u drugom dijelu čime je odlučio utakmicu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I Mirza...Ponajbolji hrvatski rukometaš Mirza Džomba ove godine sezonu nije uspio obilježiti značajnijim nastupima i vrhunskim rukometnim predstavama, već su brojne ozljede postale njegov zaštitni znak...ž
Teška stres fraktura zgloba udaljila ga je od europske smotre u Norveškoj, a kad se konačno oporavio i priključio momčadi sreća ponovno nije bila na njegovoj strani i uslijedila je uistinu neugodna ozljeda koljena koja zahtjeva mirovanje i kratak oporavak.
"Isti dan sam izašao iz bolnice, sad sam doma u Rijeci, a već sutra idem kod dr. Brozičević u Selce. Tamo ću raditi na mišiću noge tjedan dana, budući da je kvadriceps atrofirao i treba ga vratiti u pravo stanje. Sva sreća da nisam dugo pauzirao, tako da mišić nije previše oslabio. Nakon Selca se vraćam u Zagreb i polako se priključujem momčadi. Nadam se da bih za 2 tjedna mogao normalno trenirati, s loptom."


Image and video hosting by TinyPic

Drugi put cu napisati post samo za moju prijateljicu Moranu...o Zlatku Horvatu...a do onda pozdrav!! Pusaa


P.S. Tuzna vijest: Preminuo je zadarski nogometas Hrvoje Čustić...uzas!!! X

|Komentiraj 25| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.