srijeda, 08.03.2006.

MOJA PRVA PLAĆA!!!!

CURE MOJE DRAGE SRETAN VAM DAN ŽENA!!!!!!!!!!!
ljudi moji evo nismo se davno čuli!!! kao što se vidi iz naslova danas sam primila svoju prvu plaću, za 10 dana u 2 mjesecu... i znate koji je to predivan osjećaj... baš sam sretna i odmah zaboravim na sve one bahate ljude i sjetim se ljepih stvari... tako sam sebe poćastila s jednom pedikurom i novim prekrasnim noktima na kojima su sada male roze ružice.. to mi je oduvijek bila želja i sad sam je ostvarila... a kako nisam nešto rastrošna samo sam si to priuštila... mami sam kupila novu maskaru, seki dnevnik i bratu neku igricu, a tati njegove omiljene napolitanke u više verzija.... ostatak sam spremila za crne dane jer sad imam dovoljno i ne treba mi ništa više.... i baš mi se sviđaju moji novi nokti, sad u puno lipšoj verziji...
e da ne zaboravim priuštila sam svojoj mami i buketić cvijeća za dan žena!!!!!!!!!
mogu vam se pohvaliti da mi je na poslu super i da sam jako zadovoljna!!!!!! zbilja sam sretna! gazda je zakon, i kolege također.... stvarno se ne mogu potužiti! i oni stalni gosti su mi zakon, a oni drugi.... ma koga briga za njih meni je dobro i na njih se puno ne osvrćem!"!!!!
pusa svima

- 21:46 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

moj život i moja razmišlanja javno....

[strong][/strong]GDJE JE NESTALA NAŠA SREĆA,
GDJE SU NESTALI ONI LJUDI,
KOME GORI OVA SVJEĆA
I KOME SE ŽIVOT ČUDI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONI SRETNI LJUDI,
KOME VJERUJEŠ TI,
NAMA ŽIVOT SUDI...
NASMIJANQA LICA,
U PROLJETNOJ NOĆI,
I CVRKUT VESELIH PTICA,
I ZALJUBLJENE OČI...
GDJE SMO NESTALI MI,
ONAJ PREKRASAN PAR
NE SUDI NAM PO NJIMA TI,
NE UZIMAJ MI I TAJ DAR....

SAMO NJEMU...

DOĐI, ZABORAVI NUDIM TI NOĆI ĆAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA...
ISPOD MOG PROZORA DRVO DIVLJEG KESTENA,
PUNO PLODOVA KOJE NITKO NE TREBA...
ANĐELI NEK TE ČUVAJU KADA VRIJEME OBOLI,
DALI ČOVJEK SVE, BAŠ SVE NA KRAJU PREBOLI?
ZASPALA BIH SADA JA NA TVOJIM RUKAMA,
BUDILA SE NE BIH NIKADA,
NEKA VRIJEME SAMO BROJI
SVOJE GODINE, MENI JE VEĆ DOSTA ČEKANJA....
DOĐI ZABORAVI,
NUDIM TI NOĆI ČAROBNE
I BUĐENJA U POSTELJI PUNOJ ŠEĆERA
DOĐI I OSTANI
NUDIM TI SUZE KO BISERE
MOJE NAMJERE JOŠ SU UVIJEK ISKRENE....