< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

...opis bloga...

Život jedne male brinete koja se svakodnevno suočava sa surovom stvarnošću ovoga svijeta...no, ovoga puta odlučila je drugačije...voli život...rolleyesrolleyesrolleyes


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout





PUSTI ME U SAN

NE VJERUJEŠ NIKOM
ĆUTIM
LJUBAVI SI ŽEDNA
SLUTIM
POLJUPCE SI SVOJE
DALA
PA SE POKAJALA...

NE PITAM TE NIŠTA
MALA
KRAJ KOGA SI JUTRA
ČEKALA
ČIJE SU TI BRIGE
OSTALE
U TIŠINI VRUĆE POSTELJE...

PUSTI ME U SAN
DA DOĐEM TI KAD TI TREBA NAJVIŠE
PUSTI SJEĆANJE
DA IZBRIŠE SVE, BOLA TRAGOVE

PUSTI ME U SAN
DOPUSTI DA TI SRCE NOĆAS ZAPRIJETI
DA ĆU BITI TU
DA ZA TEBE VRIJEDI UMRIJETI...

BOJIŠ LI SE ZIME
DUGE
IZGOVORI IME
TUGE
JER KAD SAMA SEBI
OPROSTIŠ
SPREMNA SI DA OPET
ZAVOLIŠ...

JA SAM SVOJU TUGU
VEĆ UPOZNAO
ZA MENE SI DAR ŽIVOTA
DOBRODOŠAO!



MENI TREBAŠ TI

Neću srebro, neću zlato
ni bogatstvo cijelog svijeta
hoću samo da me ljubiš ti.
Neću mjesec, neću zvijezde
niti sunce da me grije
tvoga neba želim sjaj.

Ti si srebro, ti si zlato
i bogatstvo koje nemam
mog života smisao si ti.
Budi moja sjajna zvijezda
dio neba kojeg trebam
niježnosti mi svoje daj.

Meni trebaš ti da me voliš
meni trebaš ti čežnjo duga
meni trebaš ti da me vodiš
meni trebaš ti za ljubav.



MALENA

Malena
noćas srušio se svijet
Malena
sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj
Bože snage mi daj
samo da prođe ova noć
tako prokleto sam
čekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe
Malena
oduvijek si znala tko sam ja
Malena
ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe samo da znaš
I sve me ljube ko ti
i sve me lažu ko ti
i sve su moje
a tako sam sam
Malena
kao ću bez tebe sutra
Malena
falit će mi s tobom jutra
Ima drugih
Ima boljih
ali nebo zna
samo ti si moja
MALENA!



KIŠE JESENJE

Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira
Mazni glas me pita imas vilu iznad Zagreba
Il' auto s tamnim staklima
Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I to je moja sudbina

Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi me prolaze
A kroz cipele kise jesene
Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi me prolaze
A kroz cipele kise jesene
O o o o o o o o o o ...

Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira
Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I kao takav umrijet cu



ponedjeljak, 05.03.2007.

.......................zašto???..........................

...u životu imam mnoga pitanja...zašto ovo, zašto ono...zašto je ovo ovako...ono onako...ali samo jedno ˝zašto˝ duboko me dirne i duša me zaboli...zašto ljubav tako boli...

...zašto je srce puno riječi koje ne mogu doći do usta...pokušavam ih izreći, ali ono što osjećam oduzme mi glas, dah, život, tijelo...oduzme mi sve što imam i ostanem bez svega...te riječi jednostavno zapnu, ostanu zatrpane u meni i rade mi groznu bol koja me proždire...izvana...iznutra...posvuda...

...ako ovako nastavi, jednoga dana više me neće biti...potonut ću kao ˝ranjeni˝ brod jer sam tako i ja ranjena...zatrpat će me kao moje riječi i nitko me se više neće sjećati...

...grozno se osjećam...dvije vatre gore, al jedno srce grozno pati...ne mogu više!!!!!

...može li mi netko reći, zašto ljubav tako boli???...




| CoMmEnTaRiChI (43) | PrInTaNjE | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.