DOVRAGA SVE.....UDRI BRIGU NA VESELJE

Danas moj mlađi klinac slavi svoj 14.rođendan.....naravno da mi se diže kosa na glavi na samu pomisao - 20 pubertetski nastrojenih klinaca na hrpi.....
I uz svu hrpu sokova, kolača i grickalica, što im složiti za klopu...
E tu do izražaja dolazi linija manjeg otpora - DOSTAVA PIZZE....jupiiiii njami
baš sam sretna da takvo što postoji....

A sutra.....eh....sutra će se skupit što uže, što još uže rodbine isto 20-ak....samo tu sa pizzom se nemrem izvuć....
I uz raznorazne recepte koje sam smišljala svake godine.....ovu godinu izvlačim jocker...roštilj u muškoj izvedbi......
Ja ću iz prikrajka kuhinje skuhat juhicu, složiti meksičku salatu, pa malkoc paradajzeka sa lukom i nezaobilazni rižoto sa prizvukom mora....
Pa ak preživim svu tu klopu, a uz put ne dobijem ni grama rofl možda i napišem koji novi post. A ak kazaljka na vagi poludi....e.....onda slijede izvanredne mjere......vaga leti van iz kuće i dobiva zabranu pristupa party


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

12.04.2008. u 14:53 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Upravo je točno toliko



Linkovi

www.blog.hr
dugenoci
playlife

Uhu ugodno....(barem mom)

users online