! ! ! Ç h M @ R t Y ! ! !

10.07.2006., ponedjeljak

Dosadaaaaaaaaaaa....

Ej...ljudeki moji...samo par rečenica...da vas pozzdravim ;)
Hmmm...meni je užasno dosadno i krepavam od dosade...
Glava mi puca....
Al kaj je najgore....
Jučer se vozim sa frendcom po jarunu s rolama....
I bila sam u minici i gledala neš na mob...
I naletila sam na nekakav kamen polupala sam se sva...
Koljeno me boli..... namcor
Spavala sam jučer kod frendice....
Smijele smo se cijelu noć....
Neznamo ni zakaj....
Ona je neku foru provalila...
I pjevala je bila...
A kaj je najgore nema sluha hehehehe....
Eeeee i da.....
Hvala ljudi na komentarima
Možete vi i njoh više pisat
Nemorate po jedan ostavljat....
Ajde čujemo se....idem spavat....
Pozzz....
KOMENTIRAJTE MI BLOG DA VAS MOGU ČITAT....
kiiiiiiiiiiiiiiiiiis

- 13:59 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ja I MoJe FrEnDiCe.....