! ! ! Ç h M @ R t Y ! ! !

26.08.2006., subota


- 23:29 - Komentari (10) - Isprintaj - #

06.08.2006., nedjelja

Hmmm...VicEvi SlikE Cool SmS-ovi

SLIKEEEEEEEE.....MOje nažalost još jođ i još :))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


VICEEEEVI.....

DisaNJe ViC.....

-I,kako se sad osječate?-pita liječnik pacjenta.
-Ah,loše,doktore!Dišem sve teže i teže....
-Ne sekirajte se,pobrinut ćemo se mi da to prestane...


UjaK ViC.....


Starija Krešina sestra očekuje djete i govori bratu:
-Pogledaj,Krešo,uskoro ćeš postat ujak!
-Ja?Ukaj?Ma nemaš ti pojma...
-Ja ću bit austronaut...!!!

MrTvaCi ViC....

-Mama,jel istina da se ljudi kad umru pretvaraju u prašinu?
-zapita Perica mamu.
-Da,sine,istina je.
I tako ode Perica poslje večere spavat,kad se najednom iz njegove sobe čuje urlik:
-Mamaaaaaaa,ispod mojeg kreveta ima strašno puno mrtvaca!


KoCkiCe ViC....

Jada se plavuša mužu:
-Dragi,otkazuj onu večeru,danas su mi kockice leda upale u vruću vodu i više ih nisam mogla naći!!



KraVa ViC....

Djeca na satu likovnogdobila zadaću da nacrtaju kravu na zelenoj travi.
Profesorica dolazi do Petre,a pred njom prazan papir.
-Gdje ti je trava,Petra?
-Pojela ju krava.
-A gdje ti je krava?
-A mislite da bi krava ostala ondje di nema trave?


GriJeh ViC.....

-Veliki je grijeh zarađivati na tuđim pogreškama-govori svećenik vjernicima na misi.
-Onda nama vratite novac koji smo vam dali kako biste nas vjenčali-odgovoriše vjernuci


ŽiCa ViC...

-Znaš li onu priču o dva klošara..???
-Ne,da čujem!
-Idu dva klošara ulicom-jedan žica,a drugi kabel!





- 00:05 - Komentari (47) - Isprintaj - #

02.08.2006., srijeda

Za Antonija(Hrle)

eeeeee.... HRLE DAJ FAKAT SORRY al fulali smo obadvoje napiši u komentarima dal mi odprostiš i dal me mrziš...pozz namcor no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no no namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor namcor
- 13:31 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ja I MoJe FrEnDiCe.....