My Life - STEP by STEP !!

ponedjeljak, 22.05.2006.

..vikend u zg-u..

*PETAK*

eto nakon dugo vrimena ja opet bila u zg-u.. isla sa vlakom u 4 popodne.. kad san tek sila u vlak, nazalost nije bilo bas mista.. pa san sila u prostor sa nekon zenon i neke 2 crnkinje (obe oko 25 god).. nije mi nista smetalo najprije.. ova jedna crnkinja je spavala.. tako da je bilo mirno.. kad je se probudila, pocela je buka.. one dvi raspravljaju nesto.. pa se deru.. a ja taman uzela knjige u ruke da cu ucit.. ma nema nista od ucenja - OPET .. i tako nakon skoro pola puta ja se itako morala primistit u drugi vagon.. pa san se njih rijesila.. u sloveniji san jednu po ure bila sama u cilom prostoru za 6ero ljudi.. tako da san bas lipo mogla malo lec i zaspala malkiiice.. onda usa neki crnac.. i tako pocela s njin pricat.. i to po HRVATSKI.. neznan, bas mi bilo cudno i smisno :) .. stariji je od mene godinu dana.. igra je prije u ciboni a sad u sloveniji.. naravno inace je iz afrike, al se rodio i skoro cili zivot zivia u francuskoj.. ima hrvatsko drzavljanstvo a igra i zivi sad u sloveniji.. nekako bas ludo.. a hrvatski ne prica savrseno, al super.. ono sve ga razumis..

stigla san oko 10ipo navecer u zg.. i prijatelj me je doceka na kolodvoru.. otisli do njega (u njega uvik spavan) samo se priobukli i otisli vani (naravno na savu).. isli jos u dom po jednog prijatelja.. pa direkt u kafic.. nije bilo bas nesto u petak.. nije bilo bas svita (al je ih bilo dosta, samo sta je inace prepun kafic, pa malo neobicno kad je samo na pola pun).. cili dan skoro nista nisan ila.. pa pocela pit alkohol.. nisan popila 2 casice i bila i zapalila koju cigaretu smokin - radi drustva.. pogotovo kad san s njima onda je to ka tradicija haha.. dead i nesto mi pocela bit muka.. tako da smo prijatelj i ja izasli van na zrak.. eee da.. onaj moj B. s kojim sam se dopisivala je isto dosa do nas u kafic.. i moran rec - razocarena san nekako.. nimalo ne slici josh-u hahahahhaha winknononaughty ma neee.. ozbiljno sad.. nije mi bas nesto i cili vikend se nekako sakrija od mene.. hmm.. no, nema veze.. i tako prijatelj i ja izasli van i isprid doma sili na klupu.. i ekipa dosla jednu 15 min. iza nas.. tako smo tamo jos sidili dosta dugo.. mislin do 5 ujutra.. bezveze se zezali i pricali..

*SUBOTA*

probudila san se par puta.. al tek nesto iza 2 popodne san se bas razbudila.. i tako jos lezali prijatelj i ja do pola 4 u krevetu i bezveze pricali i zezali se.. (neee, ne spavamo u istom krevetu haha.. al u istoj sobi smo bili).. onda se digli, i posli prema trgu.. trazila san nesto kao hrv. dres, al za zenske.. haljinicu il tak nesta.. i nisan nigdi nista nasla.. samo u jednoj trgovini, koja je bila vec zatvorena no .. a ja tila to obuc u utorak.. jer iden na utakmnicu austrija-hrvatska.. no, nista od mog outfit-a .. morat cu opet ukrat bratov dres nonamcorburninmad .. nesto smo usput ili i onda isli opet do save kod prijatelja.. bili 3 prijatelja i ja u sobi od ovog jednog i gledali tv.. bio rukomet, pa igra kasnije jugo.. i onda songcontest malo gledali.. iza severininog nastupa isli prijatelj i ja opet 'kuci' da bi se priobukli.. i onda opet nazad na savu.. sili opet na klupu i zezali se.. i oni poceli pit... oko 2 tek posli u kafic i bili tamo do 3.. i do 4 opet sidili na klupi haha pa isli kuci.. u subotu bilo stvarno super vani.. obukla svoj jeans-minic, rozu majcu i moju rozu kapiiicu.. doli naravno patike haha yes.. vecina tipova me pogledali ka da prvi put vide curu.. il minic.. neznan.. a bila kasnije na klupi neka 2 prijatelja od ovog jednog mog prij. pa mi isto cupali zivce.. nesto se nabacivali na glup nacin.. doslo mi da puknen i jednog i drugog.. odvratni su totalno.. i tako isli kuci.. prijatelj mi se opija samo tako.. dosa i lega kraj mene i zagrlio me.. hihi bas mi je nesto bio smisan kad je se opijo.. mislin uvik san ga vidila pijanog.. al do sad se nije tako ponasa.. poceli se nesto zezat pa on lega u svoj krevet i tako zaspali..

*NEDELJA*

probudila se oko 11.. jos lezala do podne i nesto.. i onda doruckovala i skupila stvari pa na vlak.. u 13:35 mi je isa vlak i stigla san oko 8 navecer opet kuci.. prijateljica dosla po mene pa smo jos isli na pice pa oko 9 ipo bila u kuci.. kad san tek posla sa vlakom ja bivskiog M. (onaj radi kojeg san otvorila ovaj topik) zvala.. al se ne javlja.. i kasnije mu poslala sms kao spavalice di si.. ne javljas se, bit ce jos spavas? .. neznan, kad san bila u zg-u sve me na savi na njega podasicalo.. bas mi je nekako falio.. a bila san mu se javila kad san u petak stigla u zg.. al mi nije nista odg. na poruku.. a ni sad ne reagira.. i meni puka film.. ja mu lipo napisen poruku.. nesto kao:
znas sta sam skuzila: ti zelis kafol prijateljstvo s menon.. a znas se samo javit kad je tebi dosadno.. a kad te se ja sitim, neznas odgovorit.. meni to ne pari na prij. nego vise na iskoristavanje.. ako mislis nesto na tome prominit - javi se.. ako ne, radije izbrisi moj broj. tebe je red. pozdrav..

nije proslo 10 min. on mene zove.. al posto san bila u sloveniji, trosio i moje kn.. tako da mi je prikinilo vezu nakon par min. i nastavili smo sa porukama (slala san sa druge kartice).. i tako kaze da mu naravno falin (prijateljski).. da bi me volio vidit.. a ja mu rekla da neznan jel ga zelim vidit.. nekako da.. a nekako i ne.. a posto mozda oden i ovaj vikend u zg.. a i on planira.. reka mi da ce cekat dok ja oden iz zg-a.. da se nebi sreli (posto ga 'nezelim' vidit).. al san mu rekla da dodje.. da ga zelin vidit.. makar cu ovu nasu pricu moc zavrsit.. jer nekako sve pri kraju bilo totalno neredno.. i pitala ga kao jel ima on sad curu (jel me pita za momka) i kao jel bio ikako s nekin iza mene.. kad pise on meni:
Kad se vidimo reci cu ti sve sta god te zanima, znam da sam te povridio,ko niko!Znam da sam kriv,oprosti jos jednom.ajde iskreno,jel osjecas jos sta prema meni?
rekla san mu da to neznan.. mislin da cu to znat tek kad ga opet vidin.. a on kaze da je tako i u njega i kao nestalo mu kn na mobu.. javit ce mi se sutra.. laku noc...... i ja mu odg. da i ako bi mi se jos svidija, neznan jel bi imala tolko snage da opet nesto pocmem s njim.. stvarno neznan no no, vidit cemo oce li danas ista odg. na to.. i oce li se uopce javit..

neznan.. stvarno neznan sta se njega tice.. falio mi je ovaj vikend totalno.. il kod tramvaja di smo se nasli, il kod onih kafica di smo isli na pice, di mu je cimer radio.. il kafic di je on radio.. il isprid doma di je se pozdravio s menon kad san prvi put odkad smo posli pozdravili.. sve me to podasicalo na njega.. i nije mi bilo svejedno.. al jel bi imala tolko snage opet s njin bit.. sad bi nas dijelili jos vise km.. bilo bi jos teze.. pa kad nismo uspili vezu dok je bia u zg-u.. jel ima smisla ovo nesto onda uopce zapocet? neznan.. mozda oden u petak u zg.. pa cu sve vidit..

jedva cekan sutra na utakmnicu.. a i u petak u zg.. jedva cekan njega nekako vidit.. a i s jedne strane se bojim.. nista, cekat i vidit cu onda :)..

- 07:44 - Pljuni.. (18) - ..pa zalipi !! - #