My Life - STEP by STEP !!

subota, 13.05.2006.

..jedan nepoznati mali.. i pusa, kiss, cmok, poljubac, .. :)

hmm.. u postu ispod san napisala o jednom liku u zagrebu.. neki prijatelj (B.) od moga prijatelja A. (ovo slovo mislin jos nisan imala haha :D).. evo ovako.. u petak kasno navecer (nesto iza ponoc) ja napisem prijatelju (A.) poruku.. kao da dade ovom B. moj broj, pa nek mi se javi.. kad nije proslo 10 il 15 min. stize meni poruka sa nepoznatog broja.. a meni nekako na kraju pameti da je to B. .. no, tako on meni pise da je on taman sa A. na picu.. i tako se malo dopisivali.. ja ga stalno gnjavila zbog slike da mi posalje.. al B. jos nije sredio mms-uslugu, tako da mi nije moga do sad poslat :( .. i tako se mi dopisujemo..

B: necemo puno pit,party nemaj brige.. pa kad ces doc? ne mogu cekat vise, A. te samo hvali! thumbup pusa i od nas! roflkiss

neman pojma vise sta san bas odgovorila.. nesto u smislu kao da kaze A. da me toliko ne hvali jer se bojin da ce se razocarat B. kad me vidi .. i kao da cu puknit od znatizelje, da mi vise posalje sliku haha..

B: ajd, onda te jedva cekam vidit! thumbup kad dolazis? strpi se malo, upoznat cemo se mi brzo

myspace

i tako kasnije mi prikinili se dopisivat i ja sutradan mu posaljem poruku.. i opet se malo dopisujemo popodne.. navecer mi on pise i dok se sredjivan za van ja mu na brzake odg. na poruke.. i on opet pise.. itd.. a kako san morala vozit s autom i trazit parking, nisan mu mogla pisat, pa san mu rekla da cu mu se javit kad nadjen parking.. i tako mu ja poslala poruku.. kad stize mi od mog prijatelja A. sms.. kao da B. nema kn na mobu i da mu usto on neda da se sad dopisuje, jer su dosli pit party a ne cakulat rofllud .. ok, tako ja nisan vise ni pisala (to je bilo nesto iza ponoc).. i stize meni oko 3 po noci sms od B. kao da jesan li jos van i blabla .. i tako se mi opet poceli dopisivat do 4ipo od prilike.. o svacemo pisali, bivse/i cure/momci, o vezama, o NESRICI u ljubavi.. sta se toga tice.. isti smo.. oboje trazimo nesto ozbiljno, a nikako to dobit nono .. pricali isto kao da bi ubio covika kad ga probudi.. da to mrzi.. i ja kao a ja da te probudim sa porukom?? kaze on.. pa ugasio bi samo mob i nastavio..a ja na to: aj samo probaj, ugasis li mob, doc cu u zg samo da ti dam plesku roflyeseek .. pa onda on meni nesto govori kao da moran pozurit, da je vec na rezervi.. vec par miseci nije ima curu i da ce polako poludit.. i da pozurim .. da sto prije dodjen u zg il ne more za nista garantirat hehe.. a ja njemu: hmm.. mozda dodjen za 10 dana.. al samo ako budes dobar - a on na to: eeeej.. nemoj da ugasim mob.. roflcerekcerekcerek joooj kako mi to bilo slatkooo hehe :) ..

myspace

i oko 4ipo ja njemu kazem kao ocemo li polako ic spavat? i tako on kao da je vec umoran zijev i taman dobro doslo da pitan.. laku noc i kao da lipo spavan.. (a nikakva kissnamcornonono) i napisem ja kao da i ja njemu zelin lipu, ugodnu noc.. da lipo spava.. cmok, a di je moja pusa se izgubila?? nononono .. kaze on meni da tu ric od njega necu cut, il skoro nikad jer mu je to malo 'pederski' .. hmmm.. no, nisan odg. na to.. i danas iza podne (kad san napunila bon) ja posaljem sms kao da cemo morat nesto smislit uvez puse.. neku drugu ric.. posto on ne voli to cmok, pusa, kiss, itd. ja mu izmislila neki 'kod'.. i da taj upotrebljava umisto puse hehe.. necu vam rec kod.. tamo di dodje, stavit cu van ovaj smajlic kiss..
napise on meni uvezi koda: pa ajd, to moze proc... kiss... hm.. nije lose, al kazes li nekom da to pisem ubit cu te .. i ako si zensko! hehe.. onda jesmo se dogovorili?

myspace

kazen ja kao da cu ga samo izdat, ako mi pristane napisat kiss hahaha.. a on kao da ce to samo pisat kad mora.. nesto smo se jos dopisivali.. i onda je on mora ic.. a i ja.. tako da smo pristali pisat.. a on meni kao ode sad na pice, pa ucit.. i kao ah da, skoro zaboravio.. evo ti kiss
hihi.. kako cakanooo.. ajme hehe yes .. hmmm.. bas me zanima kako cemo se slagat kad se vidimo.. jedva cekan u zg cerekcerekcerekhrvatskacerekmah

PS: e da.. zaboravila spominjat.. lik studira u zagrebu, 192cm visok.. crna kosa, smedje oci.. hmm.. za sad ne zvuci lose.. no, vidit cemo.. cerek 192cm mi je nekako taman.. volin visoke.. al nije ni previse hehe :) .. no, ako me zaboli vrat, morat cu ovako nesto izmislit i usto jos stiklice winkcerek
myspace

myspace
komentar uz sliku: jaooo ovaj josh hartnett je dobarrrr.. mmmhh nebi mi smetalo da taj nepoznati njemu slici hehe..

- 17:25 - Pljuni.. (11) - ..pa zalipi !! - #