My Life - STEP by STEP !!

četvrtak, 11.05.2006.

..Bivsi i 'maybe' buduci..

jutrooo svima.. evo ovako.. neznan sta je u zadnje vrime sa mojin bivsima.. kad san bila doli u hrvatskoj ovaj jedan me molia kao da mu se vratin.. kad san se vratila vamo.. jedan drugi bivsi nikidan me molio da buden opet s njin (ako se sicate - onaj 'D.') bentiii - kasno je.. i sinoc san se priko msn cula sa onim bivsim 'T.'.. mi prosli vikend bas imali neki mali flert.. i u nedilju ga vidjan sa curom.. pa san to sad tila malo ispitivat.. i tako dodjemo mi na tu temu.. i on meni kao bio sa curom preksinoc.. i ja ono kao koliko su dugo skupa - on: 8 miseci.. no .. i tako mi pricamo o proslosti - o 'nama' .. ono ja mu nabacila na glavu da je bia kreten prema meni kad je prikinia.. i da san tila samo da bude iskren..

myspace

evo ovako je to bilo.. ja san bila s njin tek 2 tjedna.. a on je ima problema sa autom - a auto mu je SVE!!.. i tako da je zbog toga bija stalno lose volje i malo ponekad 'cudan'.. i tako on prikinio bez razloga.. reka mi bia da ne zeli trenutno curu - sta ja uopce nisan razumila - niti prihvatila kao razlog.. jer san ja dan iza toga isla u hrvatsku pa itako 2 tjedna nije ima nikakve obaveze prema meni.. a par dana prije rastanka mi pricali o bozicu i kao ocemo li uzest poklon jedno drugome (ipak nismo dugo skupa).. a on kao - naravno, ili? i tako mu ja uzela poklon.. jednu srebrenu naruknicu.. a 23.12.2004 je bia prikinia.. PRIKO SMS !! a ja njemu kao ajmo se nac sutra na picu da popricamo.. i isli smo.. i ja mu ponila dar i bas san bila iznenadjena kad san dobila od njega parfem.. al je predivan parfem.. iman cak jos uvik malkice.. al san ga skoro cilog potrosila..

i tako mi sinoc pricamo i on meni kao da mu je zao za sve i da me razumi da san onako se ponasala.. da san bila ljuta na njega i da nisan tila nista znat o njemu.. jer je on prikinia sa 'razlogom' - ne zeli curu najmanje 2 miseca - i ja se vratila iz hrvatske i tjedan dana kasnije ima novu.. i to jos neko dite od 15 godina il 16.. i jos mi sinoc govori da je ta zenska mu slagala da je 17.. ma mos mislit.. ja mu rekla - a super curu si onda ima.. svaka cast.. i on kao da i on sad zna, al da ga nije briga za nju - da je ga to nagovorio rodjak, jer je to najbolja prija od njegove cure..

myspace

i tako mi pricali o svemu i svacemu.. aute, motore, 'nama', o sadasnjoj curi i kao da on nezna jel ona ta 'velika ljubav'.. kaze on u danasnje vrime nema vise one 'prave' ili posve tesko nac, jer je bas ritko nac dobru curu.. i tako ja mu rekla.. a i 'pravoga', cak i teze.. i on kao da san u pravu.. bas smo se super slagali i on mi govori kao da smo se jednostavno upoznali u pogresno vrime eek pa sta cu ja? nisan ja tome kriva haha.. i nekako dodjemo do teme da ja mrzin sritne parove.. i on kao zasto?? i smije mi se namcor i ja kao.. pa kako necu.. ja san od uvik trazila nesto ozbiljno.. i jos trazim.. pa nikad dobit.. a uvik kad mi je najgore, na svakom cosku se moraju grlit i ljubit.. waaaah.. povraca mi se.. i onda smo nekako prisli temu..al ok, dosta o njemu sad.. i manje-vise to je bilo to najvaznije :)

myspace

sinoc (prije razgovora sa bivsim) mi pise prijatelj iz zagreba sms.. kao mala, kad nam stizes? ja odg. da valjda za 10 dana navratim malo doli.. al jos nista sigurno.. kad on meni da ima jednog prijatelja koji bi rado s menon luta po kaficima (jer kad dodjen u zg san stalno po kaficima haha).. i kao da je visok, crn, lip, zgodan, i da mi on garantira za njega.. ako mi se ne svidi smin ga slobodno istuc.. a ja totalno znatizeljna i pitala ga mislin milijun i 3 pitanja :) .. kao od daklen je.. koliko god. odkud mene zna, jel me vidia il me je prijatelj to toliko hvalia.. kako se zove.. itd. i on meni sve lipo napise.. kao ima 20 god (eto malkice mladji od mene, al nece me ubit haha).. i da je od nas doli iz dalmacije.. i kao nije me vidio a i ja njega (valjda) neznan i kao 'znas ti da ja tebe uvik hvalim' hehe :) .. pitala san ga za sliku i reka mora vidit jel ima.. ako nadje, poslat ce mi.. i to me sad grize.. taj tip hehe :) .. bas me zanima kakvi je.. oce li mi se svidit il smin prijatelja malo istuc haha :) .. no, vidit ce se sve.. upoznat cu ga mozda za 10 dana..

za danas dosta - ma i previse hehe.. pozdrav svima.. citamo se :)

myspace

- 09:27 - Pljuni.. (8) - ..pa zalipi !! - #