My Life - STEP by STEP !!

utorak, 18.04.2006.

..konobari..

dragi moji blog-asi :).. evo javljan van se iz lipe dalmacije.. i ovako sidin prid kompom i razmisljan.. i nesta se sitila konobara.. recite mi.. zasto su bas kononbari tako zanimljivi?? il to samo meni??

neznan, nekako nesvjesno me privlace.. vecina bivsih su bili konobari ili su postali nakon naseg rastanka.. i jucer sidin u kaficu sa par prijatelja i posluziva nas neki konobar i bas je sladak.. slatkiiis pravi.. i mislin se - OPET.. a najgore i ako ne rade i ja ih upoznan i privlace me.. saznan cesto kasnije da su konobari.. razocarali su me do sad skoro svi tipovi.. tj. najvise konobari.. pa hmmm.. ipak me taj posa nekako privlaci.. al zasto??

jel vi znate?? il sumljate zbog necega?? i jel vi imate tako nesta?? taku neku 'manu'??

- 23:58 - Pljuni.. (15) - ..pa zalipi !! - #