My Life - STEP by STEP !!

petak, 07.04.2006.

..'Für meine allerliebste Maus!'..

to mi je bia naslov od jednog dara kojeg san dobila za rodjendan.. po hrvatski ako prevedem znaci nesto kao .. Za mojeg najdrazeg misa!.. myspace neznan.. bio mi to jedan od najsladjih darova koja san ikad dobila.. evo ovako kratka prica..

kupila san sebi nedavno jednu gucci-torbicu - crnu - ..i tada vidila i jednu kapicu koja mi pase uz torbiiicu.. a bas taj dan ta prija bila s menon u trgovini.. al posto nisan imala dosta novaca uzase.. nisan uzela kapiiicu.. par dana prije rodjendana san mislila je ic kupit.. al san imala neki pridosjecaj da ce mi prija to kupit - il je vec kupila.. tako da nisan isla.. mislila se - radije cu cekat, pa iza rodjendana uzest (ako nebi dobila).. hmm.. i tako mi stiga i rodjendan.. i par dana kasnije ja morala ic u neki shopping centar pa nazvala priju oce li ic s menon.. tako da san isla po nju sa autom.. i nosi ona neku kesicu.. i unutra moj dar.. kad san popipala - odma san znala sta je haha :) .. a i jos je nesta unutra.. nije obicna karta, nego par debljih papirica koji su zavezani ka mala knjigica.. i naprid pise 'Für miene allerliebste Maus!' .. i neka slikiica i neke naljepnice.. ta naslovna stranica ima roze boje.. iza toga stize zuta, pa opet roza pa zuta i opet roza itd...

myspace

kad san dosla kuci i kad san otvorila tu knigicu i pocela citat.. posle mi suze.. pise mi kako me voli, kako me nijedna moja druga prija nece tako postivat.. da ce uvik za mene bit tu i da me nece iznevjerit nikad.. inace me ta prija zove Tigric.. tako da je nalipila puno slikiiica sa tigricama.. nikad nista sladje nisan dobila, nego tu karticu.. take iskrene rici i osjecaji..

myspace

- 09:13 - Pljuni.. (8) - ..pa zalipi !! - #