<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ MSN: mala.julie@hotmail.com

...in this world there's real and makebelieve, this seems real to me... */3 doors down/*

ja imam planove.

promjena života:
Glas ruže Serdara Ozkana, Elizabethtown, gitara Mikea Oldfielda.

šetnja u nogama, ne u glavi. šetnja koju započnem na pragu svoje zgrade i potpuno se prepuštam svojim koracima, da ne moram, čak ne bih otvarala oči. na putu si kupujem cvijet, po mogućnosti daliju (zamislite, nije ruža wink).

odlazak u Englesku na godinu i po. posjet Globeu, obavezno... po mogućnosti mačevanje s crvenokosim Englezom yes.

roadtrip. i to u kamp prikolici. oko svijeta, ali možda samo do Francuske. kupujem apsolutno nemoguće suvenire na svakom stajalištu.

Grčka, Egipat. udišem davno zastarjele građevine i čitam između redova...

ležanje na livadi, usred apsolutno ničega.

odlazak nasamo brodom do otvorenog mora. ležim na palubi i gledam zvijezde... pročišćavajuće iskustvo.

dijeljenje najintimnijih misli pretvorenih u puke riječi s potpunim strancem kojeg zasigurno nikada više neću vidjeti.

jednodnevni izleti na Zlarin. sunčam se i plivam cijeli dan...

izgubiti se. jednostavno krenem negdje i izgubim se sa smiješkom.

pisanje priče o slikaru Cordonu koji je jedini uspio podariti dječaku s paralizom donjih usnih mišića osmijeh.

čitati Juliu Cameron i napokon se prestati sputavati...

words to the heart...

*/izvučeno s poezije online sretan/*

Crna vila

Dok hodam ulicom sto mami uzdah
Crna Vila gleda me svojim crvenim ocima...
Pas lutalica pred mojom slikom bjezi u jos veci mrak...
Tuzna noc reklo bi se...
A ja ostajem ista, nepopravljiva skitnica...
U zraku mirise bol..
Na klupi pored mene jedno srce krvari..
Srce sto jos nije shvatilo da drugog izbora nema...
Tuga je obojila park...
Njeno lice, mlado a izborano onim borama vidljivim samo onome ko je isto prezivio, topi se suzama sto su potekle zahvaljujuci onome okrutnom stvoru...
Totalni krah.. jecaj.. ili nesto gore...
Ona je sama, ona ne vidi mene..
Ona jos nije upoznala Crnu Vilu...
Ona je na putu da je spozna...
Crna Vila se smije njenim suzama...
Crna Vila nece da razumije moju tugu.. niti njenu...

....

Vjetar.. novo je jutro u parku.. ptice su odavno pocele svoj pjev...
Na klupi dva tijela nasa...
Nase jutro tek je svanulo...
Pogledi su cijelu noc ispovijedali pricu o nasim zivotima...
Moje misli su rukama istrazile tvoje tijelo...
Usne nase su postale most za dvije duse...
Dvije skitnice... izgubljene, od Boga odbacene..
Sanjali smo jedan san... sada... ides ti... ostajem ja...

A Crna Vila kezi svoje zute zube...
Prokleta utvara...
*by _anestezija_

Sanjam

Zaspalo je dijete u naručju anđela
Spokojno su titrale trepavice
Kao da sanja
Kao da sanja ljepotu
Zaspalo je dijete
Anđeo je zauvijek pritisnuo off na djetetovoj budilici
A spokojno su titrale trepavice
Ne okrećem se i ne odlazim
Zaspalo je dijete u naručju jednog anđela
Anđeo je gledao u titranje
Razrogačene oči
Ne želim vjerovati
Kada dijete u naručju anđela zaspe zauvijek
(Iako već zauvijek spava)
Tada ću se okrenuti i otići

Jer
Kao da sanjam
Kao da ponekad sanjam nešto lijepo
*by Hela

Koncentracija moći


Situacija kao da i nije

Idu i vraćaju se malodušni kao prije

Srce na ulici moli ljubav da se vrati

Podsvijest nameće pitanje koje će sutra da shvati

Krenuli su sami protiv sebe

Odbacili ideale

Otpisali pjesme

Ubili su boga u bogu

Nad ponorom izgradili školu

Nije im dovoljno

Ići će još dalje - budale
*by Poison Ivy

za mog pingvina...

Miscellaneous Decoration Images

Miscellaneous Decoration Images


Credits

design by shiza

Arhiva.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


evo me opet ( da ne bi rekla here i go again )
30.08.2007. - 01:27

aj da ih sad još sedam (napokon i rzr dolazi na svojesmokin)

15)marina s.-moja mala marinčica, jedno predivno biće za koje imam samo riječi hvale. malo je nesamopouzdana, ali to je dio njena cvjetić-šarma. puuuuuuuuuuno je lolim! inače živi dvi zgrade od mene pahti onda smo blizu!
marinče, kiss!!!kiss
16)sanja č.-sanjić!!! jedno preslatko stvorenje, koje toga ni samo nije svjesno. malčice je iskompleksirana, ali uvijek je tu za druge i uvijek će pomoći. sanje, bubim te! kiss
17)flavia b.-uuuuuuu o njoj bi se dalo pričat! jedno glasno stvorenje sa izvanrednim pjevačkim talentom... uvijek spremna na sprdanciju i jako jako vedra osoba. s druge strane, kad se radi o ozbiljnim stvarima, također se iskaže, što neke zna i začuditi... flave, vidimo se!!! kiss
18)petra n.-još jedno glasno čudo od žene, naš najveći košarkaški talent, bez koje ja bome ne bi prošla neke svoje ljubavne nedoumice.prava duša od žene, također uvik tu... nikad ne prolazi nezapaženo! big kiss za moju lutku! kiss
19)antonela r.-naša draga nela, osoba koja nadmašuje sve ostale u živciranju korny (a.k.a. prof. iz engl.), uvijek spremna za dati savjet, i jako zahvalna kad joj pomogneš... nelić, biggggg kisskiss
20)anja p.-u tandemu s nelom je apsolutno nenadmašiva. ona ne skida osmijeh s lica, uvijek vrckasto-vedra i nasmijana. ima simpatičnu naviku da kad govori ka da piva, šta je na početku 1. rzr izazivalo poprilične salve smijeha. poprilično drago čudo... mala, pozz kiss
21)iva t.-ma ona je živa legenda! apsolutno najvrckastija u razredu! također jako glasna... (nemalo puta su me opominjali šta se smijem njihovim bazama, pogotovo kad su u tandemu-petra, iva i flavi, the magnificent three) stara, samo tako nastavi!!! kiss

ne mogu višeeeeeeeeee!!!
ajme danas sam skužila da kolko će mi badžo falit kad ode na ekskurziju...
postala sam tako pekmezasta zbog njega...
pekmez, rastop... cerekcerekcerek
ajde papa, idem ča leć! fino
mahwavemahwavelud



| 16 | Komentiraj | On/Off |


suddenly the world seems such a pefect place...
25.08.2007. - 17:43

ne mogu danas o razredu, preromantično se osjećam!

i zato...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


fali mi dragi...crycrycry



| 13 | Komentiraj | On/Off |


ma znate štaaa...
20.08.2007. - 00:12

finomeni vam je ljudeki moji trenutno užasno dosadno, pa ću evo pisat tu neke gluposti...
evo vako...

imate li vi ljudi moji, smisao postojanja?
nekima je to glazba, nekima umjetnost (meni jedan od, npr., op. a.), a nekima svakodnevno gledanje savršenih lica i slomljenih srdaca u o.c.-u i tree hillu.
pa da se pozabavimo malo tom temom. u tree hillu imate dvi mame, a jednog tatu, i tu vam se stvara problem, jer tata (dan) jednog sina (lucasa) neće dok ga ne strefi srčani infarkt (ričima moje ane), a drugog (nathana) cili život preforsira da bi bija profi basketbalija. pa imamo jednu brižnu mamicu karen (čiji je sin na trenutke baš mamina maza, op. a.), i drugu mamicu deb, koja vam je nako malo čudna biljčica koja je tila napustit sina, jer je jadnica bila nezadovoljna u braku. buhuhu. pa vam onda imamo malu peyton, čija je majčica umrla, a tatice nikad nema jer tatica mora da radi. tako da se žena osamostalila i živi za sebe. pa imamo i naše malo brookče, curu čiji su starci nedavno bankrotišali, pa se žena oporavlja od te nagle promjene uloge. pahti onda haley, nathanova žena, što pobježe radi pjevačke karijere namcornamcor. ako se pitate, pahti zašto se oženiše tako mladi, imate dvi verzije: 1)vole se iskreno, 2)za skeptike-ona se nije tila hmhm prije braka (ja sam ipak jedna romantična dušica koja viruje u ono prvocerekfino). ah, da zaboravila sam keitha, automehaničara izmučenog ljubavnim i sličnim jadima. čovjek je zaljubljen u karen, a brat je od dana, pa vam je to neko (ne)zdravo bratsko rivalstvo. također ima tu neke frke oko family biznisa, al u to ne ulazim. i takho: lucas vam je bija s brooke, al vam je ona njega i svoju bestest frendicu peyton priko webcama uhvatila kako lome. pomiriše se, naravski.
nathan vam je bija s peyton, pa je s njon prikinia (tj. ona s njim), pa je krenia s haley, koja vam je od lucasa best frendica. i tako vam se radnja izvija i previja i lomi... najzadnje šta se desilo: peyton saznala da je u biti posvojena i upoznala biološku mamu eek, brooke se odselila, pa joj je lucas doša u posjetu, pa su oni opet završili skupazubo, itd., itb.
nathan vam se odreka svoje košarkaške karijere zbog radi haleyne pjevačke, na šta je ona, ah, toliko zahvalno, kidnula i pustila ga da trune...
sad se sprema neka osveta protiv dana, haley se vratila itd., itb.

lijepo je znati da i savršeni ljudi imaju svojih problemafino
al bome volim tu seriju....
o oceju neki drugi put, a sad se bacamo nazad na razred... pjevapjevapjeva




| 2 | Komentiraj | On/Off |


njastavak
19.08.2007. - 16:50

0k...
danas samo muški...rolleyes

8)božo b.-GRMIIIIIIIĆ!!! najbolji lik na svitu, koji se na žalost svih mogućih, šiša... nema više grmića, ljudiiiiiiiiiiiii nonamcor šteta. a šta ćeš, život ide dalje... božidarius, cya!mahthumbup
9)matija lj.-ljubić, ljubica, ljubi, bubi itd., itb. ( i tako bliže, za neupućene)... naša najveća muška košarkaška nada... jebate šta ga dugo nisam vidla... aj ljuby, vidimo semah
10)tome p.-moj mali frik, jedno mršavo stvorenje, koje nikad ne izlazi (ma izvuć ću ja njega) i ne sluša glazbu (?!). tome DI SI TI CILO LITO??? ajwave
11)ante g.-naša najplavija plavušasmijeh. uglavnom jedno jako opičeno stvorenje, uvik spremno na sprdanciju i ostale varijacije na temu... također vrlo komunikativan blabla... antiša, pozdrav!thumbup
12)josip j.-janković, mali primoštenac s kojim sam tijekom cilog 1. razreda progovorila da bi dvi riči. ne znam ko je za to kriv, on ili ja. al nema veze, drag je on meni ka i svi ostali cekavci... ciaooooomah
13)filip m.-naš murterin br. 2, jedno atletski građeno stvorenje o kojem nemam reć ništa osim toga d ga svki razred triba imat. smijeh aj mudronja, vidimo semah
14)ko još??? naravno, mate.
mate v.-naš "funcut" iz danila koji bi me moga cili dan živcirat pivajući navijačke pisme... SAMO S TOBOM ŠIBENIČE MOJ, jelda mate? aj stari, čujemo se wave

i to su vam svi naši muškići. TUČEMO IH 3:1... HEHEHE
sutra ostale ženske pa ću valjda završit...
MOŠ SI MISLIT!roflroflroflcool
budite hepi!
čokac, lolim te!



| 5 | Komentiraj | On/Off |


azra
18.08.2007. - 17:01

jedan od meni najdražih hrvatskih bendova...

moje dvije najdraže pjesme:

Ako znaš bilo što
Ne znam šta da radim sa sobom
Na što misli da bacim
Stvaram polako pjesmu o tebi

Gledam tvoje tijelo
Ludujem za njim
I ponavljam u sebi samo jedno

Hej poljubi me
Pa mi prste u kosu uvuci i zagrli me
Hej poljubi me
Pa se privij ti uz mene

I zapjevaj
Ako znaš
Ooooooo bilo što

Želim da se stisnem uz tebe
Da te milujem
Da ti šapućem na uho bisere

Da pričam o slobodi
Da se glupiram
Da ti kažem oh ti ludo jedina...

Obrati pažnju na posljednju stvar
Obrati paznju na posljednju stvar
i legni tu kraj mene,
Zaboravi na sve sto znas,
opusti se sad,
ne traci svoje vrijeme...

Ja te volim, ja te volim,
volim da ti pogadam sne
I ne razumijem zasto te smeta...
Ne mari za to...

Obrati paznju na posljednju stvar
i sjecat ces se dugo,
Uvuci jos dim, udahni
volju za put
i uzmi moju ruku

Obrati paznju na posljednju stvar,
zadrzi me u sebi,
Osjecam da lutam
kroz terase svijesti,
nesto se u meni djeli...

znam da nekako presijeca cijelu 2.c temu, al napokon sam našla cd, pa sam malo euforična...



| 5 | Komentiraj | On/Off |


o drugom c...
18.08.2007. - 14:00

danas samo 7 ljudi, nemam više vrimena...

1)petra a.-apsolutno najslađe stvorenje, velika podrška, slušatelj i prijateljica... jako je volim i fali mi... vrckasta, luckasta i slatka... član društva p.m.s. (petra, maja, sandra). pejči, kad ću u raslinu? kisskiss
2)maja p.-smišno naše malo... predivna cura, i fizički i kao osoba, uvik tu kad je tribaš... jako voli svog momka i prijatelje... na moju preogromnu žalost, seli se u medicinsku, pa je neću moć vidit svaki dan! to je gjoznononono. fala bogu na msn-u! majči, pozdravkiss
3)sandra c.-posjeduje sve kvalitete kao i maja i petra... sanči ti si jedno predivno stvorenje, i ako ti još neko reče da si umišljena, reci im da ću ih natuć!!!burninmad kisskiss
4)antea s.-naša luciferka (tako je zovu jer je kao zločesta-a uopće nije!) ... jako vrcaksta, a s druge strane i jako odgovorna. ne da se nagovorit na svašta i na tome joj se divim! btw, jako dobro oponaša miki iz nad lipom 35... anteić, lolim tekiss
5)anja š.-mali mišić... jako draga i šašava, trenira odbojku, i daje onu određenu dozu luckastosti (koja rič...lud). anjić, izvuci se više iz te vikendice!!! kisskiss
6)matea r.-naša murterinka br. 1, draga slatka, divna itd. matejooo, nisam te dugo vidlaaaaaaa, kissssssskiss
7)kristina p.-sad već bivši član našeg razreda (iz gimnazije u prometnu, hmmmmmm...), draga cura, ali malo zbunjena... tinče, pazi šta radiš!!! lolim te, kisskiss

eto, 7 je savršen br., nastavak sutra...
pozdrav čočkyu!!! seko, sretan imendan!
btw, linkove za pejčin blog, i za blog od maje i sandre imate u boxu!



| 2 | Komentiraj | On/Off |


di smo stali...
17.08.2007. - 12:06

6) Milana: moja Mime, 18 god., iako se ponaša puno starije, i to joj je veliki plus kod mene... volim je, vlolim, volim... usto je prekrasna.. Mime,kisskiss
7)Nindža: Milanina naj naj, luda i opičena (na dobar način, naravno...yesyesyes) i nju također volim...
8)Luka i Maretić: nerazdvojni tandem dvaju luđaka, kojim je humor i pitanje i odgovor na sve... doza humora u ekipi... i njih također bla bla bla... bang
9)moja Brala:moja ljubav i velika potpora... moja cura... Brale, kiss kiss
10)Anamarija: Bralina starija seka, luda, brižna, draga... i da, volim je... (ona je ipak moja druga curasmijeh)
11)Labura: moja mala čudakinja, moja treća cura... tako da znate da ja nju...cerek
12)Marty:moja buduća, jedno jako opičeno biće, čija je ideja inicijacije u ekipu za muške jedna po jajima... marty, vojim te...kiss
13)moj razred: ima nas 28, i svi su obožavani s moje strane... VOLIM VAS, 2.c!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
njih ću poslije izdvajat, cya2morrow...mahwavemahwavemahwavemah



| 2 | Komentiraj | On/Off |


evo vako...
16.08.2007. - 16:25

sad ćete nas upoznat:
1) moja malenkost: ja sam vam jedna jako dobra i stabilna osoba, koja voli sve i svi vole nju (ovaj... valjdalud) al pošto ne volim pričat o sebi, evo malo o...
2)...mojoj seki: moja jela... koju neizmjerno volim, al ne odobravam baš uvik sve šta radi. ona je vrlo vendiktivna osoba, pa se zna osvećivat i onima koji nisu ništa krivi (ka meni, naprimjer). al kad je upoznate, mmmorate je volit... ima skoro 17, i jako je ponosna na to... seko, pozdrav!!! kiss
3)badžo:moj momakcerek. to vam sve govori, pa vam ne moram govorit kakav je (drag, pametan, i ostala pretjerivanja winkwinkwink) dvi je godine stariji od mene, znači ima 17. i još jedna zanimljivost, bivši od Jele! rekla mi je jedna prija da ako mi prikinemo, da će on još krenit s mojom materon, pa onda...
4)moja ana: najslađe biće, koje svi puno vole... al malo je nesamopouzdana, makar nema zašto bit. Ane volimo te!!!!!!!!!!!kiss
5)čokosama:pravim imenom Tomislav (mrzi kad ga tako zovu), jako dobra i pouzdana osoba, koji mi fali... živi u Rijeci, što nije baš dobro, jer smo mi ostali u Šibeniku... nadimci:Tommy, Čoky, Čokosama, Čokonja, i ostale varijacije na temu... Čokac, volim te puno!!! DICK! yeskiss
sutra nastavak... by, by...
btw, linkove za njihove blogove imate tu negdi...



| 29 | Komentiraj | On/Off |


mali uvod...
16.08.2007. - 14:12

mahhey, people! na ovom ću blogu ispucavat svoje optimistične frustracije, svakodnevne dileme i događanja, te ostatak sličnih gluparija. upoznat ćete moje društvo i ostale stvari vezane uz mene.zujo znam biti malo zbunjena i zamišljena, ali to ću ispucavat na nekom drugom blogu, za koji meni bliski ljudi ne trebaju saznati. zaliven pa ako vas zanima it ćete obaviješteni. sad me seka tlači da je pustim da piše. za njen blog imate link. cya...wave



| 2 | Komentiraj | On/Off |


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.