Design:*Marija.* //Slika: *DeviantArt.*
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2012 (1)
Studeni 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (7)
Svibanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (11)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (19)
Listopad 2008 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

..







Glitter Graphics - GlitterLive.com


A evo i o meni nešto imam 18 godina zaljubljena do ušiju u sretnoj sam vezi već godinu i četiri mjeseca......
volim sve apsolutno u svemu nađem zabavi... Ništa ne radim za sada odmaram od škole koja je gotova napokon i tako..


zeka Pictures, Images and Photos



srce Pictures, Images and Photos

Linkovi

OVO SU NAJBOLJI BLOGOVI MENI......

DREAMS
blog

pogledaj pa češ vidjeti

MRAČNI

Valentina

Ako hoćete slike koje ja imam samo kliknite ispod njih žuta slova
i pojaviti će vam se stranica odakle skidam


Cute Pixel Graphics from Freeglitters.com

Myspace Comments



Cute Pixel Graphics from Freeglitters.com

Myspace Comments



Cute Pixel Graphics from Freeglitters.com

Myspace Comments



SVI STE DOBRO DOŠLI NA OVAJ BLOG....I DRAGO MI JE ŠTO STE DOŠLI I NADAM SE DA ĆETE I DOLAZITI....









Cute Dog Graphics
Myspace Comments


Cute Dog Graphics
Myspace Comments


Cute Dog Graphics
Myspace Comments


Cute Dog Graphics
Myspace Comments





subota, 28.02.2009.

bez naslova..............

E ovako sada zamislite ovu situaciju..Izađete van i ugledate prekrasnu osbu x koja vam zapadne u oko.A pored te osobe stoji osoba y ne tako lijepa kao osoba x,kojoj smo mi zapali u oko.I ta osoba y nas gleda ali mi ne reagiramo.....Zaboravljamo osobu manje lijepu i krećemo u akciju da osvojimo osobu x koja je jako lijepa...Kada priđemo lijepoj osobi ona nam kaže "šta je mala štasi došla" a ružni kako si šta ima jesi dobro...Ali mi na to ne obračamo pažnju i nastavljamo akciju...Nakon nekog vremena mi osvojimo lijepog i baš nas briga... Budemo sa tom osobom i odemo kuć a sutra ta osoba x nas ni ne zna prođe pored nas bez beda...a manje lijepi ulazi držeći se za ruku sa lijepom curom i zastane do nas i pita kako si...Zatim odlazi a mi ostajemo samo još jedan broj u životu osobe x.Moja bit koju vam želim reć je da vanjski izgled vara i da ga ne treba gledati osobu treba sagledati u cjelini i iz nutra i iz vana. Da je ova osoba iz priče odabrala manje lijepog sada ne bi bila sama imala bi pravu vezu..Nije teško naći nekoga,ali je teško naći pravoga koji nas zaslužuje...


OSOBU SAGLEDAJ U CJELINI A ONDA PODUZMI KORAK.......

- 19:28 - Komentari (19) - Print - #


srijeda, 18.02.2009.

J ednog dana ćeš otići
i nećeš se vratiti
A ja ču te čekati,
danima i noćima plakati!

T rebat ću te kraj sebe
ali bit ćeš daleko od men.
E vo i sunce zalazi
kao i svaka duša što odlazi!

V ječno ću te voljeti,
uvijel ću te pamtiti.
O stat će posljednji dah
i nježne riječi hladne kao mah
L jubit ću tvoju sliku
dok ju zadnji trzaj ne ispusti iz ruku.
I od tuge ću umrijeti,
zauvijek oči zaklpoiti.
M islima tvojim doprijeti
trag ljubavi moje ukloniti!!!!!!!!



Glitter Graphics - GlitterLive.com


- 21:45 - Komentari (47) - Print - #


subota, 14.02.2009.

Došao je i taj dan kada slave zaljubljene duše...

Ako je to igra
bez granica o
, budi mi poslednja
stanica ako je to
roman zivota mog
ja ne mogu dalje od
srca svog.



Happy Valentine's Day Glitter Graphics


Sjetila sam se kada smo išli u školu i oni koji idu još valentinova...Pišeš i šalješ pisma osobamo koje znaš ili voliš.....
O nda nakraju i ti dobiješ pisma svoja koja su ti pisali....



Happy Valentine's Day Glitter Graphics


A sada ja imam kraj sebe svoju ljubav veliku.Danas slavimo dan kada se ljubavi rađaju očvrsnjuju i pronalaze pravi put.
Oni koji nisu zaljubljeni imaju mogučnost da nađu svoju s rodnu dušu koja je samo za njih rođena...


Happy Valentine's Day Glitter Graphics


želim vam svima SRETNO VALENTINOVO i zapamtite samo jednom u životu se iskreno ljubi i voli...Naravno to se odnosi na onoga koji je za vas rođen,a prva ljubav se nikada ne zaboravlja.......

Veselise istino umrla si prije
mene i ona nikada nije saznala
koliko sam je volio i ljubio...
Da je saznala možda bi
pobijedio smrt........


Happy Valentine's Day Glitter Graphics


- 00:46 - Komentari (46) - Print - #


četvrtak, 12.02.2009.

Htjela si, samo s jednim da se budiš
htjela si, samo s jednim da se ljubiš
htjela si, od tog jednog
stvorila si dva coveka

Ujutru, ujutru sam jedan čovjek
uveće sam čovjek drugi
u igri toj već pomalo
kompas gubim, draga.


Jedan mrzi te
drugi voli i obožava
jedan želi te
drugi s tobom više ne spava

Jednom vjerna si
drugog si vec davno izdala
znaš li makar, s kim bi ostala

Htjela si, s jednim život da provedeš
uspjela, do ludila da me dovedeš
hijtela si, umesto jednog
dobila si dva čoveka

U meni se, mrak i svjetlost dugo bore
pitanja, mrze točne odgovore
želim te, sam sobom
to je najgore, draga

- 05:49 - Komentari (3) - Print - #


- 00:01 - Komentari (5) - Print - #


srijeda, 11.02.2009.

- 15:58 - Komentari (7) - Print - #


Draga Ivana pozdravlja i on tebe,a još da zna tko si..............
usput draga dobro čitaš i drago mi je da si pročitala postove pa znaš i kako se zove čak.......


- 03:26 - Komentari (12) - Print - #


utorak, 10.02.2009.

- 19:21 - Komentari (5) - Print - #



Glitter Graphics - GlitterLive.com


Anđeosko mi se lice smije,
Rasparano, pogledom ušutkano.
Pod krinkom tragedije,
Svijećama biva osvjetljeno.

Zbogom – riječi nemam više,
Nakon križa na grobu srca tvoga.
Suze isplakane radi prošlosti što pjesme piše,
Suze ljubavi, straha unesrećenoga.

Zakopani snovi, uskrsnuće tuge,
Oh, Bože, zašto anđeli padaju prvi?
Nikad neću razumjeti bol nebeske duge,
Prokleti bili demoni moje krvi!

Pjevaj mi pjesmu ljepote tebi dane,
Neka melodije harfe ponesu sve patnje i prava.
Još jučer sam se rukovao bezgrešan, bez mane,
A danas mi put osvjetljava mjesečinom obasjana trava.

Plešuć’ s duhom vjetra i nade,
U ovom oceanu širokom i dubokom,
Gdje ni nakon života, smrt ne ostade,
Pratim tvoje korake, sad već jednim skokom.

Moj je dom daleko, a dalje još je tmina,
Jer ljubav moja zakopana je pod ružom laži.
Rečeno mi je da oči vražje imam, to mi je sudbina,
Prepusti se, nemoj postojati, dok cijeli svijet te traži.

Pa, Bože, znaš li zašto anđeli prvi padaju?
Ni u snovima ja odgovor ne mogu naći.
Dok je vremena, nek’ se nadaju,
Ja ću stvarati svoga života put kraći.

No, pitanje postavljeno do kraja nije,
Budući da početka nema, niti će biti.
Pretvorit će se srca u zaboravljene zmije,
Suze anđela niz obraze će se tvoje slit



- 19:20 - Komentari (3) - Print - #


nedjelja, 08.02.2009.

ŠTA BI TA DJECA DALA DA SU NA NAŠEM MJESTU............



pogledajte ovaj video cijeli,ja kao pojedinac ne mogu pomoč ni učiniti ništa...Ali gdje su svi ljudi koji svaki dan jedu i piju vodu šetaju po ulicama i rade što god žele a život ne cijene...Na šta smo mi spali toliko smo jadni postali gledamo samo sebe a oko sebe ne vidimo što se događa......Gledamo na televiziji o Africi kako djeca umiru samo mahnemo rukom i pomislimo ma bitno da je nama dobro i prebacimo......A kada vidimo Simonu Gotovac odgledamo do kraja i to nam je super.....Gdje je nestala sva ta ljubav u svijetu...

ako netko želi pomoči ima na ovoj stranici žiro račun za uplatitit http://www.tebe-trazim.com/content/view/99/48/

- 05:13 - Komentari (27) - Print - #


subota, 07.02.2009.

Moje tijelo se stapa sa tvojim,
Kakav sklad te simfonije.
Tvoje biće se stapa sa mojim,
Sa zvucima naše melodije…

Nosiš me u čarobne visine,
Daješ mi dio sebe,
Vodiš me u dubinu tišine,
Tvoja sam, sada sam dio tebe…

Dok sanjam povjetarac i na njemu nas dvoje
U naručju tvom,
Snažno se privijam uz tijelo tvoje,
Vodi me, dragi, srcu svom…

Budiš me nježno usnama mekim
Rukama nježnim,
Dahom tvojim i očima sjetnim,
Čuvaj me, ljubavi, u noćima snježnim…

Ljubi me, voli me svakoga dana isto.
Daruj mi ono naše, najvrijednije.
Ljubi me, voli me cijelog života čisto.
Pružam ti sebe cijelu, najčednije…

- 19:16 - Komentari (4) - Print - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.