laži i obmane

utorak, 01.02.2005.

Blokade. I Lezbijske vampirice, jasno.

Ja sam prebjeg. Prebjeg s onog konkurentskog blog servisa. Uništila mi njihova neprofesionalnost volju za bloganjem. Krenut ću odavde iz početka. Možda budem voljniji pisati...

Druga blokada je ona u vezi učenja. Ne uči mi se. Povezano je s prošlim petkom. Prošlim CRNIM petkom. Jedna neprospavana noć uništila mi je cijele rokove. Pa ti vidi, tko je tu lud. I još mi se ne uči jer sam izgubio volju za svim. Pa ti vidi.

A večeras smo bili u Močvari gledat trash horror (erotski!) Lezbijske vampirice. Mislim, ono. :)) Soundtrack je ZAKON. Neki swing isprekidan cičanjem i kričanjem. Onda sluga vampiričin zvan Morpho. Onda scene ljubljenja gdje je jedna od protagonistica redovito ukočena ko daska. Onda škorpion, leptir i zmaj od papira koji prekidaju svaku scenu u kojoj se pojavljuje vampirica. Mislim, stvaaaarno .... zakon! :)

Pozdrav, držte fige!

<< Arhiva >>

0