Otkucaj Ritmičnosti

utorak, 21.03.2006.

dakle, anti kebab

Moj iznimno dragi prijatelj FatoYo, rekao mi je da bi anti kebab imao okus kao ultra zdravi veggi sandwich, ali možda bi onda anti ultra zdravi... sandwich imao okus kebaba.

Malo pravog blog materijala:

Bio sam prekjučer na Big Band HRT-ovom koncertu, a stvarno ih ne volim. Prva polovica koncerta bila je oke, malo klišej, ali oke, a druga, to je bilo smeće! UF! Drago Diklić je rekao "Vrijeme je za jazz" sa onim svojim Američkim naglaskom, ali ništa od jazza. dobro, Oblakovi aranžmani, čitajte ----, a onda je došla i Zdenka Vučković (znate ona "Tata, kupi mi auto...") tako da su se meni i mom frendu Lukici (onaj džezer) doslovno dizale vlasi na glavi.

Jučer sam dobio pozivnicu za jučerašnji koncert Big Banda Glazbenog Zavoda. Prvo nisam htio ići, da ne bih dobio još jedan tretman kvazi jazza, ali sam išao. hmmm
Imali su oke izvedbe na početku, pa su malo motali po skladbama Ozrena Depola (jebiga, kažu da je teško mediterancu postati jazzer...), ali onda su skrenuli na Fats Wallerove, Benny Goodmanove, Count Basieve, naše šansone i takve skladbe. To je bilo odlično. Same improvizacije + aranžmani. Stari jazzeri, prosjek benda je oko 80 god. Stvarno su zaprašili. Imali su kratku pauzu, ali mi se čini da su 3 sata odsvirali, ako ne i više, za razliku od današnjih bendova koji odsviraju možda sat vremena.

Uglavnom, u međuvremenu, danas ja otkrio jedan džez klub kod Hebrangove, sa BIG BANDOM! (orkestrom!) Jebeno- cigarete, alkohol, jazz, cigarete, alkohol, jazz. Mislim da ne budem učio narednih večeri.

Image hosting by Photobucket
evo, jedan moj crtež big banda
- 14:40 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>