Otkucaj

utorak, 31.01.2006.

Mala Anegdota

Jedino na što možemo vezati život i razmišljanja su vlastita iskustva uz apstraktno razmišljanje. Ha!
Neki tvrde da svi ljudi razmišljaju unutar nekih granica. Pa, ako je genetski određeno, sigurno je to tako. Ali, te granice su veoma široke, i makar mene jako fascinira sličnost svih ljudi na svijetu, još me više fasciniraju njihove razlike (počevši od metabolizma, pa sve do načina razmišljanja...) Razmišljanje je svojstveno osobi, ali puno ljudi je prilično povodljivo prema ideologijama, uzorima....

Uglavnom. Jučer sam se ujutro sjetio da taj dan pišem test iz matiše i da još neke eseje trebam predati....

tako sam došao u školu i shvatio da nemam prva dva sata, i umjesto da naučim matematiku, otišao sam na kavu i čitao stripove...

Tako je došla i matiša, i svi smo u polakoj euforiji ušli u razred. Nitko ništa nije naučio.

Dvije prijateljice nisu došle na sat, ali su poslale profi neko pismo. Nakon što je podijelila testove, profa je počela čitati pismo. U pismu je pisalo nešto tipa: "Stvarno nam je žao... Nismo stigle naučiti... Nemojte zapisati... Blablablabla...." a profa se lijepo nasmiješila i rekla da je to jako lijepo i da će ona to uramiti. Poludio sam!!! Pa mogao sam to i ja napraviti!

Nadalje, nisam ništa znao odgovoriti, pa sam umjesto bezličnih kalkulacija počeo pisati esej, tj. nešto kao pismo. Napisao sam gluposti; tipa "država mi dopušta slobodu izražavanja, ne moram se izražavati kroz numerologiju...", "ne želim si dopustiti takvu ucjenu, taj autoritet..", "fakultet je precijenjen...", "BLABLABLA..", te sam se potpisao Mak, boy of Destiny.

Predao sam taj list, i počeo čitati knjigu (a šta da radim???).

Tako su polako ljudi počeli predavati ispite, a profa je ubrzo zaključila da neće ocjene biti dobre, te rekla: "Ajde, ovako, Ja ne budem zapisala loše ocjene, a Vi naučite za srijedu".
A onda je pročitala moj esej. Nije baš bila presretna (a ja sam mislio da bude, s obzirom na ono pismo od cura :D), te mi je napisala 1. Hmph!

Image hosting by Photobucket

Ne smeta mene jedinica. To je samo još jedna unutar hrpu njih. (to je zato što u školi ne učimo o dinosaurima!). Mene smeta što je svima oprošteno što ne znaju, a ja, koji sam se potrudio izblatiti cijeli sistem školstva i autoritete, sam dobio jedan! :)
- 16:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>